katsastus
Re: katsastus
Moi
Polttoaineensuodatin kannattaa vaihtaa kans..
Säätää ilmeisesti ennakot dieselis..
Mulla oli joskus farmaris 6.2 diesel ja sillä meni päästömittari sammuksiin kokonaan.
Polttoainesuotimen vaihto ja päästöt oli taas varsin hyvät..
Ja joku korjaa, jos olen vääräs..
T: Leevi
Polttoaineensuodatin kannattaa vaihtaa kans..
Säätää ilmeisesti ennakot dieselis..
Mulla oli joskus farmaris 6.2 diesel ja sillä meni päästömittari sammuksiin kokonaan.
Polttoainesuotimen vaihto ja päästöt oli taas varsin hyvät..
Ja joku korjaa, jos olen vääräs..
T: Leevi
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133
eikä saa kierrättää yli 3800 ilman et veto on päällä!(voi aiheuttaa moottorin rikkoontumisen) tämä oli gm:män ohje ja ainakin on tiedossa porin parilla katsatus-asemallavani-91 kirjoitti:Paljonko katsuri antoi kierroksia mittauksessa? Pitää muistaa että kone ei saisi/tarvitse kiertää kun 3800, mutta jos menee sen yli, ei kulunut ennakonsäädin välttämättä pysy mukana ja tulokset on mitä sattuu. Paljonko arvot ja kierrokset oli?
johon on toimitettu edustajan toimesta ohje
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Tuo on nin tuubaa, laitappa se ohje tänne näkyviin tahtois kans nähdä mustaa valkosellajari kirjoitti:eikä saa kierrättää yli 3800 ilman et veto on päällä!(voi aiheuttaa moottorin rikkoontumisen) tämä oli gm:män ohje ja ainakin on tiedossa porin parilla katsatus-asemallavani-91 kirjoitti:Paljonko katsuri antoi kierroksia mittauksessa? Pitää muistaa että kone ei saisi/tarvitse kiertää kun 3800, mutta jos menee sen yli, ei kulunut ennakonsäädin välttämättä pysy mukana ja tulokset on mitä sattuu. Paljonko arvot ja kierrokset oli?
johon on toimitettu edustajan toimesta ohje
Aina perse edellä puuhun
Suodattimen vaihto ensin ja sitten hakee tuon mittauksen yksityiseltä....niillä on yleensä tietoa tuosta mitä esim.jari tuossa höpötteli että eivät ryntäytytä konetta yli tuon 3800kier....... 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Kiitos vinkeistä kierroslukua en tiedä , tyyppi oli muutenkin ylimielinen , ts. epäkohtelias. Kaksikertaa polkaisi kaasua reippaasti ja sanoi "ei muuten mene läpi " 28€ kiitos. Ostin ainetta joka laitetaan polttoaineen sekaan ja pa. putsari vaihdetaan ensiviikolla . t. GMC Pappa