Ketä on sinne lähdössä/suunnitteilla
Tuossa BLIDZZARD:in ja MICKE:n kanssa alustavasti keskusteltiin sinne menosta
Ei kyllä lyöty viellä mitään lukkoon,saatikka muistaakohan ensimmäinen herra mitää ko. aiheesta
TIIKERI kirjoitti:Tänään kyselin jo paikkoja silja/viking linelta,aikast huonolla menestyksellä
Viking line on meilkein täynnä(ruotsissa joku hurtta näyttely ja maraton samaan aikaan)
Silja line voi tässä kohtaa myydä vain menoa(paluusta ei tietoa,vaihtavat laivan reittejä tai jotain semmoista)
Turusta näitä lähtöjä kyselin
JOO tämmönen tuli eteen......pentele,juuri noita autopaketteja kyselin.ilmeisesti pitäisi kyttää kokoaika peruutus paikkoja tai muuttaa lähtö/tulo päivää tahi sinun ehdottamaa finnlinkiä,asia muhimaan....Micke kirjoitti:Jaa että semmonen homma.mä luulin että ei oo mitää ongelma saada laivapaikat noin aikasin ennen sesonki.Niilä on yleensä Vikingilla sekä siljalla semmosia autopakettea missä saa olla 4+auto+hytti esim.Viking Line auto paketti +c-hytti 84€ meno paluu päivälähtö ja 168€ iltalähtö.Olis tietenkin semmonen mahdollisuus kun FinnLink Nantalista myöskin muttta siellä ei oo taxfree myyntiä http://passenger.finnlines.com/asp/syst ... =0&C=22526
SeaWindin matkustajaliikenne Turku-Tukholma-reitillä on päättynyt 1.1.2008 alkaen. SeaWind Line keskittyy nyt vain rahdin kuljettamiseen.pete kirjoitti:lähteehän turusta seawind...jos kyyti kelpaaeihän se pramein oo mutta käsittääkseni pinnalla pysyy.
Toivottavasti tuo EI OLE tämmöinen tulkintaßlizzard kirjoitti:![]()
![]()
karaVANNARI kirjoitti:Oishan tuonne matkaa 1600km tulee haaparannasta/turusta![]()
Vaasasta jos yli niin n:1400km![]()
Saapa hähä kui käy onko vähä liian kova juttu nui niinku vlv ajeluksi 2800-3200km hupia![]()
Eihän sitä tiiä ku hullu o niin kaikki mahollista![]()
![]()
Tulee sitä täältäkin näköjään kun googletin reitin 1,111 km 18 h 28 min ja tuokin on viittaa antavaßlizzard kirjoitti:karaVANNARI kirjoitti:Oishan tuonne matkaa 1600km tulee haaparannasta/turusta![]()
Vaasasta jos yli niin n:1400km![]()
Saapa hähä kui käy onko vähä liian kova juttu nui niinku vlv ajeluksi 2800-3200km hupia![]()
Eihän sitä tiiä ku hullu o niin kaikki mahollista![]()
![]()
mitäs sitä vannari ei tekis hauskuuden/ystävyyden takia..rattoisaa matkaa ja hauskempaa yhdessäoloa muitten tyhjäpäitten kans
ite oon todennu et sillä jaksaa tän pitkän talven (minkä talven?)
KiitoksiaTIIKERI kirjoitti:Joten lycka till tai jotn sinne norskien reissulle![]()
![]()
Laitakko suomeksi,niin huono kielipää jottei lahtee ymmärräbaby kirjoitti:ja rale följyssä??????
Kiitos oikaisusta ja suomennoksestaJuge kirjoitti:följyssä ei ole lahtea vaan täältäpäin ja tarkotta olla mukana
Ny kuulle naapuri hiljoo tai loppuu jelppiminen pentelemckataja kirjoitti:Tiikeri asuu niin pohjoisessa osassa tätä pääkaupunkia ettei siellä ole tuttu sana tuo följyssä,täällä eteläisessä osassa se kyllä tiedettiin.Täytyypä hommata kundille sanakirja
Samaa mieltä DOKATAAN TREFFEILLÄrale-siru kirjoitti:Ai että DOKKA TREFFET, näin kielimiehenä mun kommentti asiaan on että DOKAA TREFFIT. Tai sit on niin et mä en ymmärrä Norjaa ollenkaan. Tähän pitäis tietenkin nyt sitten saada vastauksia jo Norskeissa käyneiltä![]()
Elä ruppee vinoilee.....ja ajanhan minä jo turkuun,eikö sekään riitäßlizzard kirjoitti:jos ny kumminki JO Norjassa käyneet dokais ja rookiet ajais ja kattelis suukku auki..vaikka ...maisemia
Onko tuo sitten sovittu???ßlizzard kirjoitti:OK..mä voin ajaa loput , mutta sä maksat sit kaiken!?
baby kirjoitti:ja rale följyssä??????
Pikasen otetaan viellä kyytiin ku mahtu,mutta siitä sitte tuonnempana.....baby kirjoitti:no väärä huhu mut yrittänyttä ei laiteta
eikö pete ole puni hyvion ei montaa ohi näppäinhtankkuu vetäny hä ny kmehä
Ilmoittele sitten kun tulet oppaaksibaby kirjoitti:tai keskusta kierros