elikkäs ongelma on seuraavanlainen, takaoven kahva avaa ylälukon mutta alalukko ei puhumitään, olen purkanu oviverhoilut pois ja kattonu että vivustot pelaa ainaki kahvalta lähtiessään.
olisko mitään ideoita millä sitä alalukkoo vois koittaa herätellä? joutuu ottaa keskuslukon moottorin pois jotta sinne mahtuu käsi...
auto löytyy alta..
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
mulla oli pellitettävänä starkki jossa oli sama vika kahvalta alas menevä tanko ei vetänyt alalukkoa auki joten väänsin tankoon tongeiila pienen mutkan ja rupes toimimaan
big t kirjoitti:ei kellään olis jääny tuota nimenomaista kahvalta alasmenevää tankoa jonnekkin hyllyyn? Multa puuttuu koko tanko
Siis kumpi ovi? Se ensin aukeava (apumiehen puoleinen) vai toisena aukeava (kuskin puoleinen)?
Ai joo.. Sehän kuskin puoleinen aukeaakin siitä pikku-vivusta...
soppa79 kirjoitti:Mitenkäs se kuskinpuoleinen (eli toisena aukeava) lukkomekanismi pelaa ku ei mulla aukee siitä pikku vivusta
Kylvetä se lukko crcllä ja nostat sitä vipua esim (*sorkkaraudalla tai pattingin pätkällä ylös) tosin ei liikaa ja voimakas potku siihen oveen sisäpuolelta ala reunaa. sellai olen saanu kahest vanist sen toimii.
(* jos makaa autonlattialla eikä yllä vipuu
Kiitos, täytyy kokeilla uudestaan annoin jo hiukka kankea sille mutta tuli sen avaus liputtimen reiän yläreuna vastaan ja ei "uskaltanu" enempää mutta jos kerran voimaa tottelee...
Ammattitaitoa ei ole mutta ammattiylpeyttä senkin edestä
soppa79 kirjoitti:Mitenkäs se kuskinpuoleinen (eli toisena aukeava) lukkomekanismi pelaa ku ei mulla aukee siitä pikku vivusta
Kylvetä se lukko crcllä ja nostat sitä vipua esim (*sorkkaraudalla tai pattingin pätkällä ylös) tosin ei liikaa ja voimakas potku siihen oveen sisäpuolelta ala reunaa. sellai olen saanu kahest vanist sen toimii.
(* jos makaa autonlattialla eikä yllä vipuu
Kiitos! aukesi ja nyt kulkee kuin uusi
Ammattitaitoa ei ole mutta ammattiylpeyttä senkin edestä