Kalenteria näköjään jo alusteltu ja olen antanut itselleni kertoa että kesäkuun 6-8.6.2008 ajankohtana tuntuisi olevan riidan, äänestyksen ja jopa boikotoinnin kohteena. Savolaiset Tohelot ovat varanneet n. 3kk sitten ko. ajankohdan omalle tapahtumalleen. Kuuleman mukaan he eivät halua asiasta riidellä koska Häjyt haluavat jatkaa perinnettään. Savolaiset Tohelot voivat tarvittaessa kuulemma siirtää omaa tapahtumaansa. Kysyisinkin nyt varmuuden vuoksi että kumpi ajankohta Häjyillä nyt on se perinteinen?
1. Pohjanmaan Meeting, Kurikka 16.-18.6.2006
VAI
II Pohjanmaan Meeting 8.-10.6.2007
Kertokaa epätietoiselle?
Ensi kesän meetingit!
-
jambalaya65
- Viestit: 175
- Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
- Paikkakunta: Haukivuori
Ensi kesän meetingit!
Jone Haakivuoresta
-
Eagle_no1
VAiN HÄJYYT Ry on pitänyt pohjanmaan meetingin niin että juhannuksen ja pohjanmaan miitin väliin jää yksi ehjä viikko ja olemme pyrkineet pitämään miittimme toisena kesäkuun ehjän viikon loppuna. Kaikesta huolimatta kehoittaisin nyt kaikkia harkitsemaan sanojaan ja tekojaan, sillä asioista pitää pystyä neuvottelemaan ilman mitään suukopua ja jälkipuheita. Sen verran aivan henkilökohtaisena mielipiteenäni ilmaisen, että jos oikealla tavalla arvotamme ns. ikärakennetta häjyyt vastaan tohelot on oikeuden mukaista saada häjyjen valita ensin. Ikärakenteella tarkoitan tässä tapauksessa ainoastaan henkilö yhtymien perustamis ajankohdan mukaan laskettua ikää en suinkaan henkilöiden ikävuosia.
meetingit
VTCF:n tärkein tehtävä on pitää yllä tapahtumakalenteria, eli tapana on aina ollut toimia seuraavasti;
- järjestäjä ilmoittaa tapahtumapäivämäärän VTCF:lle.
- jos sille ajankohdalle ei vielä ole muita, tapahtuma voidaan pitää.- aikasempien varattujen aikojen päälle ei järjestetä muita miitinkejä.
Kyseinen menetelmä on käytössä kaikkialla maailmassa.
Pohjoismaissa päätapahtumat hoidetaan kontrolloidusti vanivaltiopäivillä joulukuussa. Myös jenkeissä, jossa kerhoja on tuhansia, toimitaan samoin. Esim N.E.V.C. tammikuussa vanivaltiopäivillä sovitaan alueen tapahtumista.
Miksi näin. No siksi että:
- kenellekään ei ole hyödyksi, että tapahtumia ängetään samalle viikonlopulle
- jonkun tahon täytyy pitää kalenteria ja tapahtumista täytyy voida ajoissa ilmoittaa (kerholehden tärkein tehtävä!)
VTCF ry on toiminut suomessa 80-luvun alusta. Nytkö sitten alkaa yhtäkkiä se pienien piirien pyöritys! Jos ei halua olla porukassa mukana, voi alkaa harrastaa vaikka vanhoja toyotoita.
Säännöt ovat selvät ja ne ovat olemassa. Ne on luotu vuosikymmenien aikana ja niitä myös noudatetaan. Niitä tulemme me vanhat jäsenet vaalimaan.
- järjestäjä ilmoittaa tapahtumapäivämäärän VTCF:lle.
- jos sille ajankohdalle ei vielä ole muita, tapahtuma voidaan pitää.- aikasempien varattujen aikojen päälle ei järjestetä muita miitinkejä.
Kyseinen menetelmä on käytössä kaikkialla maailmassa.
Pohjoismaissa päätapahtumat hoidetaan kontrolloidusti vanivaltiopäivillä joulukuussa. Myös jenkeissä, jossa kerhoja on tuhansia, toimitaan samoin. Esim N.E.V.C. tammikuussa vanivaltiopäivillä sovitaan alueen tapahtumista.
Miksi näin. No siksi että:
- kenellekään ei ole hyödyksi, että tapahtumia ängetään samalle viikonlopulle
- jonkun tahon täytyy pitää kalenteria ja tapahtumista täytyy voida ajoissa ilmoittaa (kerholehden tärkein tehtävä!)
VTCF ry on toiminut suomessa 80-luvun alusta. Nytkö sitten alkaa yhtäkkiä se pienien piirien pyöritys! Jos ei halua olla porukassa mukana, voi alkaa harrastaa vaikka vanhoja toyotoita.
Säännöt ovat selvät ja ne ovat olemassa. Ne on luotu vuosikymmenien aikana ja niitä myös noudatetaan. Niitä tulemme me vanhat jäsenet vaalimaan.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
-
Eagle_no1
HUOM:
Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni ei VAiN HÄJYYT Ry:n
Ensinnäkään tässä ei ole mistään lähtemisestä kyse eikä pienien piirien pyörittämisestä, tulkitkoon kuka miten haluaa. Jos joku porukka jenkeissä tekee vaikka paksumman tavaran housuunsa onko meidän myöskin se sinne tehtävä vaikka ei olis juuri sillä hetkellä tarvetta.
Ymmärrän kyllä ettei voida sooloilla missään muodossa koska vanhassa on vara parempi, mutta kuten kirjoitinkin asioista pitää voida neuvotella vaikka olisi kuinka paljon vanhoja jäseniä seinän vieressä seisomassa ei se minua pelota aloittaa vuoro puhelua lainkaan. Minä olen myöskin antanut itselleni kerrottavan jo aikaa sitten että tuo savon miitin aikataulutus ei välttämättä ole vielä lukkoon lyöty, ei ainakaan kyseinen henkilö joka kirjoituksen laati toisaalle ole sitä siellä korjannut.
Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni ei VAiN HÄJYYT Ry:n
Ensinnäkään tässä ei ole mistään lähtemisestä kyse eikä pienien piirien pyörittämisestä, tulkitkoon kuka miten haluaa. Jos joku porukka jenkeissä tekee vaikka paksumman tavaran housuunsa onko meidän myöskin se sinne tehtävä vaikka ei olis juuri sillä hetkellä tarvetta.
Ymmärrän kyllä ettei voida sooloilla missään muodossa koska vanhassa on vara parempi, mutta kuten kirjoitinkin asioista pitää voida neuvotella vaikka olisi kuinka paljon vanhoja jäseniä seinän vieressä seisomassa ei se minua pelota aloittaa vuoro puhelua lainkaan. Minä olen myöskin antanut itselleni kerrottavan jo aikaa sitten että tuo savon miitin aikataulutus ei välttämättä ole vielä lukkoon lyöty, ei ainakaan kyseinen henkilö joka kirjoituksen laati toisaalle ole sitä siellä korjannut.
-
jambalaya65
- Viestit: 175
- Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
- Paikkakunta: Haukivuori
Hohhoijaa
Lainaus Eagleltä:
VAiN HÄJYYT Ry on pitänyt pohjanmaan meetingin niin että juhannuksen ja pohjanmaan miitin väliin jää yksi ehjä viikko!
Vuosi 2006 juhannus oli 23-25.6.2006, Pohjanmaan meeting 16-18.6.2006?
EHJÄ VIIKKO??????
Samalla systeemillähän teille olisi ensi kesä tarjolla! Kuten ketjun aloittaneessa viestissä kerroin Tohelot varasi tapahtumalleen 3kk sitten ajankohdan 6-8.6.2008. Siihen mennessä ei ollut minkäänlaista infoa Häjyjen mieluilevan samaa ajankohtaa?
Jone
VAiN HÄJYYT Ry on pitänyt pohjanmaan meetingin niin että juhannuksen ja pohjanmaan miitin väliin jää yksi ehjä viikko!
Vuosi 2006 juhannus oli 23-25.6.2006, Pohjanmaan meeting 16-18.6.2006?
EHJÄ VIIKKO??????
Samalla systeemillähän teille olisi ensi kesä tarjolla! Kuten ketjun aloittaneessa viestissä kerroin Tohelot varasi tapahtumalleen 3kk sitten ajankohdan 6-8.6.2008. Siihen mennessä ei ollut minkäänlaista infoa Häjyjen mieluilevan samaa ajankohtaa?
Jone
Jone Haakivuoresta
Re: Hohhoijaa
Samalla systeemillähän teille olisi ensi kesä tarjolla! Kuten ketjun aloittaneessa viestissä kerroin Tohelot varasi tapahtumalleen 3kk sitten ajankohdan 6-8.6.2008. Siihen mennessä ei ollut minkäänlaista infoa Häjyjen mieluilevan samaa ajankohtaa?
Jone[/quote]
niimpä kun paikanpitäjältä tuli varmistus liian myöhään ,ja te olitte kerinnyt jo laittaa sinne ilmoituksen
koko ajan ettitään jos löytyis uusi paikka jos ei nii sitte ei voi mitään
Jone[/quote]
niimpä kun paikanpitäjältä tuli varmistus liian myöhään ,ja te olitte kerinnyt jo laittaa sinne ilmoituksen
koko ajan ettitään jos löytyis uusi paikka jos ei nii sitte ei voi mitään
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Kyselin kerran tuota mahista jarjestää miittiä Ukkohallassa!
Oli kiinnostus kova ja hintaki varmaan aika ok/neuvoteltavissa!
http://www.ukkohalla.fi/
Kesällä on toki jo varattuja aikoja mutta joku vapaa viikonloppu löytys varmaan!
Ens kesäksi on tulossa kaikenlaisia uusia juttuja!
Joku vaan järkkäis meille yhen POHJOSEN MIITIN

Nytki jo kolmattapäivää pörrätään oluen voimalla toki vähä votkaaki otettu

Oli kiinnostus kova ja hintaki varmaan aika ok/neuvoteltavissa!
http://www.ukkohalla.fi/
Kesällä on toki jo varattuja aikoja mutta joku vapaa viikonloppu löytys varmaan!
Ens kesäksi on tulossa kaikenlaisia uusia juttuja!
Joku vaan järkkäis meille yhen POHJOSEN MIITIN
Nytki jo kolmattapäivää pörrätään oluen voimalla toki vähä votkaaki otettu
Teikköite?