punainen transit
punainen transit
muistaako kukaan forssan picknicissä punaista pitkää transittia kauan sitten. oli parkissa takakaarteessa. taisi olla jotenkin keskeneräinen, mutta siististi sisustettu ja ulkoapäin todella tyylikäs. huhun mukaan nastolasta. en ole sitä muualla nähnyt ja olisi kiva jos jollain sattuisi olla jopa kuva siitä.
Oikaistaan sen verran tietoja ettei ole vanha ambulanssi ja konekin ehkä jotain muuta kuin tehokkaampi ruiskukone
Tai on se tehokkaampi kuin orkkis,mutta aika paljon enemmän... Löytyy sieltä mm.6sylinteriä ja solmun muotoinen äänenvaimennin
Kuviakin mulla siitä taitaa olla,mutta pitää kysyä timpalta ensin jotta saako laittaa näkyviin... sillä kun itsellään on koneen käyttö ns.hiukan hakusessa
Kuviakin mulla siitä taitaa olla,mutta pitää kysyä timpalta ensin jotta saako laittaa näkyviin... sillä kun itsellään on koneen käyttö ns.hiukan hakusessa
Joo, muistelin että kun aikanaan puhuttiin tosta, että on intin vanha käyttöauto. Tänään tuosta sitten taas keskusteltiin, niin kyllä se intin vanha ensivaste auto on
Kyllähän siellä pellin alla aika mukavaa tekniikkaa on... 3l V6 moniventtiilikansilla, ruiskulla,ahtimella+välijäähdyttimellä... Ja kaikki muutokset löytyy otteesta
eipä taida tollasia papereita saada enää mihinkään laitteeseen...
Toivotaan myös että tämä tyylikäs laitos vielä joku kaunis päivä nähdään liikenteessä, itse onneksi kuulun siihen kastiin joka tämän auton joskus -90luvun alussa ehti vielä liikenteessä näkemään...

Toivotaan myös että tämä tyylikäs laitos vielä joku kaunis päivä nähdään liikenteessä, itse onneksi kuulun siihen kastiin joka tämän auton joskus -90luvun alussa ehti vielä liikenteessä näkemään...

Joo,kyllä se vieläkin on tuossa kuosissa, Tosin muistaakseni keuln kilkkeet oli purettu pois ja maalipinta alkoi olemaan kohtuullisen haalea
Sisusta on purettu kokonaan pois ja muutenkin projekti on odotellut timpan inspiraatiota... Mutta luulen että vielä joku päivä tuo laite liikenteessä nähdään,jotain se kertoo miehen rakkaudesta tuohon leluun, ettei ole paljon pois myymistä harkinnut vaikka on mokoman laitteen omistanut jo yli 20vuotta.