somero
Re: somero
ei oo muuten dodgessakaan juoksevaa vettä saati sitten paskahuussia .ja siitä huolimatta tullaan somerolle torstaina .ei kai tosi vannari kotioloja kaipaa. vai mitense oli /tai missä mä olin /vai kuka sitä kysy /saati kustako tuli
-
Micke
Misi olis tikrulle just sopiva paikka,on se sen verran kaukana kehä III että saattaa kestää jonku aikaa ennen kun hän osaa takaisinJakke 1114 kirjoitti:huva idea ainoo vaan et somerolle ei ookiskoja mut eiks misi ois hyvä paikka
Ei se kumminkaan mikään tuppukylä ole kun googletin,Siellä on jopa 113 asukastaMicke kirjoitti:Misi olis tikrulle just sopiva paikka,on se sen verran kaukana kehä III että saattaa kestää jonku aikaa ennen kun hän osaa takaisinJakke 1114 kirjoitti:huva idea ainoo vaan et somerolle ei ookiskoja mut eiks misi ois hyvä paikka![]()
![]()
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
micke kuulin just juhalta et sekin tulis keskiviikkona,saat siis keskusteltua vaik t...astaMicke kirjoitti:Olen jo keskiviikkona paikalla että saat tulla jos tulet liian aikasin saat herättää muajari kirjoitti:millo voi saapua paikalleaateltiin hyökatä heti torstai aamusta paikalle ainaski kaks auto kuntaa:mrgreen: et koskas toi vastaan-otto aukee
ittellä olis tarkoitus lähtee to-aamulla täältä klo:9.00 ja kokemält 10,00
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
mosanbik kirjoitti:bartvan kirjoitti:mosanbik kirjoitti:keitä täältä turun läheltä lähdössä perjantaina? meinaan vaan että jos monikin niin voisi ajella letkassa.
jep ! menossa ehkä jo torstaina mut voi olla et venyy lähtö perjantaille... miten olisko kellonaikoja mielessä ja onko muita lähtijöitä???
perjatai aamupäivällä/päivällä meinasin lähteä. ei vielä mitään tarkempaa aikaa kun pitäisi to-pe välisenä yönä tulla lapin reissusta
joo pienen kyselyn jälkeen näyttää että lähtijöitä ei hirveesti ole, mutta me lähdetään perjantai aamupäivällä ..toivottavasti...
Vanihommeleita vuodesta-94
VTCF nro: 367
AURA VAN CLUB
REBEL VANNERS FINLAND
AURA VAN CLUB
REBEL VANNERS FINLAND
jep ! menossa ehkä jo torstaina mut voi olla et venyy lähtö perjantaille... miten olisko kellonaikoja mielessä ja onko muita lähtijöitä???[/quote]
perjatai aamupäivällä/päivällä meinasin lähteä. ei vielä mitään tarkempaa aikaa kun pitäisi to-pe välisenä yönä tulla lapin reissusta[/quote]
joo pienen kyselyn jälkeen näyttää että lähtijöitä ei hirveesti ole, mutta me lähdetään perjantai aamupäivällä ..toivottavasti...[/quote]
toivottavasti itsekkin aamupäivällä.
perjatai aamupäivällä/päivällä meinasin lähteä. ei vielä mitään tarkempaa aikaa kun pitäisi to-pe välisenä yönä tulla lapin reissusta[/quote]
joo pienen kyselyn jälkeen näyttää että lähtijöitä ei hirveesti ole, mutta me lähdetään perjantai aamupäivällä ..toivottavasti...[/quote]
toivottavasti itsekkin aamupäivällä.
-
Jakke 1114
Tikru on sen verta kesyyntynt katt ettei tarvinne enää häkkiä 
-
Jakke 1114
mckataja kirjoitti:Tikru on sen verta kesyyntynt katt ettei tarvinne enää häkkiä
KIITOS VAIN,molemmille.........Jakke 1114 kirjoitti:Niin se häkki onkin sen omaks turvaks ettei telo itteensä![]()
![]()
Katotaan sitten somerolla,hittolainen sentään
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
Tikru, muista tuua meijä nelskulle se meijän tilaama peli .. ( ärreiss kinkereiss mikä tilattiin siulta)
T. Toukan vaimo Virpi
T. Toukan vaimo Virpi
Haettu jo siskolta se peli ja kyl minä lähetin toukalle postia(kinkereitten jälkeen) mihin se ei ikinä vastannu,jotta miten tehdään.MUKANA TULEE NYT,jos muistanvirpifri kirjoitti:Tikru, muista tuua meijä nelskulle se meijän tilaama peli .. ( ärreiss kinkereiss mikä tilattiin siulta)
T. Toukan vaimo Virpi
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
mitääh. mites tän pitää tulkita. järjestäjiä jo keski viikona tulos.saako sinne sit lomalaiset eli meirän leiri.joka kovasti kaipaa miitinkei ja äksönii.nyt ku laulu autokin laulaa tai sit se laukee jo tiän piälle ennen sompreeroo. mut mialuummin ei.nii saako tulla jo keski viikon ilta päiväst.onko miiti maksu sama vai nouseeko se.vai vetääkö hovimäki sen yhen vuorokauden leirintä maksun.ja maksetaaks sit torstain järkkäreille. oli miten oli tiistain startataa. johki leiri alueelle ja leiri meininkii.ehkä ei viäl el sompeerolle mut sinne päi.pakko saada leiri elämä meininki tyydytettyy.liian monet reissut jo kustu omille nilkoolle tänä kesänä.ja syylisen dna on minä.
-
Micke
En oikein tiedä mitä mä siihen vastas nyt kun mä en oo henkilöhohtaisesti sopinut asiat hovimäen hanssa ja meidän pj kruisailee virossa mutta luultavasti onnistuu,eriasiaa sitten mihin joudut maksaa.Todennäköisesti joudut hovimäelle maksaa koska miitinki alkaa virallisesti vasta torstaina mutta suurin osaa johtokunnasta on paikalla jo keskiviikkona.yks vekkulipoju kirjoitti:mitääh. mites tän pitää tulkita. järjestäjiä jo keski viikona tulos.saako sinne sit lomalaiset eli meirän leiri.joka kovasti kaipaa miitinkei ja äksönii.nyt ku laulu autokin laulaa tai sit se laukee jo tiän piälle ennen sompreeroo. mut mialuummin ei.nii saako tulla jo keski viikon ilta päiväst.onko miiti maksu sama vai nouseeko se.vai vetääkö hovimäki sen yhen vuorokauden leirintä maksun.ja maksetaaks sit torstain järkkäreille. oli miten oli tiistain startataa. johki leiri alueelle ja leiri meininkii.ehkä ei viäl el sompeerolle mut sinne päi.pakko saada leiri elämä meininki tyydytettyy.liian monet reissut jo kustu omille nilkoolle tänä kesänä.ja syylisen dna on minä.
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
ihan ymärrettävä vastaus. etkä varmaa ollut varautunut tälläseen.kysymykseen.no jos ny tehrään nii et kahtellaa sitä sit ku tuSTAJALLE KIITOKSET HARRASTE YSTÄlaa. ja on siin tosiaan sil leirialueen pitäjällki. oma sanansa sanottovanana. no meille käy et.voiraha tosiaan maksaa vaik yks vuoro kaus leirintää ilman sähköi ja. siit sit miitikki maksu.tahi sit tosiaa vast torstai aamul päräytetää paikalle. no hovimäes noi piknikki yö ennen useempana vuanna pyöritty.tosiaan nykyisellekkin omistajalle kiitos harraste ystä vällisyydestä.leipä se on sillä sen pöytähän tianattava.ja on miäs oikeella alalalla.eli hyvä sana siit et joskus se meirän leiriltkin pitäny perii joku yhen yön maksu ku siirrytii mökist vansuu nukkuu mut käytii kären vääntöö.ja sanoin et kyl sä sen leirintä maksun saat.ni saNO ET ANETAPAHA NYT OLLA.ELI KYL SE HYVÄ JÄTKÄ ON JA SEN KANS VOI NEUVOTELLA.ja mitäs sit leipäänsä sekin vaa tianaa ja on pakko.no mut ehkä ja mialuumin tontille pääsen.kuha laitteet vaa kestäs.ah tuli muute taas muutama luki häröily ja kirjootus virhe saa nauraa. en ihtekkää tiä mitä tuas yhes rivis lukee.mut ei jaksa korjaa ja miätii.joku vekkuli sanan muunnin ois ain paikallaa.tääkin vähä korjattun.
Kotkan porukkaa starttailee kunhan töiltään ehtii...
En oo kuullu pojista nyt mitään, mikä päivä ovat lähdössä? Kyllä me sinne ilmestytään...
Millon olet itse lähdössä?
En oo kuullu pojista nyt mitään, mikä päivä ovat lähdössä? Kyllä me sinne ilmestytään...
Millon olet itse lähdössä?
Chevrolet Astro NSZ-74
Lauantaina ehtii paikalle illansuussa ja piittäähän sitä poiketa kun oikein pyydettiin. 
1432
Silverado 350 efi ´90
Silverado 350 efi ´90
-
Pekka Siltala
Minä olen Rebel Vanners Finlandin, sekä Van Clan Plus Onen jäsen.Micke kirjoitti:Tarkoittaako herra PJ tämä ?
Siis pääsenkö tapahtumaan alemmalla hinnalla, vai en?
Mainoksessa EI mainita minkä klubin jäsen pitää olla.
VAN ON!
-Pex-
-
Micke
No eikö se on aika selvää kuka järjästää miitti ? Toki ei lue mutta tarkoitus on että VTCF:n jäsenet pääsee halvemmalla. Mutta kaikki on tervettulleita kuitenkinPekka Siltala kirjoitti:Minä olen Rebel Vanners Finlandin, sekä Van Clan Plus Onen jäsen.Micke kirjoitti:Tarkoittaako herra PJ tämä ?
Siis pääsenkö tapahtumaan alemmalla hinnalla, vai en?
Mainoksessa EI mainita minkä klubin jäsen pitää olla.
VAN ON!
-Pex-
-
Pekka Siltala
[quote="Micke No eikö se on aika selvää kuka järjästää miitti ? Toki ei lue mutta tarkoitus on että VTCF:n jäsenet pääsee halvemmalla. Mutta kaikki on tervettulleita kuitenkin
[/quote]
Ihan selvähän tuo on, kuka järjestää. Oikolukuhäiriöinen on vaan tuon mainoksen tehnyt.
Siis pitäkää hauskaa, kunnes kaikille hinta on sama!
VAN ON!
-Pex-
Ihan selvähän tuo on, kuka järjestää. Oikolukuhäiriöinen on vaan tuon mainoksen tehnyt.
VAN ON!
-Pex-
MICKE bratar
tai jotain sinnepäin........
No eikö se on aika selvää kuka järjästää miitti ? Toki ei lue mutta tarkoitus on että VTCF:n jäsenet pääsee halvemmalla. Mutta kaikki on tervettulleita kuitenkin
[/quote]
Eli kun kuulun luontoaktivisteihin
niin silloin on eri hinta?myöskin laitan korteni kekoon tuossa bensan hinnassa,tai siis sitä vastaan,kun jotkut sulloo TIIKERIÄ tankkiin.On niin niin kauheet direktiivit mitä sieltä putkesta ulos tulee
kokonainen tiikeri tai sitte KAT:ti halki
Se on kumminkin sama onko se maanalla(tankissa) vai mun autossa ja kadulla

Kaikki hyötyy.Ne jotka ottaa loput pakoputkesta kipoilla ja ne jotka valvoo ESSON tikrua

JA henkan päivi.....
Silloin on hankala laulaa...minä tulin pakoputkesta ulos ja arvaa mikä oli loppu tulos........etc.etc.

No eikö se on aika selvää kuka järjästää miitti ? Toki ei lue mutta tarkoitus on että VTCF:n jäsenet pääsee halvemmalla. Mutta kaikki on tervettulleita kuitenkin
Eli kun kuulun luontoaktivisteihin
Se on kumminkin sama onko se maanalla(tankissa) vai mun autossa ja kadulla
Kaikki hyötyy.Ne jotka ottaa loput pakoputkesta kipoilla ja ne jotka valvoo ESSON tikrua
JA henkan päivi.....
Silloin on hankala laulaa...minä tulin pakoputkesta ulos ja arvaa mikä oli loppu tulos........etc.etc.
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
-
crashline
Elikkä lähden perjantaina Mäntsälästä 22:05 ja olen perillä sitä rataa kauan sinne menee Navigaattorin mukaan???crashline kirjoitti:Mää tuun vasta Perjantain ja Lauantain välisenä yönä mut onko sen väliä....![]()
![]()
![]()
![]()
HIENOO FLASHLIGHT,jotta muukin porukka saa sinuun tutustuu......crashline kirjoitti:Elikkä lähden perjantaina Mäntsälästä 22:05 ja olen perillä sitä rataa kauan sinne menee Navigaattorin mukaan???crashline kirjoitti:Mää tuun vasta Perjantain ja Lauantain välisenä yönä mut onko sen väliä....![]()
![]()
![]()
![]()
Ite koitan sinne päästä joskus...............................................määrittelömän aika/paikka
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
-
crashline
Mikä ihmeen läshlait???TIIKERI kirjoitti:HIENOO FLASHLIGHT,jotta muukin porukka saa sinuun tutustuu......crashline kirjoitti:Elikkä lähden perjantaina Mäntsälästä 22:05 ja olen perillä sitä rataa kauan sinne menee Navigaattorin mukaan???crashline kirjoitti:Mää tuun vasta Perjantain ja Lauantain välisenä yönä mut onko sen väliä....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ite koitan sinne päästä joskus...............................................määrittelömän aika/paikka![]()
![]()
![]()
PEX kirjoitti: Ihan selvähän tuo on, kuka järjestää. Oikolukuhäiriöinen on vaan tuon mainoksen tehnyt.
Mitä etuja sinusta sitten jäsenille pitäisi olla
Kun kerho on koko maan kattava, monelle lehti on ainoa "jäsenetu". Meinaatko todella, että kaikki "kylänmiehet" saisivat tulla hyötymään VTCF:n tarjoamasta tapahtumasta? Tietääkseni meeting järjestetään pääsääntöisesti VTCF:n jäsenille ja siitä ei haeta voittoa vaan jäsenet saavat jotain muutakin hyötyä jäsenmaksulle kun lehden 
Mitä etuja sinusta sitten jäsenille pitäisi olla
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Lehteen on tyytyminen tänä kesänä kun nuo työt haittaa harrastusta

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Tuo kaksoishinnoittelu ei ole mikään uusi juttu, sitähän on ollut käytössä aikojen alusta, tosin viime vuosina vähän harvemmin.
Idea on oikea, toteutus väärä. Olisi pitänyt laittaa kaikille sama hinta ja kerhon jäsenkortilla olisi saanut 5,- alennusta. Asiahan on ihan sama, mutta olisi varmasti istunut monen suuhun paremmin....
Onhan esim. näyttelyihin eri hinta FHRA:n jäsenille ja taitaa saada alennusta kiihdytyskisoista etc. Itse en ole FHRA:n jäsen ja siksi maksan kovemman hinnan ja entäs sitten? Niinhän se menee.
Itse maksan VTCF:n jäsenmaksun ja tietysti silloin toivon saavani siitä jotain etuja, muutakin kuin sämpyläkahvit kokouksessa. Alennus päämiitingissä on esim. yksi niistä.
Mutta siis jatkossa; ALENNUS hyvä johtokunta, ALENNUS, niin silloin ei ole mitään rutisemista.
ps. Kävin muuten eilen KKKK-kaupassa. Arvatkaapa mikä olisi pitänyt olla. Juu, K-kortti, sillä melkein kaikissa valitsemissani tuotteissa oli kaksoishinta. Kortilla olisi sanut kassalla alennusta melkein joka tuotteesta. Mutta kun en omista yhdenkään kaupan etukorttia, niin maksoin kovemman hinnan. Omapahan on ollut valintani korttia hankkimatta, joten turhaa olisi ollut siitä kassatytölle nurista.
Idea on oikea, toteutus väärä. Olisi pitänyt laittaa kaikille sama hinta ja kerhon jäsenkortilla olisi saanut 5,- alennusta. Asiahan on ihan sama, mutta olisi varmasti istunut monen suuhun paremmin....
Onhan esim. näyttelyihin eri hinta FHRA:n jäsenille ja taitaa saada alennusta kiihdytyskisoista etc. Itse en ole FHRA:n jäsen ja siksi maksan kovemman hinnan ja entäs sitten? Niinhän se menee.
Itse maksan VTCF:n jäsenmaksun ja tietysti silloin toivon saavani siitä jotain etuja, muutakin kuin sämpyläkahvit kokouksessa. Alennus päämiitingissä on esim. yksi niistä.
Mutta siis jatkossa; ALENNUS hyvä johtokunta, ALENNUS, niin silloin ei ole mitään rutisemista.
ps. Kävin muuten eilen KKKK-kaupassa. Arvatkaapa mikä olisi pitänyt olla. Juu, K-kortti, sillä melkein kaikissa valitsemissani tuotteissa oli kaksoishinta. Kortilla olisi sanut kassalla alennusta melkein joka tuotteesta. Mutta kun en omista yhdenkään kaupan etukorttia, niin maksoin kovemman hinnan. Omapahan on ollut valintani korttia hankkimatta, joten turhaa olisi ollut siitä kassatytölle nurista.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
-
karaVANNARI
Alennus huumassa saavun huomenna
Oli kuulemma tullu joku esitekki kotia kys tapahtumasta
Oltu ny reissus
2 viikoa jos reissun päätäs toho pää miitiin ja menis kotio käymää 
Oli kuulemma tullu joku esitekki kotia kys tapahtumasta
Oltu ny reissus
Teikköite?
en mää vaan mitää tieärä mut meitin miitinki tuloo maksaa noin 500ekuu niin enpähä viiti porata 5euro tähre 
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
Jari, hyvin sanottu!
Kattelin justiinsa karttaa et Somero on aika kaukana etelässä, mut tulossa ollaan.
Netin mukaan kotoa noin 400 km, johon kuluu aikaa 5 ja puol tuntii ilman kaffipausseja, eli meillä taitaa mennä koko päivä.
Mut eihän tässä mitään kiirettä - kesälomalla ollaan

Kattelin justiinsa karttaa et Somero on aika kaukana etelässä, mut tulossa ollaan.
Netin mukaan kotoa noin 400 km, johon kuluu aikaa 5 ja puol tuntii ilman kaffipausseja, eli meillä taitaa mennä koko päivä.
Mut eihän tässä mitään kiirettä - kesälomalla ollaan
-
Micke
Terveisiä Somerolta Täällä ajattelemme turvallisuutta,Villi eläimet pdätään häkissä ja autolle tulee asennettu apulaitteet että ne pysyy pystyssä
- Liitteet
-
- DSCN3708.JPG (68.38 KiB) Katsottu 6054 kertaa
-
- DSCN3705.JPG (107.2 KiB) Katsottu 6055 kertaa
-
Pekka Siltala
Taija kirjoitti:
Mitä etuja sinusta sitten jäsenille pitäisi olla Kun kerho on koko maan kattava, monelle lehti on ainoa "jäsenetu". Meinaatko todella, että kaikki "kylänmiehet" saisivat tulla hyötymään VTCF:n tarjoamasta tapahtumasta? Tietääkseni meeting järjestetään pääsääntöisesti VTCF:n jäsenille ja siitä ei haeta voittoa vaan jäsenet saavat jotain muutakin hyötyä jäsenmaksulle kun lehden
Sinä VTCF-jäsenenä varmaan tiedät paremmin mitä etuja jäsenenne tarvitsevat.
Voit jäsenen ominaisuudessa kysyä, paljonko klubillanne on rahaa pankissa, sitten esittää mitä sillä rahalla jäsenille saisitte. Teilläkin arvattavasti voi esittää toivomuksia, eikä kysellä klubiinne kuulumattomilta ehdotuksia.
Jos muut vannarit kuin VTCF-jäsenet ovat mielestäsi ”kylänmiehiä”, sinä et ole vannari ensinnäkään.
Jos perehtyisit tähän elämäntapaan hivenen paremmin, tuollaisia kommentteja ei takuulla ilmestyisi näppiksestäsi.
Jos tapahtuma järjestetään ”tietääksesi pääsääntöisesti VTCF-jäsenille”, taidat olla niin ahtaasti ajatteleva ja suvaitsematon, että haluaisit aina nähdä vain oman klubisi jäseniä tapahtumassanne.
Yllä näyttäisi olevan syy, miksi tänne Suomeen (onneksi) on tullut muitakin van- ja –truck klubeja kuin allmighty VTCF.
Ja meidän lapsemme kuuluvat erilaisiin "kerhoihin", minä kuulun kahteen van klubiin.
Jari kirjoitti;
en mää vaan mitää tieärä mut meitin miitinki tuloo maksaa noin 500ekuu niin enpähä viiti porata 5euro tähre
Jari, kommentistasi päätellen sinulla on terveyttä tehdä työtä, jolla maksaa reissusi. Minulla ei ole kumpaakaan; terveys meni reilu vuosi ja kaksi kuukautta sitten, sekä lopputili tuli huhtikuun lopussa. Vaikka terveys palaisi, tällä hetkellä ei ole MITÄÄN tuloja, joten se laittaa laskemaan jopa vitosen edestä. Olen vilpittömästi onnellinen tilanteestasi, toivottavasti asiat pysyvät kohdallasi noin, vaikkapa vain loppuelämäsi ajan.
Kahden vanin perheessä, veikkaisin että emme ihan 500 eurolla selviäsi viikonlopusta.
Kaksoishinnoittelua on ollut aiemminkin, mutta ehtona alempaan hintaan on ollut ennen, että kuuluu JOHONKIN van klubiin.
Naapuriimme muutti pariskunta San Diegosta, toivat takaisin tullessaan pari amerikan autoa. Keskusteltiin, että lähtisimme heille näyttämään, millaista USA-autotapahtuma on verrattuna Californiaan, ihan neljän auton voimin. Vastaukset, kuten "pääsääntöisesti VTCF:n jäsenille” ja ”enpähä viiti porata 5euro tähre”, saivat heidät toisiin ajatuksiin. Heillä, kuten meillä köyhillä ja kipeillä, on onneksi vielä mahdollisuus valita mihin emme mene.
VAN ON!
-Pex-
Mitä etuja sinusta sitten jäsenille pitäisi olla Kun kerho on koko maan kattava, monelle lehti on ainoa "jäsenetu". Meinaatko todella, että kaikki "kylänmiehet" saisivat tulla hyötymään VTCF:n tarjoamasta tapahtumasta? Tietääkseni meeting järjestetään pääsääntöisesti VTCF:n jäsenille ja siitä ei haeta voittoa vaan jäsenet saavat jotain muutakin hyötyä jäsenmaksulle kun lehden
Voit jäsenen ominaisuudessa kysyä, paljonko klubillanne on rahaa pankissa, sitten esittää mitä sillä rahalla jäsenille saisitte. Teilläkin arvattavasti voi esittää toivomuksia, eikä kysellä klubiinne kuulumattomilta ehdotuksia.
Jos muut vannarit kuin VTCF-jäsenet ovat mielestäsi ”kylänmiehiä”, sinä et ole vannari ensinnäkään.
Jos perehtyisit tähän elämäntapaan hivenen paremmin, tuollaisia kommentteja ei takuulla ilmestyisi näppiksestäsi.
Jos tapahtuma järjestetään ”tietääksesi pääsääntöisesti VTCF-jäsenille”, taidat olla niin ahtaasti ajatteleva ja suvaitsematon, että haluaisit aina nähdä vain oman klubisi jäseniä tapahtumassanne.
Yllä näyttäisi olevan syy, miksi tänne Suomeen (onneksi) on tullut muitakin van- ja –truck klubeja kuin allmighty VTCF.
Ja meidän lapsemme kuuluvat erilaisiin "kerhoihin", minä kuulun kahteen van klubiin.
Jari kirjoitti;
Jari, kommentistasi päätellen sinulla on terveyttä tehdä työtä, jolla maksaa reissusi. Minulla ei ole kumpaakaan; terveys meni reilu vuosi ja kaksi kuukautta sitten, sekä lopputili tuli huhtikuun lopussa. Vaikka terveys palaisi, tällä hetkellä ei ole MITÄÄN tuloja, joten se laittaa laskemaan jopa vitosen edestä. Olen vilpittömästi onnellinen tilanteestasi, toivottavasti asiat pysyvät kohdallasi noin, vaikkapa vain loppuelämäsi ajan.
Kahden vanin perheessä, veikkaisin että emme ihan 500 eurolla selviäsi viikonlopusta.
Kaksoishinnoittelua on ollut aiemminkin, mutta ehtona alempaan hintaan on ollut ennen, että kuuluu JOHONKIN van klubiin.
Naapuriimme muutti pariskunta San Diegosta, toivat takaisin tullessaan pari amerikan autoa. Keskusteltiin, että lähtisimme heille näyttämään, millaista USA-autotapahtuma on verrattuna Californiaan, ihan neljän auton voimin. Vastaukset, kuten "pääsääntöisesti VTCF:n jäsenille” ja ”enpähä viiti porata 5euro tähre”, saivat heidät toisiin ajatuksiin. Heillä, kuten meillä köyhillä ja kipeillä, on onneksi vielä mahdollisuus valita mihin emme mene.
VAN ON!
-Pex-
Nyt tää juttu menee kyllä niin hölmöks, että sanompa minäkin jotain. Puuttumatta nyt siihen mitä ketäkin on sanonut, niin on se nyt kumma ettei samaa asiaa harrastavat mahdu samalle "hiekkalaatikolle".
Tätä, niinkuin muitakin asioita, voi harrastaa kuulumalla vaikka sataan kerhoon tai ei yhteenkään. Tämänkin tilaisuuden tarkoitus tietääkseni on kerätä samanhenkisiä harrastajia yhteen kerhosta, autosta tai varallisuudesta tms. riippumatta. Järjestäjä sitten ilmoittaa mitä se lysti maksaa ja millä ehdoilla.
Niimpä ehdotan seuraavaa:
- Pex kokoa kamppeet ja naapurit mukaan ja tulee Somerolle, tarjoan ensimmäiset lämpimät kaljat ja Jari toiset
- Jari laskee kulunsa uudelleen ja pitää summan omana tietonaan
- Johtokunta asettaa vaikka vastaanottoon ns. palaute/aloitelaatikon ja pohtii sitten tuloksia keskuudessaan
- Muita asiaa kommentoineita en kaikkia tunne joten...
Tästä kirjoituksesta voi tulla valittamaan mulle suoraan, tulemme paikalle perjantain aikana
Tätä, niinkuin muitakin asioita, voi harrastaa kuulumalla vaikka sataan kerhoon tai ei yhteenkään. Tämänkin tilaisuuden tarkoitus tietääkseni on kerätä samanhenkisiä harrastajia yhteen kerhosta, autosta tai varallisuudesta tms. riippumatta. Järjestäjä sitten ilmoittaa mitä se lysti maksaa ja millä ehdoilla.
Niimpä ehdotan seuraavaa:
- Pex kokoa kamppeet ja naapurit mukaan ja tulee Somerolle, tarjoan ensimmäiset lämpimät kaljat ja Jari toiset
- Jari laskee kulunsa uudelleen ja pitää summan omana tietonaan
- Johtokunta asettaa vaikka vastaanottoon ns. palaute/aloitelaatikon ja pohtii sitten tuloksia keskuudessaan
- Muita asiaa kommentoineita en kaikkia tunne joten...
Tästä kirjoituksesta voi tulla valittamaan mulle suoraan, tulemme paikalle perjantain aikana
ASIAA kimmo ... ja kaikki mukaan...
Vanihommeleita vuodesta-94
AURA VAN CLUB
REBEL VANNERS FINLAND
AURA VAN CLUB
REBEL VANNERS FINLAND
Tultais prke...mutta kun työt häiritsee harrastusta
pitäkee hauskoo 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
crashline
Huommenna päivällä pakkaan auton...Tulen todennäköisesti yksin Täältä Askolasta asti kun ei tuo Ex Press Vani tunnu olevan kiinnostunut??? Joskus Lauantain pikku tunneilla siellä ja saavun todennäköisesti keskelle KAAOSTA
ja Tuoppien kolinaan...
ÄLKÄÄS ny toisianne teloko siellä ennen ku tulen
Joutuu muuten ittensä kanssa keskustelemaan ja siittä ei oo koskaan mitään positiivista seurannunna
Saaks siel ottaa virtaa tollasella jatkojohto kelalla? ku mulla ei oo viellä muita virityksiä tuossa, tarkoitus on työntää tuo koko Möhkö talveksi talliin ja lisäillä kaikki tarvittavat sähkölaitteet ja sitä rattaa.
ÄLKÄÄS ny toisianne teloko siellä ennen ku tulen
Joutuu muuten ittensä kanssa keskustelemaan ja siittä ei oo koskaan mitään positiivista seurannunna
Saaks siel ottaa virtaa tollasella jatkojohto kelalla? ku mulla ei oo viellä muita virityksiä tuossa, tarkoitus on työntää tuo koko Möhkö talveksi talliin ja lisäillä kaikki tarvittavat sähkölaitteet ja sitä rattaa.
Nii tua noi... Ohan Jari kyllä melko kipee... Ja huonompaan suuntaan menee koko ajan... Mut mä en o sitä kyl kovin pitkästi tuntenu, noin 30v vaa... Et emmää sit tiär vaik sil viäl olis toivoo... Mut tua kato pekka, sit ku tuut´ni siin porti viäres o sellane ROST VANNERS leiri... Ni tuu sielt hakee se femma... Ja saat viel pari melko lämmintä olusta ikäänku kaupapääl...
Pekka Siltala kirjoitti:Taija kirjoitti:
Jari kirjoitti;
VAN ON!
-Pex-
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Olen samaa mieltä Kimmon kanssa, Pekka laitta kimpsut kasaan ja kurvailee paikanpäälle.Miiteissä on aina ollut mukavaa ja tapaamisiinhan tulevia yhdistää autot,kyllä sinne mahtuu 
Pakko vielä jatkaa... Tiedän että Pexi on ollut kauan mukana ja aktiivinen vannari, ei siitä ole kyse. Ymmärsit väärin
pointtini. Toki kaikki mahtuu mukaan, mutta tuo jäsenille ALE on vaan aika yleinen käytäntö.
Amerikassa en ole käynyt, mutta jo 80-luvulla meetingisssä euroopassa ja ollut kerhossa perustamisesta lähtien, joten tiedän mistä puhun!
Amerikassa en ole käynyt, mutta jo 80-luvulla meetingisssä euroopassa ja ollut kerhossa perustamisesta lähtien, joten tiedän mistä puhun!
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
viime yönä ei oikein nukuttanut kun iso paha hammaspeikko kaiversi mun legoja isolla taltalla, ei ole siis yhtään nukuttu, aamu kun valkeni siinä kuuden aikoihin niin pääsi ulos auton alle laatikkoa räpeltämään, muuten nipussa mutta koeajot ja öljyt lisäämättä. tunnin päästä vien hampaan tohtori tädille ja tavoitteena ois nukkua töissä vielä pikku päikkärit ennen lähtöä 
ja pex täältäkin tarjotaan yksi kalja
ja pex täältäkin tarjotaan yksi kalja
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Meitin poppoo starttaa Nokialta kohti Someroo tänään tossa 15.30 aikaan, nähdään Somerolla 
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Re: somerolla käyty
Noniin päiväretki somerolla päätöksessä ja mukavaltahan tuo happeninki vaikutti. Ja Tiikeri pongattiin ja löytyi Tiikeriltä häntäkin vaikka tyttö epäili että ei sillä häntää ole=) Törmättiin siinä rannan mäessä=) On siis korkattu tuo meetti meininki ja eiköhän me joskus lähdetä mukaan kun rupee siltä näyttää. Pitäkäähän vielä hauskaa....
no niin,se olis sitte meetti takana ja lystiä oli taas kerran
suuri kiitos kaikille mukana olleille ratki riemukkaasta viikonlopusta ja tietysti koko porukalle joka oli tehnyt tän viikonlopun mahdolliseksi

suuri kiitos kaikille mukana olleille ratki riemukkaasta viikonlopusta ja tietysti koko porukalle joka oli tehnyt tän viikonlopun mahdolliseksi
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Jumpsis jömpsis,näin se taas nopeasti aika meni voih
. Muutama nimimerkki sai kasvot ja voi jösses sen Tiikerin kanssa, se saa ihan sanattomax
Kiitos kaikille seurasta 
Kiitos kaikille hyvästä seurasta. Erityisesti kiitos noista pokaaleista. Kiitos Kapulle ja Eemulle, joiden avulla ne tuli !
Kiitos myös itselleni 
-
crashline
Hauskaa oli, olin 3.manneksi viimeinen joka poistui paikalta n.klo:16:00, vähänkö noi on sellaisia reissuja et meinaa ramasta pikkasen
Sen verran voin sanoa että ilmestyn varmasti seuraavaan miittiin kun vaan siihen ilmestyy mahdollisuus.
Kiitoksia kaikille tasapuolisesti, mutta täytyy sanoa että oli siinä turkulaisessa Karaoke vanissa hauskaa ja tulihan se itekki herätettyä puoli leiriä kun pakottivat munkin laulaa(vaik en osaa) Nooh iteppä tilasivat
Ai niin Terveisiä sille Hirvoselle sinne jonnekkin.
Nyt nukkumaan...........ZZZZZzzzz
Sen verran voin sanoa että ilmestyn varmasti seuraavaan miittiin kun vaan siihen ilmestyy mahdollisuus.
Kiitoksia kaikille tasapuolisesti, mutta täytyy sanoa että oli siinä turkulaisessa Karaoke vanissa hauskaa ja tulihan se itekki herätettyä puoli leiriä kun pakottivat munkin laulaa(vaik en osaa) Nooh iteppä tilasivat
Ai niin Terveisiä sille Hirvoselle sinne jonnekkin.
Nyt nukkumaan...........ZZZZZzzzz
Moi
Toivottavasti kaikilla oli hauskaa ja muutenkin mukavaa.
Minä kiitän kaikkia, niin vieraita kuin johtokuntaakin..
Niin ja kuvia voi käydä kattelemassa http://www.aiVANsama.com ja paparazziosiosta
T: Leevi ja Mari
Toivottavasti kaikilla oli hauskaa ja muutenkin mukavaa.
Minä kiitän kaikkia, niin vieraita kuin johtokuntaakin..
Niin ja kuvia voi käydä kattelemassa http://www.aiVANsama.com ja paparazziosiosta
T: Leevi ja Mari
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133