Vani savuttaa
-
RoadRacing
Vani savuttaa
Vani savuttaa aika rankasti kylmänä. Katsastuksessa savuarvot oli erinomaiset pienen kengittelyn jälkeen.
Myyjä sanoi että tee forte käsittely ja vaihda naftasuodatin. Muita neuvoja?
Myyjä sanoi että tee forte käsittely ja vaihda naftasuodatin. Muita neuvoja?
-
RoadRacing
Re: Vani savuttaa
Savu on mustaa ja mukana tulee "laskuvarjojääkäreitä". Kone 6.2d 91vm.
-
mrboofygoofy
Tuo voipi olla suutin vikaa...hehkut kannattaa myös tarkistaa, jos kerran tekee kylmänä. Yks mikä kannattaa tarkistaa, on nafta-letkut. Varsinkin ne suuttimien paluulinjojen letkut voi vuotaessaan tehdä tuollaista. 
Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
Ja unohtamatta pitää tankissa "tuhkaamatonta 2T öljyä"vaari vainaan konsti,pitää suuttimet ja pumpun kunnossa
noin 2dl/tankillinen....halpa tapa pitää diesel voimissaan

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
kerro holmölle mitä tarkoittaa "tuhkaamatonta 2T öljyä"?BUMBA kirjoitti:Ja unohtamatta pitää tankissa "tuhkaamatonta 2T öljyä"vaari vainaan konsti,pitää suuttimet ja pumpun kunnossanoin 2dl/tankillinen....halpa tapa pitää diesel voimissaan
![]()
Ammattitaitoa ei ole mutta ammattiylpeyttä senkin edestä
Saab 9-5 -04 Biopower
C4 Corvette Convertible -87
VW kupla -72
Saab 9-5 -04 Biopower
C4 Corvette Convertible -87
VW kupla -72
aivan sama mitä 2T öljyä tonne tankkiin kaadat.parasta on tietty sellanen mikä on tarkotettu moottorikelkoille
ite olen aina lorautellu pikkasen enemmän tota öljyä tankkiin

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
ei se aivan sama ole.....on ollut kädessä pumppu millä on ajettu "aivan sama" 2T öljyllä ja ja toisella(omani) tuhkaamattomalla.....tuhkaamaton 2T öljy palaa polttoaineen mukana sotkematta suuttimia ym.......selvensikö vastaus.....tuhkaamaton tukkii vähemmän paikkoja(suuttimia)ym....toki 5000000 ajettuun vaniin on aivan sama vaikka mitä tunkee(tyyliin dieseli tapaan)mutta jos haluaa pitää paikat kunnossa niin tuhkaamaton versio(palaa puhtaamin)....olis suositeltavaa!!Sitä käytän 2001 väyrysmersussa ja 90vm 6.2 dieselissä.....ja ei naputa eikä kilise pakkasellakaan.......soppa79 kirjoitti:kerro holmölle mitä tarkoittaa "tuhkaamatonta 2T öljyä"?BUMBA kirjoitti:Ja unohtamatta pitää tankissa "tuhkaamatonta 2T öljyä"vaari vainaan konsti,pitää suuttimet ja pumpun kunnossanoin 2dl/tankillinen....halpa tapa pitää diesel voimissaan
![]()
![]()
![]()
ps.niitä löytää joka huoltsikalta,ja niissä lukee kumpaa 2T.tä se on......taatusti kumpikin ajaa asiansa,mutta ite kun olen nähnyt eron livenä niin päädyin tuohon tuhkaamattomaan.....ja suutin vammat on kummasti loppunu
dieseli kirjoitti:aivan sama mitä 2T öljyä tonne tankkiin kaadat.parasta on tietty sellanen mikä on tarkotettu moottorikelkoille![]()
![]()
ite olen aina lorautellu pikkasen enemmän tota öljyä tankkiin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja moottorikelkan tankissa olevassa öljyssä....ainakin mulla lukee"tuhkaamaton"
mutta asia sama...tästä "vaarin"konstista on todellakin mulle ollut apuja...ja näin jatketaan