uusi palstasurffari esittäytyy

autoharrastukseen liittyvää
PekkaT
Viesti:

uusi palstasurffari esittäytyy

Viesti Kirjoittaja PekkaT »

Huomenia, kiinnostava ja asiallinen foorumi, saa asiallista jenkkitietoo, ettei tartte ihan mututuntumalla yrittää tee se itse hommia. Ja ihan kivat sivut muutenkin.

Katotaan mahdunko teitin formaattiin.
Olen tavallinen duunari ja koko ajokortti-ikäni olen haaveillut että joskus vielä jenkkivani,ja joulukuussa 2006 taloon muutti Dodge Ram B250 -89 . talvi ja kevät meni pikku kunnostuksia tehdessä,kesällä vähä kierreltiin(onneks on vajaamoottori 3.9) meinaan alkaa menovesi olla hinnoissaan.
Harrastuksiin on kuulunut yx koirarotu vuodesta -85, sen takia pakut on ainoo oikee autotyyppi,on talossa yx japsi :oops: vaimo sano,että täytyy talos olla yx käyttöauto,et saadaan jenkkiin haettuu osii :evil:
Että ei muuta kuin kesän odotteluu
terv PT
ßlizzard

Re: uusi palstasurffari esittäytyy

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

terwetuloo sekopäiseen seurakuntaan... :wink:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
dieseli

Viesti Kirjoittaja dieseli »

tervetuloo vaan porukkaan :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
yks vekkulipoju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

terwetuloo vuan vekkulipoikien vani miiehenkin puolesta.tää on must iha hyvää ja huumoorin tajust porukkaa.ja tääl saa aika hyvin must olla oma ihtensä.ja saa tulla tontille rupttelee jos jossain näkyillää.meirät yleensä kyllä erottaa jos ollaan laulelemas laulu meiningillä.
Maricar

Viesti Kirjoittaja Maricar »

Minä kanssa uutena toivotan uuden tervetulleeksi. Mie oon ainakin tykännyt foorumista :D
Mulla vähän sama meininki talvella 2006 tuli astronautti ostettua pihaan. No auto toimi seuraavaan syksyyn oikein hienosti sit jäikin seisoo pelkän pensapumpun kosahtamisen takia pihalle.(kukaan kerennyt mua neuvoo ja kaverin tallissa niillä pick upin moottorin vaihto käynnissä) No nyt se on juuri eilen korjattu mutta pitäs käyttää auto leimassa. Minä sitten kattelin perää ja p***ele "Jousi kannakkeet" (mitkä nyt sit olikaan kuvia odotellessa), paskana toinen puoli täysin halki ja toinen halkeemassa. No selvis mulle sitten mystinen pamauskin joka tossa tapahtu sillon kuin auto vielä liikkui.

Meillä se onkin sit toisin päin äijä sitä mieltä että toinen auto astron osien hakemiseen;)

"vittumainen homma" elämä on tää ei....
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Tervetuloo vaan.......on se meitilläkin nissani tos pihalla.....ihan vaan Varooksi niin ku vanhallapiialla tissit! :wink: :wink: :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Tuukka

Viesti Kirjoittaja Tuukka »

Tervetuloa! Kyllä minäkin tuolla japsikulkineella ajelen jenkkien osia hakemaan.....
Anssi Koljonen

Viesti Kirjoittaja Anssi Koljonen »

Juu sekaan vaan :mrgreen:
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

No on meilläkin pihassa yksi japanilainen... Eli Vaimon mikra.
Nii ja sitten toinen japanilainen : Zetori...

Käyttöön ja harrastamiseen Auto... (tai oikeestaan useampikin ja yleensä yksi toimii ja saattaa olla jopa katsastettu ainakin joku niistä muista).
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Tervetuloa tänne sekopäiden sekaan...autot kun tuli selvitettyä niin mikähän se koirarotu on :?: täällä on meitä nelijalkaisten kusettajiakin "jokunen" :mrgreen:
vtcf 1202
magenta

Viesti Kirjoittaja magenta »

PekkaT kirjoitti:(onneks on vajaamoottori 3.9) meinaan alkaa menovesi olla hinnoissaan.
Moi
Hyvä homma, että intoo riittää =)
Dieseli tuossa pohti, että pitäisikö tänne etelään saada oma kerhosysteemi miitinkeineen...
Kokoontumista on Kehä 3 Tikkurilan suunnalla Nesteen Motorestissä joka kk. 1. ja 3. tiistai.
Kattelin, että johtokunnassakin on etelän ihmisiä,
että tervetuloa vaan =)

Helposti käy silleen, että 8:ssa on enempi vääntöä, että menee sitten kuitenkin pienemmällä kulutuksella kun 6:nen...
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Kapu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapu »

magenta kirjoitti:
PekkaT kirjoitti:(onneks on vajaamoottori 3.9) meinaan alkaa menovesi olla hinnoissaan.
Helposti käy silleen, että 8:ssa on enempi vääntöä, että menee sitten kuitenkin pienemmällä kulutuksella kun 6:nen...
Mika
Jeps, pitää paikkansa. Oli nimittäin aikanaan just -89 V6 dodge ja sen janosempaa peliä oo tullut ajeltua sitten sen jälkeen. Jopa -83 V8 5,9 vei vähemmän (kaasarilla vielä :) ).
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
PekkaT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PekkaT »

Tervehdys kuomat tää kulutusjuttuhan on sellainen monipiippunen tarina,joka on niin monesta asiasta kiinni ,ei ollu tarkoitus omaa kehua, mutta tämä on sellainen aihe ,josta vääntöä riittää,totta jos on täys kuorma ja mennään letkeesti vauhdilla ja kasin väännöllä,niin kasi on pienempiruokanen,mutta jos ajetaan taajamissa ja lähes ilman kuormaa,ja maanteillä alle sataa ,niin ei kutvonen ainakaan mikään juoppo ole 8)

Juu se koirarotu on tanskandoggi :lol:

:shock: UGH
jari

Viesti Kirjoittaja jari »

juu tervetuloa vaan. minkäs värisiä tanskandoggeja sulla on :?: mulla on ollu 3kpl sinisiä ja yks harmaaharlekiini.kyllä koiran täytyy olla sen kokonen et ei tartte vääristää kun taputtaa. tällä hetkellä ei ole koti-eläimiä mut kyl sitten joskus viälä tanskandoggin homaan :!:
west vanners
vtcf1004

KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
yks vekkulipoju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

onko joku oikeesti heitelemäs ireaa etelään omasta kerhosta. tehkää sille ja sen kehittelyyn ja toimin taan liittyvä oma keskustelu kalluppeinee ketä kiinostaa ja kiinostaa lähtee mukaan toimintaan.meirän leirist saa kannatuksen jo pelkkä irea
Jakke 1114

Viesti Kirjoittaja Jakke 1114 »

Joo tevetuloo vaan porukkaan yks rotke mies lisää aina sopii noitten taewoo kuskien ylivaltaa vastaan taisteleen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Jari ei teittin perhe lemmikkejä tartte siäl on jo :lol: :lol: :lol:
MOPAR OR NO CAR
mckataja

Viesti Kirjoittaja mckataja »

Mukaaan vaan joukkoon kirjavaan, kultuksesta sen verran että mulla kaikki menee mitä tankkiin laittaa :lol:
crashline

Viesti Kirjoittaja crashline »

Täs ois kans yks hullu maailmaa saastuttamaan, Autona on toi GMC SAVANA 5.7L Bensa Vortec, koirakin löytyy Perro De Presa Canario.......Googlettamalla löytyy kuvia netistä. :D
Viimeksi muokannut crashline, 18 Huhti 2008, 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Tervetuloa,kyllä tänne käryä ja ääntä mahtuu :wink: :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Vastaa Viestiin