Mites se tumpin HUMMERI vani kulutti matka-ajossa ???
Auttoko ohjelma kuinka paljon vai auttoko mitään
Sen takia TUMPIN HUMMERI,kun siinä sen vanissa on nytten HUMMERIN ohjelma,Mikä laitettiin.lisää tehoo ja vääntöö
Pesen sen kyllä ens kesänä,I hope so
Kuluttaahan se edelleenkin kaiken, minkä tankkiin laittaa.
No tossa laskeskelin 10,5l nyt pitäs imasta, eli joku pari litraa vähemmän, kuin ennen.
Ja huippuja tuli nyt 10km/h lisää=)
Emäntäkin huomas sen jo ekana iltana, kun töistä lähtis sillä himaan päin ajelee...ajelikin sit kylien kautta rinkii=)
Juu et kyl sen huomaa, et kevyemmin menee ja vaihtaa mukavammin pykälät...
että tollastakin voi tehdä.. eli uusi softa boksille (ei siis boksin vaihtoa) ja tehot nousee ja kulutus laskee?? Jumankeut mulle heti jostain semmone ohjelma, mistä sellasen sais ja mitä mahtas kustantaa asennettuna?? Itellä samallainen kärry ku Tumpilla, -00 6,5 td ja jopa saman värinen... Toi mun vie kyllä kaupungissa tällähetkellä n. 13,5-14/100km kun ei isommin "lähetä".. T:Vänskä-Rookie winnetou
winnetou kirjoitti:että tollastakin voi tehdä.. eli uusi softa boksille (ei siis boksin vaihtoa) ja tehot nousee ja kulutus laskee?? Jumankeut mulle heti jostain semmone ohjelma, mistä sellasen sais ja mitä mahtas kustantaa asennettuna?? Itellä samallainen kärry ku Tumpilla, -00 6,5 td ja jopa saman värinen... Toi mun vie kyllä kaupungissa tällähetkellä n. 13,5-14/100km kun ei isommin "lähetä".. T:Vänskä-Rookie winnetou
Missäspäin winnetou asustelee?
Kyllähän sen minun kautta saa halvalla täältä etelästä,Se on vaan tarkka,että on 2000 malliin asti.Ei pysty laittaa jos on 2001 malli
Ja enemmän saa,jos on DURAMAX,niinkuin uudemmissa.
Niihin saa 150hv lisää vakio 300hv päälle
tajusin lisätä tietoihin paikkakunnan, Los Espoo siis kotipaikka, tosin liikkeessä yleensä koko päivän Uudenmaan alueella.
Ja joo kyllä toi kiinnostas kun kerran Tiikeri lupas järjestää, auto on siis tosiaan-00, 110tkm ajettu 6,5td eli osuu raameihin? Voisit laittaa pm:nä lisää infoo aiheesta, millane operaatio ajallisesti, vaatiiko/suositatko joitain muita muutoksia,hinta jne. ni lyödää data uusiksi..