Mattoa?
Mattoa?
Mistä kannattais ettii lattiamattoa g20 vaniin. Etola, honkkari, robbari ym. on jo käyty läpi ja siel ei oo ollu ku metrin leveetä vihreetä/ruskeeta kuramattoa. Eli mistä sais sopivaa mattoo. Tarttis olla se 2m levee ettei tuu niitä vi**n saumoja 
Re: Mattoa?
mä löysin ihan rauta kaupan kautta lattiamattoa,mul on pave -lattiamattoa autossa eikä ole mitään eteismattoa pehmeä kävellä!
Viimeksi muokannut Antti, 10 Touko 2008, 08:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
crashline
Joo itse olen kanssa kohta hankkimassa uutta mattoa koko pirssiin Ja sen kyllä pitäis olla sellasta suht pehmeetä mattoa että ois kiva kävellä lasten ja aikuisten paljain jaloin pitkin pirssiä, itse en viitti ostaa mistään konkkareista/P.s.ka-Raudasta mitään karheeta eteismattoa, mulla oli niitä karheita mattoja noissa työ autoissa niissä se meni ihan hyvin.....(mulla on hieman antipatinoita noita rautoja ja konkkareita kohtaan kun olen kummassakin ollu töissä valitettavasti)

kysykääpä veneliikkeestä siellä ainakin tiedetään mitä käyttävät veneiden sisustukseen
Ajoneuvoverhoomoista 
Jeppa, ajoneuvoverhoomosta ku tilaa ni tulee taas maksaa liikaa. :\
Tammer-lattiassa on valmiina laaja valikoima mattoja ja tilaamalla saa ihan mitä vaan. Tosin liike on Tampereella.
-
crashline
Saattaa olla MUTTA mikä on liikaa???jarQ kirjoitti:Jeppa, ajoneuvoverhoomosta ku tilaa ni tulee taas maksaa liikaa. :\
Sen pitää olla sellainen mukava jalkojen alla ja helevetin helppo hoitonen ja ettei homehduhelposti vaan että sitä pystyisi jollain tapaa hoitaa samalla esim jollain spräy pullon suihkeella ja silleen
crashline kirjoitti:Saattaa olla MUTTA mikä on liikaa???jarQ kirjoitti:Jeppa, ajoneuvoverhoomosta ku tilaa ni tulee taas maksaa liikaa. :\
Sen pitää olla sellainen mukava jalkojen alla ja helevetin helppo hoitonen ja ettei homehduhelposti vaan että sitä pystyisi jollain tapaa hoitaa samalla esim jollain spräy pullon suihkeella ja silleen
No jos olis rahaa sisustaa kunnolla.. ni olisin kyl ollu rahaa ostaa valmiin hienon vanin
Kannattaisi kysellä myös rakennusliikkeiltä...täällä Kokkolassa tehtiin yökerho remppa ja sieltä jäi ylimääräistä mattoa minkä laitoin omaan vaniini...palamatonta ja helppohoitoista.
Kokkolalaiset voi käydä ihastelemassa mattoa kaarlessa...huono vointiseksi tulee kun sitä katsoo mutta autossa on onneksi niin pieni ala ettei silmät solmuun mene
Kokkolalaiset voi käydä ihastelemassa mattoa kaarlessa...huono vointiseksi tulee kun sitä katsoo mutta autossa on onneksi niin pieni ala ettei silmät solmuun mene
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
voihan sitä käydä tarjoustalossa puolenvuoden välein ja maksaa vähemmänjarQ kirjoitti:Jeppa, ajoneuvoverhoomosta ku tilaa ni tulee taas maksaa liikaa. :\
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
olen nyt laittamassa uutta mattoo vaniin. tavara on 4 m leveetä ja 6mm nukalla. laatu on huippu ja mukavan tuntusta, vastaa alkuperästä starcraft mattoo. Ainoo mikä oksettaa on se, että hintaa tulee melkein 500e.
juppeduppe duu. mutta tuleepa kaikki sillä konekoppaa myöten.Reunan kantaan mattokanttikoneella, tarvittavista kohti.
juppeduppe duu. mutta tuleepa kaikki sillä konekoppaa myöten.Reunan kantaan mattokanttikoneella, tarvittavista kohti.
tässäpä kuvallista faktaa
http://picasaweb.google.com/osse78/Chev ... 3387654146
http://picasaweb.google.com/osse78/Chev ... 3387654146
joo kiitos ironclawbigun. noilla ohjeilla kädetönkin osaa laittaa mattoa
saiskos tuon suomeksi.
ei siinä tainnu olla mitään tarpeellista käännettävää

riisseli vani ja aina kädet mustana