Suurin sallittu perävaunun massa?
Suurin sallittu perävaunun massa?
Terve
Mun rekkarissa ei lue mitä tuolla G20 vanilla saa vetää, joten kait sitte ihan mitä vain tai sitte sen koukkua ei ole katsastettu tai jotain.
Mutta mitä vanilla saa vetää? Ajattelin tehdä semmosen peräkärryn jossain vaiheessa, että saa tuotua kerralla ISON kuorman.
Sami
Mun rekkarissa ei lue mitä tuolla G20 vanilla saa vetää, joten kait sitte ihan mitä vain tai sitte sen koukkua ei ole katsastettu tai jotain.
Mutta mitä vanilla saa vetää? Ajattelin tehdä semmosen peräkärryn jossain vaiheessa, että saa tuotua kerralla ISON kuorman.
Sami
Moon meiltä ja muut om'mistä sattuu
Re: Suurin sallittu perävaunun massa?
Mulla oli G20 Vanissa (6,2 diisseli) merkitty 1450 kiloa suurimmaksi sallituksi peräkärryn massaksi...Zami kirjoitti:Terve
Sami
Tosin noin pieni paino taisi johtua vetokoukusta... Oli joku omavalmisteen näköinen....
Eikös yhdistelmän painoraja tainnut olla 6500 kg paketti-autossa?
MOI
Minulla on veto kyky
jarruton 450kg (aika naurettava,saa lasten pulkkaa vetää)
ja
Jarrullinen 1950kg
Ja koukun vetokyky on 2400kg
Auto on chevy g20
Jos käyt uusimassa rek. otteen niin nykyään siihen pitäisi tulla myös koukun tiedot tai soitat konttorille ja kysyt
Minulla on veto kyky
jarruton 450kg (aika naurettava,saa lasten pulkkaa vetää)
ja
Jarrullinen 1950kg
Ja koukun vetokyky on 2400kg
Auto on chevy g20
Jos käyt uusimassa rek. otteen niin nykyään siihen pitäisi tulla myös koukun tiedot tai soitat konttorille ja kysyt
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
karaVANNARI
-