plyyshiä oulusta?
plyyshiä oulusta?
eli tietääkös kukaan mistä sais edullisesti plyyshiä oulun seudulta? ei oikeen raskis 25e metriltä maksaa...
Chevy van 6.2 diesel
Re: plyyshiä oulusta?
Ylivieskassa oli joku liike muistaakseni pari vuotta sitte 14e metri.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
-
karaVANNARI
Ite kyllä panostasin enämpi laatuun ku hintaan
Ei sitä kumminkaan aivan älyttömästi mene ja kestää sitte kulutusta
Ostin itelle tuommosta viinipunasta lyyssiä paikallisesta liikkeestä oisko ollu n20€ metri ei jaksa muistaa tarkalleen
Väriki oli lähes sama ku alkuperäne
Ei sitä kumminkaan aivan älyttömästi mene ja kestää sitte kulutusta
Ostin itelle tuommosta viinipunasta lyyssiä paikallisesta liikkeestä oisko ollu n20€ metri ei jaksa muistaa tarkalleen
Väriki oli lähes sama ku alkuperäne
Teikköite?
juu ei sitä mitä sattuu kehtaa laittaa... aivan älytön hintahaitari tuntuu olevan... ainakin muutamassa liikkeessä mistä olen kysyny... 18,90e-29,80e metriltä. ja kaikki oli 150cm leveetä
Chevy van 6.2 diesel
ja halpa ei välttämättä palotusvallista tai on herkästi syttyvää...
itellä kans jossain vaiheessa verhoilut ees enkä meinannu mitää sekundaa laittaa..onhan se kallista mut ei vituta jälkeen päin..
itellä kans jossain vaiheessa verhoilut ees enkä meinannu mitää sekundaa laittaa..onhan se kallista mut ei vituta jälkeen päin..
Oulusta löytyy viisi verhoiluliikettä,sieltä kannatta kysyä.ajoneuvoplyyssiä SL2 paloluokituksella,en tiedä heidän hintoja.
Monesti olen huomannut kangasliikkeissä, että säilyttävät plyysit väärin, pakka ei saa maata hyllyllä tai tasolla.Kankaan nukka painuu ja sitä ei nosta pystyyn enää edes joulupukki.Pakka säilytetään tangolla.Tarkistakaa myös virheettömyys (esim.värisävyt) koko ostettavalta mitalta.Hyvää ja halpaa ei ole olemassa.Zemppiä
Monesti olen huomannut kangasliikkeissä, että säilyttävät plyysit väärin, pakka ei saa maata hyllyllä tai tasolla.Kankaan nukka painuu ja sitä ei nosta pystyyn enää edes joulupukki.Pakka säilytetään tangolla.Tarkistakaa myös virheettömyys (esim.värisävyt) koko ostettavalta mitalta.Hyvää ja halpaa ei ole olemassa.Zemppiä