Morjens. Meinaan laittaa vanin pakoputket tulee takaa puskurin alta, nykyisen sivuputkishown tilalle.
Onko kokemuksia, miten kandeis tehdä? itse ajattelin että pitänee tulla tankin molemmin puolin siltä.
Onko valmista palaa tämmöseen, jossain bensa vanissa olen nähny putket takana.
kiitos ja anteeksi.
Pakoputket.
Re: Pakoputket.
oliks sullakin tuo 120 litran tankki. ikävä jos jaa putki akselin väliin jossain kovemmassa joustossa.
Yritin tuossa viikonlopun aikaan vääntää itelleni tuplaputkia tuonne perälle mutta se vänkärinpuolen akselinylitys osottautui minulle mahdottomaksi joten päätin vetää molemmin puolin renkaan edestä ulos
yks mahdollisuushan ois jatkaa sieltä kuskinpuolelta eteenpäin ,mutta voi tulla vähän töttermannin näkönen sinne puskurin alle
Eihän tuo isompi tankki muuten ole isompi kuin että on vähän pitempi...vani-91 kirjoitti:Joo on 120 tankki. Ei se vänkärin puoli ihan mahdoton ole tehdä mutta aikaa vaatii. Se takasillan ylitysmutkapala kannattaa tehdä aivan ensin niin ei tarvi koko pitkää häkkyrää sovitella edestakaisin. Työ tekijänsä opettaa niiku sanotaan.osse78 kirjoitti:oliks sullakin tuo 120 litran tankki. ikävä jos jaa putki akselin väliin jossain kovemmassa joustossa.
Ja jos tuo akselin ylitys tuntuu vaikealta, niin löytyy noita valmiita ylityksia varmaan (multakin löytyy pari käytettyä vaikka vain malliksi).
Useinhan näkyy tuo ulostulo olevan akselin takapuolella vaikka tulisikin kyljestä ulos... (niinhän oikein laki ennen määräsi).
Jos sulla ei aivan umpiruosteisia ne ole niin voisin ostaa pois, ja halvalla mieluiten.
Vaikka saat jos tuut hakemaan... Tai ollaan jossain miitissä samaan aikaan (silloin kun olen päässyt Vanilla (tai edes jollain muulla täyskokoisella) liikkeelle...
Itselleni kun teen aina putket tukevammasta tavarasta....
Itselleni kun teen aina putket tukevammasta tavarasta....