Vaihdelaatikon korjaus paikka...
-
pikkumiguel
Vaihdelaatikon korjaus paikka...
JA SITTEN KETÄÄN EI RUVETA HAUKKUMAAN mutta antakaa vinkkejä minne veisitte....itte sitten päätän mihin vien ja ehkä kärsin joskus tappioni(nyt jo muutamia "mollattu")mutta muita ei julkisesti "haukuta"......... siis suosituksia ei muuta...kyselen itte sitten k.o paikasta lisää...t m P.S Siis vinkkejä...... 
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
Re: Vaihdelaatikon korjaus paikka...
Henk. koht. kokemusta ei ole, mut työkaveri kehui: http://www.usaosa.fi
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
tmi:seppo niemensivu porissa ok,huittisissa pekka wiik ok 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Mulle ÄLÄ tuo,en osaa korjata sitä
ja mun vinkit ootkin jo saanu

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Päivinen esa ,parola.
Usaosa korjautti ainakin aiemmin lootat Hartolassa Koskisella, itse veisin suoraan Koskiselle. Kaksi laatikkoa on mulle aikoinaan korjannut ja hyvin pelitti. Numero löytyy V8:sta muistaakseni Kauno Koskinen Oy.
Minultakin tuolle suositus.voittol kirjoitti:Päivinen esa ,parola.
Jaakko Husso Vantaalla
Helsinki automatic center oy
Hyvä mut ei halvimmasta päästä.
Helsinki automatic center oy
Hyvä mut ei halvimmasta päästä.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
Terve! Turun seuduilla paikkoja, mitä voisi tarkistaa remonttipaikkana. Paraisten suunnalla, nimeä en voi näin äkkiä sanoa. Itse olen omat lootani rempannut, alkaen Borg Warnerista. Jos on mahdollisuutta kertoa, niin automaatti on helpompi korjata kuin manuaali. Manuaalissa yleensä ei rikkimenneiden osien vaihto auta, vaan on sovitettava aikaisemmat inkkeet yhteen vanhoitten osien kanssa, värihionnat ja muut sovitukset, aikaa vievä ja kallis. Automaatissa, jos ei ole palaneita osia, niin korjaussarja ja ehdoton puhtaus tuottaa aika hyvän tuloksen. Paineiden mittaus oli BW35ssa,yksi ehdoton edelletys.Näin kertoilee Iikori. Ps. Kevällä on tarjolla Astran turbiini hakupalkalla, kuntotakuuta en anna. Iikori, Kevät terveisin Espanjasta.
Multa ja! Ja sen hallikin on tossa n. 500m päässä..cheyenne kirjoitti:Minultakin tuolle suositus.voittol kirjoitti:Päivinen esa ,parola.
VTCF 1325
No viimeksi kun siellä askia käytin niin katselinkin siinä läheisessä pihassa ollutta Vania...iikka kirjoitti:Multa ja! Ja sen hallikin on tossa n. 500m päässä..cheyenne kirjoitti:Minultakin tuolle suositus.voittol kirjoitti:Päivinen esa ,parola.
Toivottavasti ei herättänyt epäilyksiä kun kolmena päivänä sen yhden talon kohdalla ajoi poikkeuksellisen hitaasti vihreä mikra jota ajoi epäilyttävän näköinen tyyppi...
Taisi siinä kyllä olla parissakin pihassa Vani...
Mulla toi vani seisoo tossa rivareitten välissä parkkiksella ja näkyy tohon tielle, mutta ei oo herättäny epäilyksiä, kun en oo etes huomannu..
No viimeksi kun siellä askia käytin niin katselinkin siinä läheisessä pihassa ollutta Vania...
Toivottavasti ei herättänyt epäilyksiä kun kolmena päivänä sen yhden talon kohdalla ajoi poikkeuksellisen hitaasti vihreä mikra jota ajoi epäilyttävän näköinen tyyppi...![]()
Taisi siinä kyllä olla parissakin pihassa Vani...
VTCF 1325