autokauppaa

autoharrastukseen liittyvää
pas2
Viesti:

autokauppaa

Viesti Kirjoittaja pas2 »

BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Tälle osiolle pitäisi saada toinen nimi "vois "listata kaikkia pikku joppareita ja vähän isompiakin että ei menis kaverit enään ostamaan "epäkuntoista"tavaraa tai saatikka koko autoa!!!!Mua on henkilö kohtaisesti ottanut kupoliin kun yrittää ostaa autoa,ensin tuo peli on mailman paras ja kun meet peli paikalle se mätänee 2 tunnissa aivan romux.....mutta yleisesti ottaen olen kyllä saanut kerholaisilta hyviä varaosia+ja autoja mutta tämä ihmettely meneekin kerholaisten ohi tuonne muuhun mailmaan....kommenteja asiaan,ja jos tuntuu että tarvetta olis moiselle niin aloitushan on jo tehty....ei kun nimeksi vaikka "ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ"....katsotaan ja kuunnellaan!!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
pas2
Viesti:

BUMBA kirjoitti:Tälle osiolle pitäisi saada toinen nimi "vois "listata kaikkia pikku joppareita ja vähän isompiakin että ei menis kaverit enään ostamaan "epäkuntoista"tavaraa tai saatikka koko autoa!!!!Mua on henkilö kohtaisesti ottanut kupoliin kun yrittää ostaa autoa,ensin tuo peli on mailman paras ja kun meet peli paikalle se mätänee 2 tunnissa aivan romux.....mutta yleisesti ottaen olen kyllä saanut kerholaisilta hyviä varaosia+ja autoja mutta tämä ihmettely meneekin kerholaisten ohi tuonne muuhun mailmaan....kommenteja asiaan,ja jos tuntuu että tarvetta olis moiselle niin aloitushan on jo tehty....ei kun nimeksi vaikka "ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ"....katsotaan ja kuunnellaan!!
mutta siitäpä voi nostaa syytteen jos on että älä osta täältä, sehän on rikos esim. kunnianloukkaus ja mustamaalaus jne jne.
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

pas2 kirjoitti:
BUMBA kirjoitti:Tälle osiolle pitäisi saada toinen nimi "vois "listata kaikkia pikku joppareita ja vähän isompiakin että ei menis kaverit enään ostamaan "epäkuntoista"tavaraa tai saatikka koko autoa!!!!Mua on henkilö kohtaisesti ottanut kupoliin kun yrittää ostaa autoa,ensin tuo peli on mailman paras ja kun meet peli paikalle se mätänee 2 tunnissa aivan romux.....mutta yleisesti ottaen olen kyllä saanut kerholaisilta hyviä varaosia+ja autoja mutta tämä ihmettely meneekin kerholaisten ohi tuonne muuhun mailmaan....kommenteja asiaan,ja jos tuntuu että tarvetta olis moiselle niin aloitushan on jo tehty....ei kun nimeksi vaikka "ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ"....katsotaan ja kuunnellaan!!
mutta siitäpä voi nostaa syytteen jos on että älä osta täältä, sehän on rikos esim. kunnianloukkaus ja mustamaalaus jne jne.
Tuota mäkin mietin,siksi tuo asia on tekemättä......sillä aihetta olis kyllä vaikka mihin,mutta kun vaan yleisesti harmittaa se että porukka ei voi rehellisesti kertoa mitä "vikaa" kenenkin tavarassa on....ei luulis olevan vaikeeta myydä rehellisesti :twisted: no itse kait tuohon ei voi muuten vaikuttaa kun myymällä hyvää tavaraa niin eipä ainakaan harmita :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
pas2
Viesti:

BUMBA kirjoitti:
pas2 kirjoitti:
Tuota mäkin mietin,siksi tuo asia on tekemättä......sillä aihetta olis kyllä vaikka mihin,mutta kun vaan yleisesti harmittaa se että porukka ei voi rehellisesti kertoa mitä "vikaa" kenenkin tavarassa on....ei luulis olevan vaikeeta myydä rehellisesti :twisted: no itse kait tuohon ei voi muuten vaikuttaa kun myymällä hyvää tavaraa niin eipä ainakaan harmita :wink:
mutta nytpä on kyseisen autoliikkeen kanssa pientä vääntöä menossa ko. asiasta että ehkä maksavat puolet ehkä ei, soittaa tänään tai huomenna mutta se on kyllä kumma juttu ku kuluttajasuojalaissa sanotaan että kuluttajasuojalaki astuu kuvioihin siinä vaiheessa ESIM. jos myyty tuote ei kestä niin kauaa kuin ostaja voi OLETTAA ja täytyy myöntää. olettaisin että oldsin 5.7v8 kestää kauemmin kuin kolme viikkoa, onhan se jo vuodesta 87 siellä kestänyt niin miksi nyt yhtäkkiä meneekin kolmessa viikossa? että aika kumma juttu ettei kuluttajasuoja liity tähän juttuun??
Vastaa Viestiin