mikä musa soi vänissäsi mikä kanava pyörii töllössäsi
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
mikä musa soi vänissäsi mikä kanava pyörii töllössäsi
eli homman nimi tupaa olee se mitä ohjelmaa katotte mieluiten tai mikä musa paaukkuu vanissanne mieluute.ihte nyt lähtee mika kommentii.varoituksena.ihte tykkään tuost jim kanavast ihmettelin ku kaveri sitä talli pileis hehkutti mut ku näin en ihmettele yhtää.ja taas tulee makiaa ohjelmoo.misana vanii jotenki sopii hevi.hevi sevi.no todellisuudes meil soi vaa ratio.kuha tehrähä toi sisusta karurulla kärellä ensin ja lauletaha sisäähä.mut tosiaha nottaha hevi jaja rokken rolliva meil soi ja päräytetähä viäl sekaha irvinnii.ja ollaha sekaasii ku seinä kellö vaari vainaa dartisssa.tämä kirjootus oli sit meid pai jurri nyt.ja syyllisen dna löytyy täältää
Re: mikä musa soi vänissäsi mikä kanava pyörii töllössäsi
Radio Cityn loputtua radio rock
ja cd.lläkaikki mahollinen........mutta pää asiassa rockrock
tv.aika vähissä.....leikin mielummin muksujen ja vanin kanssa 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Meillä kotelosta pauhaa rokki ja metro ja tv puolella discovery tai joku leffakanava.
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
radio kanava no:1 on city pohjanmaa.cd puolella vanhempaa heavya muutamin poikkeuksin ja töllös discovery tai leffa.suomen kanavilta ei tuu katottua oikeestaan muuta ku uutiset,kunnei sieltä tule muuta ku jotain saippuaa 
Radio kanavana rock (aina kuin se vain suinkin kuuluu) ja kotosalla telkkarissa pääosin disney kanava nii lapset viihtyy
-
Lötköttelijä
Raatiota tulee joskus kuunneltua ja sekin silloin Radio rock.
Useimmiten vanissa pauhaa hevi cd:ltä
esim:Black Sabbath
Ozzy Osbourne
testament
Iron Maiden
King Diamond
Mercyfull Fate
Children of Bodom
Edguy
Helloween
Dio
Whitesnake
UDO
evergrey
Judas Priest,,,
Useimmiten vanissa pauhaa hevi cd:ltä
esim:Black Sabbath
Ozzy Osbourne
testament
Iron Maiden
King Diamond
Mercyfull Fate
Children of Bodom
Edguy
Helloween
Dio
Whitesnake
UDO
evergrey
Judas Priest,,,
EX:Chevrolet van 6,2d -87
Yleensä rockabillyä tai sitten kotimaisistaa esim. Klamydia, Larharyhmä ja Natsipaska..... Telkkaria ei paljon katella....
-
Jakke 1114
Vanissa soi vanha hevi ja rock`n rolli ja jopa vanha suomi punk

MOPAR OR NO CAR
Vanissa (toistaisksi) poppikoneena pelkkä radio/C-kasetti soitin... Ja toi syö kasetit, joten radio vaan jatkuvasti kovalla volyymilla auki...
Radiossa kanavana YleX... (Radio Rock ei kuulu tuolla vehkeellä kaikkialla missä liikun, enkä viitsi kokoajan olla räpläämässä radiota).
Tavoitteena olisi saada asennettua joku noista uudemmista CD-soittimella varustetuista joskus paikoilleen, ja jos ei niilläkään suostu radio Rock kuulumaan, niin sitten voisi alkaa mukana kuskaamaan Uriah Heep, Led Zeppelin, Black Sabbath linjan levyjä... Tai Teräsbetoni, Lordi, kotiteollisuus tyylistä... Ja vaihteluna Popedaa, Status Quota, Shocking Bluea....
Telkkarista kymmenen uutiset, Clint Eastwoodin, Swartseneggerin ja Stallonen leffat...
Ja välillä jotain muitakin toiminta- tai komedia-elokuvia jotka tulee aikaisintaan klo 21...
Radiossa kanavana YleX... (Radio Rock ei kuulu tuolla vehkeellä kaikkialla missä liikun, enkä viitsi kokoajan olla räpläämässä radiota).
Tavoitteena olisi saada asennettua joku noista uudemmista CD-soittimella varustetuista joskus paikoilleen, ja jos ei niilläkään suostu radio Rock kuulumaan, niin sitten voisi alkaa mukana kuskaamaan Uriah Heep, Led Zeppelin, Black Sabbath linjan levyjä... Tai Teräsbetoni, Lordi, kotiteollisuus tyylistä... Ja vaihteluna Popedaa, Status Quota, Shocking Bluea....
Telkkarista kymmenen uutiset, Clint Eastwoodin, Swartseneggerin ja Stallonen leffat...
Ja välillä jotain muitakin toiminta- tai komedia-elokuvia jotka tulee aikaisintaan klo 21...
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
hianoo sainpa rakenetuu keskustelun joka aiheutaa komentii.ja viäl hyväl ja mut tuntiaen saan yleensä vaan vituiluu ja suora sanaaisena rehellisesenä karjalalais suku juurena leviää suomen muota puhuvana.no musanaa tykään ehkä eite rokka rolista.mut tua 80 luvun hevikin upoo.ac ja dc kin ym kissit airon meidenit ja waspien kautta.ratios soi se se ratio rokki.vaik se onki menny huonompaa suuntaa. citin ajoist.kaipaan niit citin cruisin souta jota tuli jo 15 vuotiaana kuuneltuu ratiosta ja jenkki autot oli vaa haa veissani ja kiiltona silmissä.sit ku mä kasvan isoks ni mä homaan tollasen.yhelle piku pojalle pääsiin kuitaa hyvin.olin sil kuriirin ruumis auto lintal liikentees. ni tuli piku poika kysyy paljol myyt. sanoin et nääon perheen jäsenii ei bnääit myydä.ja kaikille kavereilleile tiaroks yhteenkää jenkii ei kannata mennä tai pöllii.lopks jätkä totes et tommosen mä haluun ku oon iso.totesin siihe et niin mäkin sanoin ku olin sun ikäne.sehän oli mun kohal silee et 7 vuotiaan vavasin kyläs käyres v8 lehren kahtoin et noi on 2 metrii leveit ja melkeee 6 metrii pitkii tommosen mä homaan ku kasvan isoks.tuumasin lopuks nappulale et nyt mul on tälläne.ei täs mitäää järkee oo mut onpaha.papana mitä muistella kiistuolissa ja niit tyhmii ja tapahtuma rikaita personnalisii reisui ja kavereit-
Telkkarista kattelen uusintojen uusintojen uusintoja silloin kun tulee Uuno Turhapuroja. Jos ei tuu niin sitte videolta
telkkarissa ihan sama mikä kanava. radio on lähestulkoon aina suomipop ja cd tietysti lapinlahden linnut !!
Radiosta rock tai X3M. Telkkarissa disney-kanava, kun neiti on hereillä.
Kun joskus itte pääsee telkkarin ääreen niin JIM tai joku leffakanava.
Moiyks vekkulipoju kirjoitti:kaipaan niit citin cruisin souta jota tuli jo 15 vuotiaana kuuneltuu ratiosta ja jenkki autot oli vaa haa veissani ja kiiltona silmissä.
50-luvun musiikkia on tullut Radio Helsingistä ainakin Cruising iltoina.
Autossa lähinnä Suomipop ja tallissa Metro.
Mamman kyydissä Iskelmä.
Vanin kyydissä Country.
Eli ihan fiiliksen mukaan ja telkkarissa samalla lailla.
Tietysti ihmetyttää, että miksi auton fiksaus ohjelmat tulee Jimiltä klo 17 ?
Kuka helvetti silloin on kotona telkkarin ääressä ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Vanissa soi yleensä CD, rock, vanha hevy "ei todellakaan nyky hevy" tai vaikkapa amerikan kantri. Joskus saattaa jopa löytyä radiokanava jota viitti kuunnella, yleensä palaan omavalintaiseen tod. nopeesti, rupee nimittäin tympii kaiken maailman lätinät ja mainokset. Töllössä pyörii Eutelsatin 200 satelliittikanavaa "pientä cruisailua", Suomikanavista tietysti YLEn uutiset ja Urheilukanavalta Espanjan liigaa sekä JIMiltä auto-ohjelmat jos ehtii muilta tärkeimmiltä. 
A man´s got to do what A man´s got to do.
VTCF 462
Sorry Boys Van Club
VTCF 462
Sorry Boys Van Club
mulla aamuisin kuorma-autossa soi suomipop ja päivällä yleensä radio sata tai radio rock. telkkarista nyt ei yleensä mitään katsottavaa tule.
Radiossa YleX tai radio rock, mutta yleensä muistitikulta tulee rockabillyä, psychobillyä tms... TV:mikä millkonkin hyvältä tuntuu... 
VTCF 1325
Kuunnelkaapa radio Megan lähetystä netistä voittaa muuten radio rokin
Tai jos ootta täällä oulun korkeuksilla niin eikun mega päälle 103,1mhz
jim tv ja rockabilly näkyy ja kuuluu meillä.
Tai jos ootta täällä oulun korkeuksilla niin eikun mega päälle 103,1mhz
jim tv ja rockabilly näkyy ja kuuluu meillä.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
-
Anssi Koljonen
Eiks kukaa kato salkkareita

Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Tissit nähty
Rakas Vaimoni juuri sohvalla Koiran (uros mutta vielä pentu) kanssa sitä katselee....Anssi Koljonen kirjoitti:Eiks kukaa kato salkkareita![]()
-
FoxNestVan
Kyllä mäkin talkkarit aina katson kun mahdollista!!!!
Vanissa soi radio rock ja töllös pyörii JIM,Discovery,Eurosport,Showtime pääasiassa.....
Vanissa soi radio rock ja töllös pyörii JIM,Discovery,Eurosport,Showtime pääasiassa.....
-
JakeTheSnake
Noh, Vanissa/kotona(kotona en kuuntele radioo lainkaan): Radio Rock, Ylex, Rock, Punk, Psychobilly, Rockabilly, Country, Blues, +jotain mättöö, Tv:n puolella:Jim, Formulat,Pako, viasat yms.
Chevy Van G20 1983 Nato Hummer 6.5D
-
karaVANNARI
Jaa oonko mää sitte ainu joka kattoo piirrettyjä
Ja rammarisa soi lanne humpasta niska metalliin
Mutta oon kattonu jännäreitäki

Ja rammarisa soi lanne humpasta niska metalliin
Mutta oon kattonu jännäreitäki
Teikköite?
Kyllä mää välillä simpsonit kattelenkaraVANNARI kirjoitti:Jaa oonko mää sitte ainu joka kattoo piirrettyjä![]()
![]()
Et oleTuukka kirjoitti:Kyllä mää välillä simpsonit kattelenkaraVANNARI kirjoitti:Jaa oonko mää sitte ainu joka kattoo piirrettyjä![]()
![]()
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Hih mun täytyy nostaa tää taas ylös kun aihe niin hauska. Radio kanavana on tuo samanen Radio Rock. No c-kasetti soitin mullakin astrossa ja äijän c kassuista ei löytynyt kuin AC-DC:N ja wasp:n kaikki mitä c kassuna saannut joskus.=) Ne uppoo kyllä wasp vähemmän. Mut sit kun saadaan tehtyy kasetti ite nauhottamalla tai liitettyy cd niin sit mennään jo osastolle. Metalica, Megadeth, Iron maiden, Nightwish tätä uudempaa. Ja paljo paljo muuta. Kotimaisista sit uppookin, Eppuu, Apulantaa yms. Paljo paljo erilaisiit. Tällä hetkellä tuo pehmeempi hevy menettelle ja sit mää saatankin joku päivä heittää kontin kenalleen ja rupee kuuntelee ihan jotain muuta hih.
Telkkarista mä katon ihan hullui juttui. Ei tuu mieleen muutakun tauolle jäänyt karjalan kunnailla
Mut Harri ja Arja on ihan ykkös pari;) Siin se sit olikin mitä voipi kotimaisilta kanavilta kahtoo. Tosin yritän aina kyttää millon tulee American Hot Rod ja American shopper. Mitäs muuta tohon pistäis. Heh mites lempi leffat. Sit mennään tuonne historialliset elokuva. Gladiator ei menetä mun suosioo. Mut pakko tunnustaa Pirate of the caribbean ihan ykkönen, mä en niin Johnny Depp:stä kovin piittä mut roolissa Jack Sparrow aivan loistava. Jack Sparrow on mun Idoli!
Tuutte huomaan ehkä jotain jos joskus pääsette kurkkaa mun astron sisään;)
Telkkarista mä katon ihan hullui juttui. Ei tuu mieleen muutakun tauolle jäänyt karjalan kunnailla