sirinää ja surinaa??
sirinää ja surinaa??
kun kääntää virrat päälle, alkaa kova sirinä jostain mittariston takaa.
Loppuu heti kun auto lähtee käyntiin, mikä se on?
-97 uudempikorinen vani
-97 uudempikorinen vani
Itellä ei tosta tietoa, mutta ajattelin laittaa tähän samaan keskusteluun tuon oman sirinä ongelman, koska en viitsi turhaan uutta keskustelua aloittaa, jos se vaan passaa.
Eli saman moinen sirinä kuin Wanilla, joka tulee siis mittariston takaa jostain, mutta mulla se ääni tulee ajaessa ja kovenee nopeuden mukaan. Joskus se kuuluu ja joskus taas ei.
Onko joku muukin törmännyt tälläiseen? onko vaijerissa vaiko missä vika?
Eli saman moinen sirinä kuin Wanilla, joka tulee siis mittariston takaa jostain, mutta mulla se ääni tulee ajaessa ja kovenee nopeuden mukaan. Joskus se kuuluu ja joskus taas ei.
Re: sirinää ja surinaa??
Mulla ainakin sirisee turvavyön merkkiääni, loppuu pian itsekseen tai kun laittaa vyön kiinni. Auto -89 G20.Wani kirjoitti:kun kääntää virrat päälle, alkaa kova sirinä jostain mittariston takaa.
-97 uudempikorinen vani
Arska
nopeusmittarin vaijeri ,se mullakin surisee aina hetken kylmällä ilmallaKaW kirjoitti:mitäs toi varppi oikeen tarkottaa?dieseli kirjoitti:mulla sen verta vanhempi vani että on vielä varpilla toi mittari ja sirkuttaa aina välillä.ilmeisesti varppi menossa.noi uudemmathan on jo sähkösellä nopeusmittarilla ettei ainakaan varppi ääntele![]()
![]()
![]()
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
ettei olisi joku hehkun rele tai siirtopumpun releWani kirjoitti:kun kääntää virrat päälle, alkaa kova sirinä jostain mittariston takaa.
-97 uudempikorinen vani
Chevy Van 350TBI -91 HA
niinpä, pitääköhän purkia mittari irti jotta pääsee käsiksi vai missä ne on?Juge kirjoitti:ettei olisi joku hehkun rele tai siirtopumpun releWani kirjoitti:kun kääntää virrat päälle, alkaa kova sirinä jostain mittariston takaa.
-97 uudempikorinen vani
Releet on mulla siinä kun avaa konepelin niin eestä päin katottuna vasemmalla,melkeen keskellä autoa rintapellissä,sitten osa on oikeessa kulmassa akun lähellä.mutta sulla kun on pikkasen uudempi mutta kyllä ne sieltä löytyy ei kaukkana ole
ja rele kerrallaan irti kun lakkaa särisemästä niin wot vika löyty....noita vehkeitä voi joutua joskus purkaileen hauskoistakin paikoista
Ameriikan sähkö se poijaat on keksintö.....
Ja mulla saattaapi olla kaaviooita jos on tarves
ilmoottele!!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
OK kiittelen neuvoista, ei muutaku taas rassaamaanBUMBA kirjoitti:Releet on mulla siinä kun avaa konepelin niin eestä päin katottuna vasemmalla,melkeen keskellä autoa rintapellissä,sitten osa on oikeessa kulmassa akun lähellä.mutta sulla kun on pikkasen uudempi mutta kyllä ne sieltä löytyy ei kaukkana oleja rele kerrallaan irti kun lakkaa särisemästä niin wot vika löyty....noita vehkeitä voi joutua joskus purkaileen hauskoistakin paikoista
Ameriikan sähkö se poijaat on keksintö.....
![]()
Ja mulla saattaapi olla kaaviooita jos on tarves
ilmoottele!!
-
Lötköttelijä