Moottorikopan piellystäminen ideoita?
Moottorikopan piellystäminen ideoita?
Joo mulla ois ton moottorikopan verhoilu lähtenyt helvettiin. Tai siis lähti oma kätisesti kun teki sellasen mielen kiintosen kiilan mun kaasupolkimen alle tossa toissa talvena ja sit varmaan kaikki tietääkin loput miten siinä käy kun automaatilla kaasupoljin jumittuu pohjaan
No onneksi järki toimi ja jarruu tiensivuun ja virrat pois. Mut nyt se on niin sievän näköne että pitäs tehä jotain. Onkos porukalla hyviä ideoita, mulla kun ei tuu siihen sitä astron tyypillistä hanskislokero härpätintä enään. On vaan niin mielenkiitosen muotonen että pitäs vähän vihii saada että saakosen päälystettyy mitenkään siedettävän näköisesti, jos joku tehnyt niin vinkkei.
Re: Moottorikopan piellystäminen ideoita?
Eikös sitä mattoa mitä lattiaankin (siis auton) toisinaan laitetaan saa muotoiltua aika hyvin. Ainakin englanninpyörällä ja ilmeisesti myös vasaralla taputtelemalla? OverDrivellä oli muistaakseni jotain keskustelua aiheesta.
No siinä oli just sitä mattoo ja kun se oli niin jäykkää siks oli repsahtannu irti kopasta ja sit oli siellä kaasupolkimen välissä. Heh se kokemus koettiin, ei niinkuin teletapit sanoo uudestaan joten jos jotain persoonallista sattus löytyy. Jos ei niin sit laitan varmaan jostain ouhuemmasta kankaasta.
Mulla olisi yksi Vanin konekoppa jossa rätti (sininen) tukevasti kiinni... Sopiiko Astroon??
Tai sitten vaan lujasti uudestaan jotain uutta kontaktiliimalla kiinni...
Tai sitten vaan lujasti uudestaan jotain uutta kontaktiliimalla kiinni...
Hitto sininenhän sopis. Tosin mä kyllä vähän epäilen et vansun koppa on vähän isompi jos en väärin oo katellu kaverin vanista. Tietääks kukaan muu tätä

on isompi....siis vanin koppa 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
No niin mä vähän meinailinkin. Tsiikannut kun kaverilla tuntuu tulevan se uloskin ihan älyttömän pitkälle.
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
hää hää kynä ruiskulla päräytät sinne liekkiii ja pikku piruja vähä niiku meirän saunan tummas lasi oves.motiivi tekstikisi. pikku pirun kolo. ei nääs tarvii enää pelätä ku et maalit irtoilee. tai pirut hyppii kaasu polkimen piälle.noparit motiivi maalatut hianot kone kopat oon netis nähny pesoonallisen makee idea.tai käyt jostai tekee pöyrän pullo telineeks siihe piälle. tai naamioit sen massallaa kiveksi tai isoksi puun kannoksi.tai kreiikalaasen jumalan temppelin jalaaksi.tai isooksi pää kalloksi.EI taas irtoo tyhmempii ire oota.
Ehehehhee. voi jumalauta mul taas on väsynyt keskiviikko mut tää on heitettävä mun mielikuvituksen analysaation uhalla
Siit muutes tulee mieleen sellanen ison vanhan muijan perse. Jos siitä tekis sellasen perän näkösen vielä enemmän ja kun auto rupee v:ttuilee niin mä voisin aina potkii perslaukselle
Joo siis ihan väsynyt tänään.