Pick-upin mallimerkintä?

autoharrastukseen liittyvää
verkonpaino

Pick-upin mallimerkintä?

Viesti Kirjoittaja verkonpaino »

Oon tässä pari viikkoa metästäny itelle kohtuu kuntoista/hintaista tiisseli kulkinetta... mielellään nelikkoa... mut nyt oon katellu sit kans noita 2wd lavamalleja ja siinä tuli pien ihmetys noitten mallien suhteen.... eli varsinkin toi chevyn scottsdale/fleetside malli... mistä toi mallimerkintä oikein tulee? ku oon nähny myynnis chevy scottsdale:a ja sit chevy fleetside:a ja myös näitten yhdistelmää eli chevy scottsdale fleetside... siis häh? onks toi nyt joku varustelu juttu vai mistä toi merkintä on oikein lähtösin? vai tuleeko auton kantavuudesta ja akselivälistä tms? kuvissa noi kyl näyttää ulkoisesti suht samanlaisilta. stepside:n taasen kyl erotan ku siin on lava sisältä tasapohjainen ja siin on sit erilliset lokarit ja astinlauta useimmiten kopin takana (josta toi nimikin juontaa vissiin juurensa...) kertokee viisaammat..:-/
Ot.vast./ost. HALPA henk.mallin GM 350 Bens. pap., EI saa olla muutos% otteessa. Vaik. rul. ja SAA olla laho jos paperit on kunnossa.
nykanen.esa.amk@gmail.com
ßlizzard

Re: Pick-upin mallimerkintä?

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

cheyenne , scottsdale ja silverado on varustelujuttu
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Tuukka

Viesti Kirjoittaja Tuukka »

Ja Fleetside ja Stepside tarkottaa lavan mallia. Fleetside on leveimmällä lavalla, mutta niitä on vissiin eri pituisiakin. Steppari on kapeammalla lavalla
ßlizzard

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

jep fleetua on lyhyellä ja pitkällä lavalla
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Vastaa Viestiin