kysymyksiä meetingeistä

Meetingien jälkipuinti
Kepa
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Elo 2008, 17:56

kysymyksiä meetingeistä

Viesti Kirjoittaja Kepa »

Tervehdys! Tuleekos meetingeistä ym hippaloista ilmoituksia tänne..vai voiko kalenteria käydä selailemassa jossain?
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: kysymyksiä meetingeistä

Viesti Kirjoittaja Juge »

kerhon etusivulla on tapahtumakalenteri ja kyllä niistä miiteistä foorumillekkin yleensä tulee tietoa
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Vastaa Viestiin