Karjapuskurin mitat, (jos joku tarvii)
Re: Karjapuskurin mitat, (jos joku tarvii)
Tattis, vielä kun löytyis aikaa alkaa tohonkin rojektiin
...tosin nyt on isoin homma jo valmiina, ei tartte kun hommata putket ja hepata ne nippuun 
vtcf 1202
ISO KIITOS!!!
Oon ajatellut töissä askarrella nautaraudan ja miettinyt että mistähän sais malli/kuvan.
En sit kuitenkaan älynnyt täältä kysellä. Vielä kerran kiitos.
Tästä voisin jo oluen tai pari sulle tarjota!
btw, Suomeen pitäis saada interolut palvelu, vähän niinkun interflora, mutta semmonen joka toimittas olutta...

Oon ajatellut töissä askarrella nautaraudan ja miettinyt että mistähän sais malli/kuvan.
btw, Suomeen pitäis saada interolut palvelu, vähän niinkun interflora, mutta semmonen joka toimittas olutta...
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
Mä taidan olla sinne päin yhden "inter jallun" velkaaliippari kirjoitti:ISO KIITOS!!!
btw, Suomeen pitäis saada interolut palvelu, vähän niinkun interflora, mutta semmonen joka toimittas olutta...![]()
![]()
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Juu. Nou hätä.BUMBA kirjoitti:Mä taidan olla sinne päin yhden "inter jallun" velkaaliippari kirjoitti:ISO KIITOS!!!
btw, Suomeen pitäis saada interolut palvelu, vähän niinkun interflora, mutta semmonen joka toimittas olutta...![]()
![]()
![]()
![]()
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
Voih oispa ollu tuommone niin ois pysyny jäähyttimet ehkä ehjänä.
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
Olisi ylimääräisenä yksi tuommoinen Lampisen tekemä rauta tuolla tallissa. Alimmaisessa putkessa on painauma muuten ihan siisti. 250 eurolla siitä voisi luopua ja Kylmäkoskeltahan se löytyy. 0405029845/Janne. Voin sen vaihtaakin johonkin, vaikka vanteisiin...