Tiedoista kiitollisena odottelee hän

Toimiiko tämä?karaVANNARI kirjoitti:Ite o tullu paineilman avulla tullu nostettua löpö putsarille
Paine tankkiin jo a vot!
Ei tarvii paljo sahatatuo 6.5 ei etes sammunu ku putsarin vaihto
Kyllä minä tolla vapaasti hengittävällä 6,5 diisselillä ihan muutamaa litraa vaille saan tankin tyhjäksi... Eli mittarin vähän tyhjän alle ilman häiriöitä...Tinke78 kirjoitti:No niin tankki on 3/4 täynnä, luulin että mulla on vika kun 1/4 vetäsee ilmat. Sekö onkin ominaisuus!? Ompa vittumainen juttu luulis että mittarin voi ajaa tyhjäksi asti. Joissain viisaamissa vehkeissä näin on ja silti imuletku on irti tankin pohjasta jottei roskat ja vesi pääse edes suodattimelle asti.
Tossa 6,5l vaparissa ei ole kuin yksi siirtopumppu, turbossa on ilmeisesti myös tankin luona toinen siirtopumppu.
Joo tankin pohja oli kokoalalta sisässä, rikkinäisen takin korkin takiapete kirjoitti:siis vain tässä kyseisessä tinken vanissa ei kannata yrittää ajaa tankkia mittarin mukaan tyhjäksi.
luulen tietäväni mistä autosta kyse...ja tankinpohjassa on aika suuri lommo.
turhaa kaikki nyt kertoo miten omasta autostaan pystyy ajaan!!!
Imuputkihässäkkäanturipaketti on keskellä tankkia pohjaa vasten. Jos on joskus ollu suuri lommo sisäänpäin, niin varmaan on vääntänyt sitä pakettia sivusuunnassa ylös. Joten tämän takia ei kannata yrittää ajaa tankkia mahdollisimman kuivaksi. Repii vajaalla tankilla ilmojaTinke78 kirjoitti:Joo tankin pohja oli kokoalalta sisässä, rikkinäisen takin korkin takiapete kirjoitti:siis vain tässä kyseisessä tinken vanissa ei kannata yrittää ajaa tankkia mittarin mukaan tyhjäksi.
luulen tietäväni mistä autosta kyse...ja tankinpohjassa on aika suuri lommo.
turhaa kaikki nyt kertoo miten omasta autostaan pystyy ajaan!!!Nyt ajellaan korkki löysässä niin ei tuu alipainetta tankkiin. Lommo oikesi, kun nostin paineilman avulla polttoainetta siirtopumpulle
![]()
Nyt kiinnostaisikin tietää miten mittarin anturi toimii? Eli pitääkö tankki ottaa alas jotta saan mittarin toimimaan oikein? On meinaa aika ikävä vika kun unohtaa ettei tankkia voi ajaa mittarin mukaan alle 1/4.
Paljonko tankin anturi maksaa ja oisko kellään kuvaa siitä niin vois tutkii millainen se on? Onko anturi tankin pohjassa vai kannessa kiinni? Kysyn siksi et mietin voiko vika korjaantua lommon oietessa?