Päätoimittajalta:
Kamalasti on (kuulemma) ollut polemiikkia takakannen ilmotuksesta
Minä (Susci/päätoimittaja) ihan itse laitoin tuohon takakanteen Häjyjen ilmoituksen kenenkään tietämättä, kun:
* Ilmoitustilamyyjä ei ollut ensinnäkään AJOISSA ilmoitellut minulle yhtäkään ilmotusta koko lehteen, soittelin perään
* ei ollut muutenkaan tarpeeksi materiaalia tullut ajoissa ja yleensäkään
* oli ainut värillinen koko sivun materiaali
* kukaan ei ollut infonnut mistään muusta sopoivasta asiasta
Olin ihan selvästi ilmoittanut deadlinet lehteen (joka numeroon on deadlinet) ja ykskään ilmoitus/teksti/juttu/ehdotus takakannen matskuksi ei tullut tähän numeroon määräaikana, pyytelyjenkin jälkeen niitä ei kuulunut...
Täytyy sanoa, että jälkikäteen on hiton hyvä antaa kommentteja... Porukkaa vaan ihmettelee, miksi lehti ei ilmesty ajoissa, on väärää tekstiä/väärää ilmoitusta takasivulla/yms. kun vois jotain asian eteen tehdäkin...
Luovutan mielelläni lehdenteon innokkaalle tekijälle, ottakoon vaan muhun yhteyttä! 20 tuntia neljästi vuodessa vapaa-aikaa vapautuu mullekin...
Susci
PS. Odottelen innolla uutta ehdokasta ilmoittautumaan lehden tekijäksi/vtcf@hennax.fi
Jäsenlehti 1/2008
-
jambalaya65
Re: Jäsenlehti 1/2008
Muuten, jotenkin tuntuu että ei tainnut mainoksista lehden teko olla kiinni? Sinulla oli tiedossasi mainostajat jotka jatkavat jo rutkasti ennen kuin lehti meni edes painoon??!?!?
Correct me if I`m wrong
Jone
Correct me if I`m wrong
Jone
Jone Haakivuoresta
Meinasin laittaa ohuen lehden painoon, kun totesin, että lehdestä puuttui ilmoitukset kokonaan ja 4 luvattua artikkelia kokonaan, joita rupesin sitten perään soittamaan. Lehdessä olleet ilmoitukset sitten tulivat ja kaksi artikkelia tuli, lopputekstejä piti ruveta keksimään itse. Että näin...
Susci
Susci
nut kaikki joukolla juttuja tekee että sadaan lehti jatkossakin mielenkiintosena luettavana kotiin
-
Jakke 1114
Hyvä baby juuri tuota asennetta tarvitaan eli kaikki vaan kynä käteen

MOPAR OR NO CAR
Yhdyn Babyn sanomiseen....eli kynä kauniiseen käteen ja kertomaan esim, vanin kanssa liikkumisesta ja kommelluksista matkan varrella, Susci on tehnyt tosi hyvää työtä, mutta ei todellakaan voi päästään keksiä juttuja joka lehteen
Hauskaa ja aurinkoista VAPPUA

Hauskaa ja aurinkoista VAPPUA
Terkkuja...
-
Micke
Olen tehnyt mun velvollisuus,laitoin jo yhden jutun Suscille
ja muille tiedoksi: jos minä ruotsinkielisena pystyy kirjoittaa jonkulainen juttu suomeksi,eiköhän muutkin osaa