Voihan rekisteriote
Voihan rekisteriote
Voi hitsin pimpulat. Mä en löydä auton rekisteriotetta mistään. Oon hitto noitten osien hakemisen yms takii kannellu sitä vaikka missä ja jos mä tänne sen kotiin oon tuonnut, tosta paperihelvetistä sitä ei löydy. Siis onkos mitään tehtävissä jos uuden saa niin maksaa varmaan ihan helvetisti? Vai saaks yleensä? Mul kakkososa kyllä löytyy.
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
Re: Voihan rekisteriote
jos 2 osa on tales meet sen kanssa kontorille ja ne tekee uuden oisko hinta ollu 10-15e.näin se kävi ennen ku rekisteri otteesta halus korjaus kehotukset leiman jälkee pois eikä ollu rahaa vaihtaa naarmusta tuulilasii. mut ei onnistu enää tääkään jippo nykyään.mut kyl sen rekisteri otteen pitäs saada
-
tehotyttö
kyllä mäsain ainakin uuden kakkososan kun vanhaa ei löytynyt mistään. Ne kysyy konttorilla että miksi uuden tarttee ja antaa ohjeet vanhan hävittämiselle)jos läytyy).Ja makso vaan sen 10.20e.
10.20e ja selitys minne kadonnu(joutuu täyttää katoomisilmotuksen)ei muuta......

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
ehheee no ei taida tulla tarvista katsastaa tota autookaan ihan vähään aikaan nii ehkä sen 10.20 maksaa sit lisää kun pääsen vihdoin tientoiselle puolelle katsastuasemalle;) p***ele voi olla vaikee saada oikeeta osaa perään.
-
Lakendwolf
- Viesti:
Terve
Eikös ne tiedot irtoo jo tyyppikivestä siinä pitäisi olla kaikki tiedot ...
Jos ei aikaisemmin osia vaihdettu .
Kun menet leimalle et tarvitse vanhaa otetta riittää vaikka kun muistat rekisteri numeron ja kaikki maksut on ok voit ottaa varmuudeksi luovari osan mukaan .
Jos tuuri käy ja saat leiman niin
saat uuden otteen jokatapauksessa.
Onnea vaan leimalle .... Järvenpään isolle konttorille en veisi enää ikinä itse vania
Eikös ne tiedot irtoo jo tyyppikivestä siinä pitäisi olla kaikki tiedot ...
Jos ei aikaisemmin osia vaihdettu .
Kun menet leimalle et tarvitse vanhaa otetta riittää vaikka kun muistat rekisteri numeron ja kaikki maksut on ok voit ottaa varmuudeksi luovari osan mukaan .
Jos tuuri käy ja saat leiman niin
saat uuden otteen jokatapauksessa.
Onnea vaan leimalle .... Järvenpään isolle konttorille en veisi enää ikinä itse vania
Don't Worry Be Happy..