Nettiautossa vani...

autoharrastukseen liittyvää
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Morjens vaan kaikille, jälleen olisi aika ostaa vani itselle, edellinen kun tuli hukattua hätäpäissään... Onkos tämä auto kenellekään tuttu? http://www.nettiauto.com/1722166
Tuota olisi tarkoitus huomenna käydä koeajamassa, ja jos on toimiva peli niinkuin väittävät niin kai se pitää tänne Lohjalle sieltä tuoda... Eli tämä päivä ja ilta aikaa haukkua juuri tuo kyseinen yksilö lyttyyn.... ;)
Tein itse ja YRITIN säästää.
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja dieseli »

näyttäs noista kuvista päätellen että aika kovalla pidolla ollut :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

dieseli kirjoitti:näyttäs noista kuvista päätellen että aika kovalla pidolla ollut :D :D :D :D
Missä mielessä? Mun mielestä toi on aika keskitasoa kuvien perusteella, ellei jopa siisti... :)
Tein itse ja YRITIN säästää.
karivanner
Viestit: 5
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 19:11

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja karivanner »

nyt täytyy kyllä olla samaa mieltä, että aika pommilta näyttää ainakin kuvissa. Starcraft, mutta raidat puuttuu, eli ollut mätä ja maalattu päälle. Eikä ainakaan kuvien perusteella kovin kummoisesti.

Muoviosat, puskurit ym näyttää ainakin kuvissa ihan rievuilta.

Mutta paikanpäällähän sen tietysti vasta näkee.
What ever happened, WE DIDN´T DO IT!
EZ-VANNERS, Mass USA
BUMBA
Viestit: 2461
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 21:52

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Näyttää pommilta :roll:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Anssi Koljonen
Viestit: 212
Liittynyt: 10 Syys 2007, 21:26
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja Anssi Koljonen »

Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Anssi Koljonen kirjoitti:http://www.nettiauto.com/1718826
En kai mainosta :roll:
Tämä jos lähtee neljällätonnilla niin jo kiinnostaa... ;) Ei vaan, en ole uutta autoa etsimässä... Eiköhän tuo ekassa postauksessa oleva vani kelpaa jos on ajoltaan hyvä... :)
Tein itse ja YRITIN säästää.
Jartsa
Viestit: 606
Liittynyt: 03 Syys 2006, 20:42
Paikkakunta: Kokkola

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Itse en lähtisi edes katsomaan kyseistä autoa mutta jokainen ostaa sen minkä tahtoo :shock: ...nuo kuvatkin valehtelee aika paljon...omanikin oli kuin ruusu kuvissa mutta paikanpäällä olikin perunankukkanen :D ...että sillee
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
tumppi
Viestit: 96
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:18
Paikkakunta: RYTTYLÄ (eipäs ryttyilä siellä)

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja tumppi »

Hirvee hinta tollasesta pommista...sori vaan :cry:
Että semmosta...
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Tosiasiahan on tietysti se, että kyseessä on 18 vuotta vanha auto.
Nyt riippuu tietysti siitä, että minkälaista autoa on hakemassa. Harrasteautoa roplattavaksi vai luotettavaksi jokapäiväiseksi käyttöautoksi, jolle ei lepopäiviä suoda.

Tuon ikäisessä on roplattavaa se on ihan selvä. Ja varmasti on edelliset omistajat roplannutkin, että voi löytyä minkälaisia virityksiä mistäpäin autoa tahansa. Sähköt, laakerit, maalaus ym...
Oikeastaan se mitä pitäisi ehkä katsoa ei näy kuvissa. Moottorin ja laatikon kunto. Ne on kuitenkin ne isoimmat ja raskaimmat hommat.

Miltä näyttää hydroboostin ja moottorin letkut. Varsinkin moottorin lauhdutinletukuja on nyt kuulunut katkeilevan ja lopputuloksena täystuho.

Mädännäisyysaste, eli miltä pohja näyttää. Ja jos on vedetty massaa, niin sitten pitäisi olla kuvia ennen massan vetoa.

Tuon auton maalaus näyttää ihan jees, mutta miksi on maalattu. Onko ollut se perusvamma, että tehtaan maalit rapisee. Kuskin ovi näyttää eriväriseltä, että onko siinä pikamaalaus epäonnistunut.

Hyvää näyttäisi olevan sisustan yleiskunto. Kaikki näyttäisi olevan ehjää, penkit, verhoilut. Puu osatkin näyttäisi kiiltävän lakasta =)

Noin tuumailtuna, niin näyttää ihan asialliselta vankkurilta. Jos ei ole mätiä.
En kuitenkaan ostaisi ainoaksi autoksi.
Varaisin myös rempparahaa vaikka 2-6.000,-. Ihan vaan, että kun kilahtaa niin ei tarvitse miettiä, että tulipas ostettua paska. Kaikenlaisesta pienestäkin sälästä muodostuu helposti summaa. Satanen letkuihin, toinen jarruihin, jne...

Vastaavasti kun katsoo Anssin vekotinta, niin näyttää vallan priimalta.
Mutta hintakin on tuon samaisen remppa budjetin verran enempi.

Että ei muuta kuin tinkaamaan ja jos suoralla rahalla ostaa niin, niin törkeä tarjous vaan kun munuaiset antaa myöden.
Aiton alkuperäinen hinta on kai ollut jotain 25.000 eur, että aikas hyvin on toisaalta pitänyt arvonsa. Mitä sille sitten tekee tiukkenevat päästöverotukset... Mutta samaa muistaakseni sanottiin jo 80-luvulla.

Mika
Van 4x4
Independent Vaners
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Käytiin työn ohessa kattoo,niin eipä ollu häävi laitos
Itse en ostaisi
MUOKATAAN NYT SEN VERRAN,ETTÄ ONNEKSI OLKOON "UUDESTA AUTOSTA"
Viimeksi muokannut TIIKERI, 24 Tammi 2008, 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Anssi Koljonen
Viestit: 212
Liittynyt: 10 Syys 2007, 21:26
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja Anssi Koljonen »

No tossa mun autossa on laatikko rempattu 310tkm kohdalla ja alakerta rengastettu ja laakeroitu jossain olikohan 320tkm.
Tarkat lukemat huoltokirjassa.(mittarissa nyt 349tkm)
Maalattu auto on sen takia kun edellinen omistaja rupesi korjaamaan vähän ja mopo lähti hanskasta.

Edit:Mahtaakos Tumppi tarkottaa tota alkuperästä vai minun "pommia"?
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

No tuo tuli nyt si haettua, aika paljon on laittoa mutta laitettavaksi se ny si hommattiin... :) Ja hinnasta toki sai hiukan tingittyä...
Tein itse ja YRITIN säästää.
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja baby »

onnea ja tervetuloa joukkoon hyvääään...,,,,,,,,,,,
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja dieseli »

toivottavasti sait tingattua oikeen kunnolla.kuvien perusteella töitä aika paljon tiedossa.saattaa olla että kuvat toki valehtelee mutta yleensä kuvissa näyttää siistimmälle kun mitä todellisuudessa on :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

No tingattua sain mielestäni riittävästi, ja tokikin tiedän että laittoa on... Mutta eipä mulla ennenkään ole näyttelyautoja ollut... ;) Sisältähän tuo on yllättävänkin siisti, mitä ny kuskin jakkaran verhoilu on riekaleina, mutta jopa sen penkin sähkötkin toimii... :) Ja suuttimet tuohon on kuulema vaihdettu, ja eberi uusittu sekä ilmastoinnin nesteet lisäilty kesällä... Ja takaosastolla olevasta kattolokerosta löytyi jopa haynesin vaihteisto-opus, sekä kasa vanhoja vaihteiston osia.. Että kai sille jotain hyvääkin on tehty... :) Ja noista starcraftin teipeistä sen verran, minkätakia lie, mutta pois olivat revitty... En usko että koko autoa on päällemaalattu, ainakin kaikki teipin reunajäljet näkyi vielä.. Niin huonoja pohjia en edes minä osaa tehdä... :D
Oikea takakylki siitä on pikkasen kolaroitu, ja lisäilty päälle noin 10kg kittiä, lievä perunapelto siis... :) Ja kuskin ovi on vaihdettu jossain vaiheessa, se ei ole lähellekään oikean värinen...
Mutta eiköhän tuosta vielä ihan hyvä tule... :)


Ja kiitoksia onnitteluista, kyllä mun ny kelpaa... ;)
Tein itse ja YRITIN säästää.
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

tumppi kirjoitti:Hirvee hinta tollasesta pommista...sori vaan :cry:
Anssi Koljonen kirjoitti:No tossa mun autossa on laatikko rempattu 310tkm kohdalla ja alakerta rengastettu ja laakeroitu jossain olikohan 320tkm.
Tarkat lukemat huoltokirjassa.(mittarissa nyt 349tkm)
Maalattu auto on sen takia kun edellinen omistaja rupesi korjaamaan vähän ja mopo lähti hanskasta.

Edit:Mahtaakos Tumppi tarkottaa tota alkuperästä vai minun "pommia"?
VOISIN 100% varmuudella sanoa,että TUMPPI tarkoitti tuota valmiiksi myynnissä olevaa auto jota -timi- harkitsi
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Ja onneksi olkoon Timi =)))
Tänne vaan sitten viestiä jos tulee tenkkapoo
tai tarinaa miten on mikäkin remppa onnistunut =)
Paljon kuvia saa ottaa !

Tuosta maalauksesta, että onko nykyinen väri vedetty teippien päälle ?
Onko noi Starcraft raidat teippiä ?
Itellä on tuo Jasu joskus, ainakin osittain, uudelleen maalattu ja minusta näyttää, että ne raidat on maalattuja...
Toisaalta sitä tukee, että ei missään ole Starcraftin logoja...

Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Obelix
Viestit: 689
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 18:39
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja Obelix »

Moi


Mulla raidat on ainaki maalattuja.... Ja saa kuulemma hioa pellilleen,jos meinaa saada pois näkyvistä......

Ja kyllä se on maalattu kokonaan yli... Sisustan väristä vois päätellä sen olleen joskus valko-punainen, musta-punainen, tai harmaa-punainen..... siis raidat aina punaiset...


T: Leevi
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jartsa
Viestit: 606
Liittynyt: 03 Syys 2006, 20:42
Paikkakunta: Kokkola

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Ei taida vaneissa olla teippejä käytetty...Muutama vani on ollut ja aina on ollut maalatut kuviot kyljissä.
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Mulla oli rannut teippiä mukava oli kynsiä pois :lol: :lol: :lol:

edellisessä oli maalatut ja naapurilla tais olla teipatut myös :shock: :shock: :shock:
Teikköite?
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Dodiin... Nyt on ensimmäiset päivät ajeltu vanilla, ja yritetty tutustua toisiimme... Kerran tuo taisi jo suuttuakin, kun lukitsi mut ulkopuolelle, jääden käymään itsekseen... Noh, tunnin kun siinä isäpapan kanssa pyörittiin auton ulkopuolella niin keksin suht simppelin paikan josta pääsi sisälle... Jätettäköön se kertomatta näin julkisesti... Sen kerran jälkeen kyllä kävin heti teettämässä vara-avaimet, jotka sijaitsee nykyään kotiavainten kanssa samassa nipussa... :) Muuten täytyy kyllä sanoa että melko tyytyväinen olen hankintaan, mitä nyt laatikko vaihtaa vähän turhan "rajusti" ykköseltä kakkoselle, ovet ei aina mene kunnolla kiinni yms. pientä... :) Noh, kyllä tämä tästä...
Tein itse ja YRITIN säästää.
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Kerrotaas taasen päivän tapahtumia... Aamulla töihin lähtiessä ihmettelin jo pikkasen kun hiukka vaimeesti hörähti tuo rötkötin käyntiin, ja pitkin päivää kun piti tarttailla totesin että ei lataa tuo värkki ei.... Noh, kotio pääsin töistä kun buusterilla virtaa lykkäsin... Eipä siinä, uusi laturi tilattiin, joku 109A laturi.. Maanantaina pitäisi tulla liikkeeseen, si pääsis koittaa oliko vika siinä vai ei... Tossa iltasella kävin "nyppäämässä" vanhan laturin irti, olihan tuo pientä taidetta vaativa suoritus... :)
Että tällasta täällä tänään... Mites muualla? :D Noh, ny si siideriä nassuun...
Tein itse ja YRITIN säästää.
-Timi-
Viestit: 59
Liittynyt: 08 Joulu 2005, 17:33
Paikkakunta: Sjundeå

Re: Nettiautossa vani...

Viesti Kirjoittaja -Timi- »

Nonih, taasen kulkee tuo meikäläisen mokkula... Perjantaina tosiaan irroitin vanhan laturin, ja tilasin puhelimitse uuden... Maanantaina piti olla aamusta noudettavissa tuo uusi, mutta niinhän siinä kävi että väärä tilattiin... Ei muuta kun uutta tilausta kehiin, ja tänä aamuna tuli sitten oikeanlainen, 94 amppeerinenkos tuo ny si oli. Eli ny on kädet naarmuilla mutta naama virneellä taas... :D
Tein itse ja YRITIN säästää.
Vastaa Viestiin