MEETINGI KUVIA 2008
MEETINGI KUVIA 2008
moro linkki meetingi kuviin
jotain satunnaisii kuvia
http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... lideshow=0
jotain satunnaisii kuvia
http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... lideshow=0
- Liitteet
-
- P6201263.JPG (11.66 KiB) Katsottu 6930 kertaa
-
- P6201282.JPG (9.75 KiB) Katsottu 6931 kertaa
-
- P6201246.JPG (10.37 KiB) Katsottu 6927 kertaa
-
crashline
- Viestit: 201
- Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
- Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä.

Nyt näky kuvat
Nyt näky kuvat
Viimeksi muokannut crashline, 25 Kesä 2008, 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Niinpä, uima-allaskuvakin oli aika sumeecrashline kirjoitti:Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä.![]()
![]()
![]()
![]()
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
-AMCCF-
-Mopar-
Re: MEETINGI KUVIA 2008
muutama mansen kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... 447C1!464/
http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... 447C1!464/
Viimeksi muokannut baby, 08 Heinä 2008, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MEETINGI KUVIA 2008
tottakai vain hyvät kuvat kelpaa koko meetingi väelle
Re: MEETINGI KUVIA 2008
noista kuvistahan saa ihan selkeästi vääristyneen käsityksen todellisista tilanteista
teennäistä hauskaa, vai onko sittenkään? on ne hulluja
teennäistä hauskaa, vai onko sittenkään? on ne hulluja
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Sinulla LUCIFER ei kyllä ollu lähikuvia niinkuin minulla.mikä jättää toisinaan ajatuksen ,miksi minusta otetaan vain lähi kuvia.JA STRÖMSSÖÖ VOI VASTATA SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitustaNeenu kirjoitti:Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: MEETINGI KUVIA 2008
NI !! saakeloTIIKERI kirjoitti:SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitusta![]()
![]()
![]()
)
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Manse Vans Weekend kuvia
Viimeksi muokannut Ninni, 13 Heinä 2008, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
-AMCCF-
-Mopar-
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Mutta moni ei olekaan nähnyt oikeeta Tiikeriä livenä, kun taas mun kuvia on maalailtu monen kodin seinille. Se selittää lähikuvat! 
Night Driver~*
-
Micke
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa
jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille

Re: MEETINGI KUVIA 2008
En muuten muistanukkaan tuota röntgenkuvaus hommaaMicke kirjoitti:Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa![]()
jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille
![]()
![]()
Et treenakkaa vaan niitä vatsakkaita lihaksia
Ja MICKE odotappa vain meettinkiä,kaikkeen olen varautunut..........
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
Jakke 1114
- Viestit: 105
- Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
- Paikkakunta: Vantaa
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin

MOPAR OR NO CAR
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Jälkeenpäin sanottiit,että MAKSELI avitti siinä kaatumisessa ja minkäs minä sille voin,jotta kokoontaitettava tuoli "kaappasi" minutJakke 1114 kirjoitti:Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin![]()
![]()
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
Jakke 1114
- Viestit: 105
- Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
- Paikkakunta: Vantaa
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Jaa tuohon en kyllä osaa vastataJakke 1114 kirjoitti:Monenako kertana se avusti![]()
![]()
ei vissiin ihan joka kerta
![]()
![]()
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: MEETINGI KUVIA 2008
muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035
kulta maistuu hyvälle
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035
kulta maistuu hyvälle
- Liitteet
-
- voittajat.JPG (13.34 KiB) Katsottu 5280 kertaa
-
kanadan vani
- Viestit: 187
- Liittynyt: 28 Elo 2008, 13:13
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Olihan Babylle kertynyt hienoja kuvia vuodelle 2008baby kirjoitti:muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035
kulta maistuu hyvälle
Pohojalaanen mututiedon kuningas Kysy ihan mitä vaan niin vastaan ihan mitä vaan
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
Re: MEETINGI KUVIA 2008
jep ja kohta saa tehdä uuden kansio ens vuodelle.. helmikuus eka..
tai jo uutenavuonna jotain,,,????
tai jo uutenavuonna jotain,,,????
Re: MEETINGI KUVIA 2008
pirskatti tuli hyviä muistoja nuista peipin kuvista ,varsinkin norjanreissulta
tulis jo ens kesä ja miittinkejä
sais TAAS nolata ittensä 
tulis jo ens kesä ja miittinkejä
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: MEETINGI KUVIA 2008
on kyllä hyviä kuvia
jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään 
Chevy van 6.2 diesel
Re: MEETINGI KUVIA 2008
KYL NE KAIKKI ON MAHTAVIA KOKEMUKSIA OLLU JA LAPSETKIN VIIHTYY MATKASSA MUKAVASTI.,, melkein aina mukana..
-
Micke
Re: MEETINGI KUVIA 2008
No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti HailuodollaJani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuviajokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään
Re: MEETINGI KUVIA 2008
on se vaan niin hienoo käydä noissa meeteissä.tulis vaan jo taas kesä.
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: MEETINGI KUVIA 2008
juu täätyy kait se koittaa piästä ainakin tuonne hailuotoon 
Chevy van 6.2 diesel
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Lomat varattu hailuotoa varten ja vieläkö pääsis kesärenkailla reissuun mukuloitte kaa! 
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
Herra nro:1335
-
kanadan vani
- Viestit: 187
- Liittynyt: 28 Elo 2008, 13:13
- Paikkakunta: Lapua
- Viesti:
Re: MEETINGI KUVIA 2008
Sinne lähtee kaikki!Micke kirjoitti:No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti HailuodollaJani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuviajokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään
Pohojalaanen mututiedon kuningas Kysy ihan mitä vaan niin vastaan ihan mitä vaan
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
Re: MEETINGI KUVIA 2008
no tervetuloa kaikki koneen käyntiin saavat ja kynnelle kykenevät ouluu hailuoto miitingssiin , luvasssa kaekkea kivaa lapsille ja lapsen mielisille" aikaisille" ,, polliisia ei tartte pelätä ,, ku olemme saaressa
tarkempaa tietoa tulee tammikuun alusta tulevasta ohjelmasta,,,,,,,,,,,,,, 