firma tekee laseja myös mallin mukaan jos jotain erikoisempaa lasihääbeliä tarvii
laseja vaneihin
laseja vaneihin
pääsipäs perskules käymään niin että olen nykyään sellasessa firmassa duunissa mikä asentelee laseja autoihin.elikkäs taatusti hinnat kohdallaan.ajattelin vaan kun jotkut on valittanut ettei raski vaihdattaa huonoa tuulilasia kun on olevinaan kallis
firma tekee laseja myös mallin mukaan jos jotain erikoisempaa lasihääbeliä tarvii

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
Re: laseja vaneihin
Moidieseli kirjoitti:olen nykyään sellasessa firmassa duunissa mikä asentelee laseja autoihin.elikkäs taatusti hinnat kohdallaan.
Tuossa kun on katellut uusia pakuja, niin aika siististi sivu/taka lasit on reunasta reunaan ja ilmeisesti liimalla kiinni.
Semmoista Kustom kikkaa olen miettinyt,
että jos Vanin taka ja parioviin saisi samaan tyyliin.
Oven reunasta reunaan ja yläpokkauksesta alapokkaukseen.
Voisi olla aikas tyylikkään näköinen "päivitys" vaniin.
Vielä jos sellaiset ikkunat saisi avautuvaksi, niin olisin kyllä kiinnostunut =)
Ja voisi olla menekkiä laajemminkin =)
Että löytyykö tälläiselle viritykselle kehittelijää ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
eihän tollanen lasi ole mikään mahdottomuus tehdä,avattavaksi sen saaminen onkin sitten jo vaikeempi juttu niin että pysyy kostee ulkopuolella.tossa juuri laitettiin mersun pakuun tollaset ns.bussimallin lasit kylkiin ja tuli aika makeen näkönen

riisseli vani ja aina kädet mustana