MEETINGI KUVIA 2008

Meetingien jälkipuinti
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

moro linkki meetingi kuviin
jotain satunnaisii kuvia

http://babykalervovirtanen.spaces.live. ... lideshow=0
Liitteet
P6201263.JPG
P6201263.JPG (11.66 KiB) Katsottu 6930 kertaa
P6201282.JPG
P6201282.JPG (9.75 KiB) Katsottu 6931 kertaa
P6201246.JPG
P6201246.JPG (10.37 KiB) Katsottu 6927 kertaa
crashline
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja crashline »

Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä. 8) 8) 8) 8) 8)

Nyt näky kuvat :D
Viimeksi muokannut crashline, 25 Kesä 2008, 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninni
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Tammi 2008, 21:48
Paikkakunta: Akaa

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Ninni »

crashline kirjoitti:Ei nuista kuvista meinaa saada mitään tolkkua kun on jotkut hauskat liekit siinä taustalla hämäämässä. 8) 8) 8) 8) 8)
Niinpä, uima-allaskuvakin oli aika sumee :lol: :lol:
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

Viimeksi muokannut baby, 08 Heinä 2008, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Neenu
Viestit: 34
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 19:01
Paikkakunta: Ruovesi

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Neenu »

Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa :mrgreen:
Night Driver~*
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

tottakai vain hyvät kuvat kelpaa koko meetingi väelle
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Wille »

noista kuvistahan saa ihan selkeästi vääristyneen käsityksen todellisista tilanteista :lol:

teennäistä hauskaa, vai onko sittenkään? on ne hulluja :twisted:
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Neenu kirjoitti:Ja mä oon taas tosi edustava noissa kuvissa :mrgreen:
Sinulla LUCIFER ei kyllä ollu lähikuvia niinkuin minulla.mikä jättää toisinaan ajatuksen ,miksi minusta otetaan vain lähi kuvia.JA STRÖMSSÖÖ VOI VASTATA SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitusta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

TIIKERI kirjoitti:SIIHEN...............(ehken,veikkaisin jottei ne halua salamasta vasta valoitusta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
NI !! saakelo
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Ninni
Viestit: 82
Liittynyt: 09 Tammi 2008, 21:48
Paikkakunta: Akaa

Manse Vans Weekend kuvia

Viesti Kirjoittaja Ninni »

Tässä olisi Seitsemisen kuvia.

edit: 13.07.Kuvat näkyvät oikein vain Mozillalla... :roll:
Viimeksi muokannut Ninni, 13 Heinä 2008, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-ManseVans-
-AMCCF-
-Mopar-
Neenu
Viestit: 34
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 19:01
Paikkakunta: Ruovesi

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Neenu »

Mutta moni ei olekaan nähnyt oikeeta Tiikeriä livenä, kun taas mun kuvia on maalailtu monen kodin seinille. Se selittää lähikuvat! :mrgreen:
Night Driver~*
Micke

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Micke »

Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa :D :D jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Micke kirjoitti:Se on pakko ottaa lähikuvia kun tikru on niin laiha että se ei näy jos kuvaa vähän kauempaa :D :D jos taas käyttää salama se on jo röntgenkuvaus ja voi aiheutta vaara tikerille :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En muuten muistanukkaan tuota röntgenkuvaus hommaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,hauskaa taas oli jossain?norjassa?
Et treenakkaa vaan niitä vatsakkaita lihaksia :lol: :lol: :lol:
Ja MICKE odotappa vain meettinkiä,kaikkeen olen varautunut.......... :lol: :lol: :lol: :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Jakke 1114
Viestit: 105
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
Paikkakunta: Vantaa

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Jakke 1114 »

Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MOPAR OR NO CAR
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Jakke 1114 kirjoitti:Juu ei se töhry yleensä näy kun se on aina tuolin kans nurin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jälkeenpäin sanottiit,että MAKSELI avitti siinä kaatumisessa ja minkäs minä sille voin,jotta kokoontaitettava tuoli "kaappasi" minut :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Jakke 1114
Viestit: 105
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
Paikkakunta: Vantaa

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Jakke 1114 »

Monenako kertana se avusti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ei vissiin ihan joka kerta :lol: :lol: :lol:
MOPAR OR NO CAR
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Jakke 1114 kirjoitti:Monenako kertana se avusti :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ei vissiin ihan joka kerta :lol: :lol: :lol:
Jaa tuohon en kyllä osaa vastata :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?: (monestikko?)
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035

kulta maistuu hyvälle
Liitteet
voittajat.JPG
voittajat.JPG (13.34 KiB) Katsottu 5280 kertaa
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

kanadan vani
Viestit: 187
Liittynyt: 28 Elo 2008, 13:13
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja kanadan vani »

baby kirjoitti:muutama hulabaloo kuva lisätty
http://babykalervovirtanen.spaces.live.com/?lc=1035

kulta maistuu hyvälle
Olihan Babylle kertynyt hienoja kuvia vuodelle 2008 :wink:
Pohojalaanen mututiedon kuningas Kysy ihan mitä vaan niin vastaan ihan mitä vaan
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

jep ja kohta saa tehdä uuden kansio ens vuodelle.. helmikuus eka..
tai jo uutenavuonna jotain,,,????
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

pirskatti tuli hyviä muistoja nuista peipin kuvista ,varsinkin norjanreissulta :lol:
tulis jo ens kesä ja miittinkejä :D :D sais TAAS nolata ittensä :mrgreen:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Jani80
Viestit: 194
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 23:23
Paikkakunta: Ii

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:
Chevy van 6.2 diesel
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja baby »

KYL NE KAIKKI ON MAHTAVIA KOKEMUKSIA OLLU JA LAPSETKIN VIIHTYY MATKASSA MUKAVASTI.,, melkein aina mukana..
Micke

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Micke »

Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:
No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja dieseli »

on se vaan niin hienoo käydä noissa meeteissä.tulis vaan jo taas kesä.
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Jani80
Viestit: 194
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 23:23
Paikkakunta: Ii

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

juu täätyy kait se koittaa piästä ainakin tuonne hailuotoon :D
Chevy van 6.2 diesel
peeveli1
Viestit: 179
Liittynyt: 07 Syys 2004, 18:38
Paikkakunta: Ivalo

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja peeveli1 »

Lomat varattu hailuotoa varten ja vieläkö pääsis kesärenkailla reissuun mukuloitte kaa! :D
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
kanadan vani
Viestit: 187
Liittynyt: 28 Elo 2008, 13:13
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja kanadan vani »

Micke kirjoitti:
Jani80 kirjoitti:on kyllä hyviä kuvia :D jokohan tuota itsekkin ens kesänä tohtis johonkin miittiin lähteä... ei oo tullu käytyä yhessäkään :oops:
No imanmuuta,joskus pitää olla ensimäinen kerta ja nyt sulla on hyvää tilaisuus kokeilla 5-7 päivää kesäkuuta -09 kun Oulun porukka järjästää miiti Hailuodolla
Sinne lähtee kaikki!
Pohojalaanen mututiedon kuningas Kysy ihan mitä vaan niin vastaan ihan mitä vaan
Kotisivuni http://kanadanvani.fi
virho
Viestit: 69
Liittynyt: 20 Helmi 2007, 17:49
Paikkakunta: Jääli

Re: MEETINGI KUVIA 2008

Viesti Kirjoittaja virho »

no tervetuloa kaikki koneen käyntiin saavat ja kynnelle kykenevät ouluu hailuoto miitingssiin , luvasssa kaekkea kivaa lapsille ja lapsen mielisille" aikaisille" ,, polliisia ei tartte pelätä ,, ku olemme saaressa :lol: tarkempaa tietoa tulee tammikuun alusta tulevasta ohjelmasta,,,,,,,,,,,,,, :wink:
Vastaa Viestiin