Vanin "säilytyslaatikot"
Vanin "säilytyslaatikot"
termos. tuli tossa sellanen idea mieleen että jos omasta vanistani poistaisi väliseinän, ja rakentais sisälle säilytyslaatikot u-sohvan muotoon koko takatilan mitalle.. tai ainakin likimain!! Onkos kukaan sellaista tehny ja onko tietoo että mitä tykkää kats.sedät, ja pollarisedät/-tädit?? Kun mun kulkine on vain 2+2 ja p-a, että jos siihen näön vuoksi jättäis "vain" 2 väliaikaista kuljetuspaikkaa.. Että ei laittasi niiden laatikoiden kansiin kuin pelkän plyyssin, ettei siis vanua/v-muovia välii.. Ja tottakai, jonkun näk. pöytä kuuluu asiaan. Ja korjaatkaa jos olen väärässä, mielestäni autossahan saa kuljettaa sisustuksen sävyyn sopivia koristetyynyja x-määrää?!?!?! Ja sitten olisi tarkotus jättää taakse keskimmäinen "laatikko" jollain tapaa pikakiinnitettäväksi, jotta saa mopoa kuskattua kuiten kyytillä, että oisko siihen mitään helppoa jippoa??? Jos jollain on moisesta kokemusta niin kertokaa ihmeessä!!!! Ja jos eivät tykkää kulj.laatikoista niin kukapa voi määrittää että minkä kokoiset kotelot auton takatilaan asentaa kajauttimille, ne on kuiten aika tärkee olla...
Oon kai mää kipiä, ku tämmösellä ajan...
Van G20 -89 6.2D
Van G20 -89 6.2D
-
Micke
Re: Vanin "säilytyslaatikot"
Tuo aihe on keskusteltu tässä palstassa monta kerta aikasemmin,ja varmaan jatkossakin
Lähtökohta on kuitenkin se että pitää vähän varoa kun on pakusta kyse mutta sulla on hyviä pointejä kuitenkin koska säilytys laatikkoja saa laittaa pakuun.Irto pehmusteet saa olla mukana rullattuna mutta ei paikallaan.Kannattaa varmaan keskustella vähän paikallisen katsastusmiehien kanssa ennen kun muutat mitää,tai sitten rakennat niinkun haluat ja otat riski että autovero iskee jos tulee pahaa poliisi vastaan.
Joo, huomasin tuossa kun lueskelin noita kaiken näkösiä alotuksia tästä sisustasta, että on olemassa kaiken maailman pykäliä, yms... Mutta tuli vaan mieleen tämä kyseinen muutos!!! Ja minä en ainakaan ole juuri koskaan toiminut pykälien mukaan, niin taitaa alkaa mulla pihassa saha soimaan aamukaffen jälkeen!!!
Tai ainakin jos ne "laatikot" sinne tekisi ja sitten vasta kysys kats.miehiltä mitä ne tykkää... Ja seinäkin tarttee poistaa, muttei sahalla!!!
Van G20 -89 6.2D
Van G20 -89 6.2D
Just asiaa tutkittuani huomasin rek.otteesta ettei ole mitään merkintää väliseinästä... Ainoastaan väliaikaiset penkit on merkattu!!! Nyt mittanauhaa on venytelty ja suuntana liiteri... Eli puutavara ja sirkkeli esiin niin johan alkaa jotain muotoutumaan!!!! Toivottavasti... Oluita tietenkin pitäisi mennä hakemaa että sais jotain tuolla helteessä aikaiseksi!! 
Van G20 -89 6.2D
Van G20 -89 6.2D
Ei mulla ole ainakaan mitään säilytyslaatikoista sanottu katsastuksessa.
Tosin onkin vaan toisella sivulla eikä edes kangasta päällä (ulkoseinäpanelia, joten voi tikkuja tulla alaruumiiseen jos istuu päällä).
Tosin onkin vaan toisella sivulla eikä edes kangasta päällä (ulkoseinäpanelia, joten voi tikkuja tulla alaruumiiseen jos istuu päällä).
onhan noita vaikka millasia "renkaankuljetustelineitä".tossa katellu muutamaa ja ihmetellyt miten hitossa noi katsastaa noi vaninsa

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet