Laaitkosta kuulostelen
Laaitkosta kuulostelen
jot onkos tuttua hommaa moinen kun ensin tuossa alko vaihtaa vaihteen vasta kun huudatti kierrokset lähes tappiin ja sain neuvox jot pumppaa kaasua jos jostain venttiilistä lähtee paskat ja se autto sen verran jot vaihtaa normaalisti muuten mut ylivaihde on hukassa edelleen. Ja diisseli vani on kyseessä.
Re: Laaitkosta kuulostelen
kuulostaa tutulta vialta ittellä oma vani teki just noin ja korjaantuu noin 1000eurolla kun viä askin reeraukseen
ja kannattaa vaihtaa turbiini samalla säästyy jatko yllätyksiltä 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Laatikosta kuulostelen
no eihän siinä sit ku suunnitelee moinen operaatio. Vaihtaa vaan vielä ihan hyvin ettei luista pykälät.
Minä kuitenkin kattoisin ensin öljyt,kaikki vaijerit(tv-vaijeri)=trotle valve ym että pelittää ja sit vasta tuhlaisin tonnin jos kerran on parantunu toi juttu tolla polkemisella eikä luista ym....
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Katoppa ettei TV vaijeri jumittele.
Mulla oli aikanaan samat oireet kansirempan jälkeen. Oli se kaasuläpältä lähtevä metallitanko väärinpäin paikoillaan.
Tangon pää johon TV vaijeri kiinnittyy hankasi imusarjaan, vaijeri oli siis aina kireällä, ei vaihtanut isompaa kun huudattamalla.
Käänsin tangon oikein päin ja säädin vaijerin uudestaan, rupes toimimaan normaalisti.
Saattas siis sun tapauksessa olla TV vaijeri "rispottunut" ja hankaa kuoreensa, eikä pääse liikkumaan kunnolla.
Ota konekoppa pois ja käy ajelemassa. Työnnät sitä vaijeria lootaan päin kun pitäs vaihtaa isompaa, jos toimii niin vaijerin vaihdolla selviät.
Mulla oli aikanaan samat oireet kansirempan jälkeen. Oli se kaasuläpältä lähtevä metallitanko väärinpäin paikoillaan.
Tangon pää johon TV vaijeri kiinnittyy hankasi imusarjaan, vaijeri oli siis aina kireällä, ei vaihtanut isompaa kun huudattamalla.
Käänsin tangon oikein päin ja säädin vaijerin uudestaan, rupes toimimaan normaalisti.
Saattas siis sun tapauksessa olla TV vaijeri "rispottunut" ja hankaa kuoreensa, eikä pääse liikkumaan kunnolla.
Ota konekoppa pois ja käy ajelemassa. Työnnät sitä vaijeria lootaan päin kun pitäs vaihtaa isompaa, jos toimii niin vaijerin vaihdolla selviät.
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
joo sen jonkun venttiili homman myös kyl ajattelin kuulostella vielä paremmin jos sen tarttee vaihtaa uuteen. kikkarin vaijeri ainakin on ehjä kun sen katoin jo tuossa joku aika sitten.
mulla tekee samaa mutta vain kylmänä... alkoi pari päivää sitten tekemään niin... olisko öljynvaihto paikallaan?
Chevy van 6.2 diesel
Jani80 kirjoitti:mulla tekee samaa mutta vain kylmänä... alkoi pari päivää sitten tekemään niin... olisko öljynvaihto paikallaan?
tyyppivika sanoisi joku.
etpä ole ensimmäinen jolle on käynyt näin
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448