Pidemmän aikaa harmittanut kun toi varapyöräteline on estänyt avattavan takalasin käytön ja nyt viimein sain inspiraation tehdä sille jotain, no toinen vaihtoehto viettää ylimääräistä vapaapäivää olisi ollut maata vetämässä saumaa Jeepin alla
tässä pari kuvaa tuloksesta
saa vapaasti kommentoida mutta muistutan vaan että kaiken muun kestän paitsi huonot arvostelut ja vastoinkäymiset
Ja pohjoseenhan sitä tulee tänäkin vuonna tultua, eihän sieltä malta pois pysyä, en tosin osaa sanoa mihinkä aikaan mutta voin varoittaa etukäteen kun olen tulossa
No remonttiahan on ihan kiva korjailla, ensin 7 vuotta torppaa ja sen jälkeen nui kulkineet, nyt on Jeeppi ollut kohta vuoden työn alla kun ei talvella oikein innostanut hitsaushommat, tosin onhan tossa pihalla toi vanha navettakin jota tulee välillä rempattua kun ei muuta tekemistä löydy
Peevelille varoituksen sanana että näillä näkymin pyrähdetään siellä ylä-Suomessa viikolla 39 Keskiviikosta Sunnuntaihin, luultavasti Sirkan kautta sinne ylöspäin ja ilmeisesti Kiilopäällä ainakin yksi yö mutta ei muuta valmista tällä hetkellä
En oo ikinä ymmärtäny miks tuo pitää roikkua tossa ulkopuolella, jos esim. takatilaa käytössä ja sais esim. seinälle? Toki jos sisusta rakennettu perälle asti ilman väliseiniä, niin kyllähän sitten.
Chevy-74 kirjoitti:En oo ikinä ymmärtäny miks tuo pitää roikkua tossa ulkopuolella, jos esim. takatilaa käytössä ja sais esim. seinälle? Toki jos sisusta rakennettu perälle asti ilman väliseiniä, niin kyllähän sitten.
Miksi hyvää sisätilaa tuhlata esineelle jota toivottavasti ei koskaan/ harvoin tarvitsee...
Hieno idea.
Ja muuten kuvasta kommenttia: Mulla pihassa on muuten samanlainen koirankoppi paitsi oven pielissäkin valkoiset laudat.
Ikkunakin saman muotoinen ja ilmeisesti kokokin suunnilleen sama
Harri kirjoitti:Juu, meidän 84 kiloinen sylihauveli ei siellä ole kuin käynyt kääntymässä mutta kissit kyllä tykkää...
Niin ja kopista vielä, katon saa nostettua pois että on helpompi siivota
No toi sit taitaa olla isompi koppi kun minulla, mutta samat mittasuhteet...
Minun koirat kun on vain noin 30 kiloisia tai alle...
Irrotettava katto (myös välikatto) omassakin... Sisällä patterikin mutta ei juurikaan ole koirat siitä tykänneet. Sis jos patteri on päällä, niin ei viihdy kuin kopin viileässä eteisessä.
Jatketaan nyt tätä aihetta... Se on jännä juttu miten pienellä määrällä kittiä saa suorasta pellistä ihan perunapeltoa. Talven aikana oli tarkoitus saada kauheesti kaikkea tehtyä, mut ei saanu "päätökseen" kun konepellin maalauksen ja liukuoven korjauksen ja niistäkin tuli vähän mitä sattuu, mut on ne nyt ehjiä. Listalta jäi tekemättä etuiskarien vaihto, putkien uusiminen ja takaovien korjaus.
No mänköö... http://i14.photobucket.com/albums/a304/ ... 008158.jpg
Ei näy onneks kuvasta mutta mutkallaan on oven helma. Oiotaan kun keretään. Tarkotus olis tehä koko auton pituudelta valkonen tosta helmasta. Nykyään ruskea.