6,2 Vetokyky
6,2 Vetokyky
on tuommoinen 6,2 Vani ja pitäisi kuljetella Bobcattia trailerin kanssa kestääkö tuo auto sitä ja onko se sallitua. On koukku mutta ei ole mainintaa rekisteriotteessa.
-
Lakendwolf
- Viesti:
Re: 6,2 Vetokyky
Riippuu vähän sun trailerista että jarruttomalla saat varmaan vetää 400 kg
jarrullisella sitten reilut 1500 kg ainakin vaihtelee millä konttori sedällä koukkua aikoinaan näytetty.
jarrullisella sitten reilut 1500 kg ainakin vaihtelee millä konttori sedällä koukkua aikoinaan näytetty.
Don't Worry Be Happy..
-
pikkumiguel
meil on chevy van vm g20 6.2 dsl(170hv ex lanssin tekn.)Otteella painoina 450kg/2050kg ja koukku on 2000kg,vaunua tuolla nypitään ja se painaa todellista n1400kg ja hyvin liikku vaikkakin on "aavikkoperä" tuos autossa......laatikolla on iso lauhdutin....ja lootana th 700....
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Eihän yleensä tuo kone sitä vetämistä rajoita... Enemmänkin laki joka antaa jokaiselle eri painot mitä vetää saisi.
Itse ainakin pari kertaa olen vuokraamosta ottanut (pienen) pyörivän kaivurin ja trailerin jonka olen kotiin ja takaisin hinannut. (G20 diisselillä ja bensalla).
Tuossa paino samaa luokkaa tai vähän enemmän kuin tuossa Bobcatin "normaalin kokoisessa"
Itse ainakin pari kertaa olen vuokraamosta ottanut (pienen) pyörivän kaivurin ja trailerin jonka olen kotiin ja takaisin hinannut. (G20 diisselillä ja bensalla).
Tuossa paino samaa luokkaa tai vähän enemmän kuin tuossa Bobcatin "normaalin kokoisessa"
Ittelä 750/3300 ja isoa venettä vedelty perässä (yhteensä ainakin tuo 3300kg) eikä mitään ongelmia. Paitsi viimevuonna vaihdoin perän ja just vaihdoin sen kardaanin ja .......