pikainen kysymys -90 tulpanvaihdosta
pikainen kysymys -90 tulpanvaihdosta
Eli pystyykä 350 vaniin vaihtaan tulpat yläkautta vai häätyykö joku vaihtaa alakautta.Tietäs vaan enne kopan irrotusta tekeekö pihalla vai yrittääkö nosturille päästä??
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
Re: pikainen kysymys -90 tulpanvaihdosta
periaatteessa kaikki voi vaihtaa sisäkautta...
varaa laastaria ja saippuaa joka ei kirvele haavoissa
varaa laastaria ja saippuaa joka ei kirvele haavoissa
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Ja olutta jonka jälkee säälittävän näkösenä kädet laastaria täynnä baariin tyrkylle..Eli perjantaina veri lentää..
suositellaan vakavasti ohuiden asennushanskojen käyttöä
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
-
Micke
Tulppien vaihto onnistuu huomattavasti helpommmin jos teet itelles sopivan pituunen jatke,koska minä en oo löytänyt kaupasta sopiva 1/2 tuuman jatke.Jos on liian pitkä se ottaa runkoon kiinni ja liaan lyhyt ottaa taas pakosarjaan.
[quote="Micke"]Tulppien vaihto onnistuu huomattavasti helpommmin jos teet itelles sopivan pituunen jatke,koska minä en oo löytänyt kaupasta sopiva 1/2 tuuman jatke.Jos on liian pitkä se ottaa runkoon kiinni ja liaan lyhyt ottaa taas pakosarjaan.[/quote
käykää OIKEASSA työkalukaupassa,(tarkoittaa kierretään biltemat/motonetit/hessumobiilit) MACTOOLS tai SNAP-ON ja sieltä valmis 2cm jatko adapteri
Ei ota silloin mihinkään kiinni saatikka kädet verillä....
Toimen piteen voi suorittaa ilman lapasi silloin

käykää OIKEASSA työkalukaupassa,(tarkoittaa kierretään biltemat/motonetit/hessumobiilit) MACTOOLS tai SNAP-ON ja sieltä valmis 2cm jatko adapteri
Toimen piteen voi suorittaa ilman lapasi silloin
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
-
Micke
On se varmaan yks vaihtoehto tuokin mutta mulle meni vaan yks vanha jatko jostain kympin hylssysarjasta ja vähän miggilankaa,snap-on maksaa pikkasen enämpääTIIKERI kirjoitti:Micke kirjoitti:Tulppien vaihto onnistuu huomattavasti helpommmin jos teet itelles sopivan pituunen jatke,koska minä en oo löytänyt kaupasta sopiva 1/2 tuuman jatke.Jos on liian pitkä se ottaa runkoon kiinni ja liaan lyhyt ottaa taas pakosarjaan.[/quote
Toimen piteen voi suorittaa ilman lapasi silloin![]()
![]()
Totta kyllä,muttei tuo jatkopala paljon maksa,tai kaikki on tietysti suhteellista........20€ luokkaa tais ollaMicke kirjoitti:On se varmaan yks vaihtoehto tuokin mutta mulle meni vaan yks vanha jatko jostain kympin hylssysarjasta ja vähän miggilankaa,snap-on maksaa pikkasen enämpääTIIKERI kirjoitti:Micke kirjoitti:Tulppien vaihto onnistuu huomattavasti helpommmin jos teet itelles sopivan pituunen jatke,koska minä en oo löytänyt kaupasta sopiva 1/2 tuuman jatke.Jos on liian pitkä se ottaa runkoon kiinni ja liaan lyhyt ottaa taas pakosarjaan.[/quote
Toimen piteen voi suorittaa ilman lapasi silloin![]()
![]()
![]()
Monesti käy eripaikkoihin,kun ei sitä sopivaa jatkoa löydy
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
Tulppien vaihto oli todella miellyttävä huolto Firebirdin tulppien vaihdon jälkeen.. kaikki tulpat näkyvillä kun otti konepeiton pois kabiinista. tsekatkaapa joskus 3rd gen. f-bodyn kone huone.. mulla on siellä nyt platinatulpat ettei tarvi hetkeen tehdä vaihtoa uudestaan.
Juu mulla oli -89 formula aikoinaan ja yks tulppa jäi vaihtamati kun ei millään päästy käsiksi.Tais olla kuskinpuolella lähinnä tulipeltiä joka jäi vaihtamati.Astro oli helppo tämän toimenpiteen suhteen vaa käjet siinä punastu..
Tuossahan oli tilaa ruhtinaallisesti mut toki pikkunaarmuja käteen mut muuten aikas helppo homma ja kyllä pelaa nyt 
Hitto katoin noita rojektikuvia ni sullaha on isompi telkkari vanis ku mulla kämpillä..Mistä ton kylkitarran hommasit?
-
mrboofygoofy
Mistäs vani-91, oot printannu noi mittaripohjat? Pitäis omaan vähän laittaa "päivitystä" jossain vaiheessa, mm. just noi mittaripohjat vaihtaa ja laittaa ledi polttimot sinne.

Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
No hitto mulla just edes mittarivalojen vaihto eli nyt ledien tilaukseen.Kiitän
-
mrboofygoofy
Kiitokset isot. Taidanpa alkaa ite askartelemaan paskartelemaan, kunhan vaan ehdin. Vaimo aina valittaakin, et mun kuulemma pitäis askarrella pikku miehen kanssa jotain, joten nyt saa senkin tehtyä samalla. 
Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.