Vaneja jyväskylän seudulta?
Vaneja jyväskylän seudulta?
Tervehdys kaikille !
Innostuin tuossa jo pari vuotta sitten näistä vaneista ja sain nyt sitten aikaiseksi ostaa tuommoisen dodge ramin, vm 90. Eli en siis kait ole vannari, vaan "rammari" =)
Onko täällä jyväskylän ympäristössä muita tällä foorumilla? Jotenkin täällä näkyy niin harvoin näitä kapistuksia liikenteessä tai sitten olen puolisokea:)
Innostuin tuossa jo pari vuotta sitten näistä vaneista ja sain nyt sitten aikaiseksi ostaa tuommoisen dodge ramin, vm 90. Eli en siis kait ole vannari, vaan "rammari" =)
Onko täällä jyväskylän ympäristössä muita tällä foorumilla? Jotenkin täällä näkyy niin harvoin näitä kapistuksia liikenteessä tai sitten olen puolisokea:)
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Re: Vaneja jyväskylän seudulta?
Tulihan tuommonen rammari, (vaiko parsa?) hommatua vajaa pari vuotta sitten ja siitä lähtien se on jyväskylän teillä pyöriny.
Ei niitä dodgen versioita ole hirveemmin näkyny, 2 kpl olen liikenteessä nähny.
Foorteja vielä harvemmin.
Ei niitä dodgen versioita ole hirveemmin näkyny, 2 kpl olen liikenteessä nähny.
Foorteja vielä harvemmin.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
on ilmoja pitäny, mites muuten..
-ja hyvin toimii?
Tässä tämä minunkin vani pyörii pää osin jyväskylässä ja sen ympäristössä... tosin vasta pari kuukautta olen tuon omistanut
Nii juu ja jokapäiväisessä ajossahan tuo on kun myös työkaluna toimii
Nii juu ja jokapäiväisessä ajossahan tuo on kun myös työkaluna toimii
Viimeksi muokannut big t, 12 Tammi 2008, 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep,
Itse innostuin vaneista jo 80 luvulla ennen ajokortin saamista, mutta eka oman vanin oli varaa ostaa vasta joku vuosi sitten.Oikeastaan auto on ollut liikenteessä vasta kaksi kesää, kun seisoi ensin meidän pihassa pari vuotta odottamassa uudelleen rekisteröintiä:)
Enpä ole paljon ajellut vaan vähän fiilistellyt, pitää ensin purkaa palasiksi, maalata ja laittaa sisusta kuntoon.
Niin Maalaiskunnan puolelta vaikka taitaa tiedoissa lukea että JKL
Itse innostuin vaneista jo 80 luvulla ennen ajokortin saamista, mutta eka oman vanin oli varaa ostaa vasta joku vuosi sitten.Oikeastaan auto on ollut liikenteessä vasta kaksi kesää, kun seisoi ensin meidän pihassa pari vuotta odottamassa uudelleen rekisteröintiä:)
Enpä ole paljon ajellut vaan vähän fiilistellyt, pitää ensin purkaa palasiksi, maalata ja laittaa sisusta kuntoon.
Niin Maalaiskunnan puolelta vaikka taitaa tiedoissa lukea että JKL
Chevy VAN G30
Kiva kuulla etten ole siis ainut hurahtanut
Itselläni tuli kipuna joskus muinoin siitä kun istuin kaverin 6.2 dieseli g20 vanin kyydissä. Tuo oma dodge sattui sopivasti kohdalleen, niin piti käydä hakemassa. Ei se minulla käyttöautona ole, kun ei näillä kilometreillä oikein tuommosta bensapeliä kannata pitää.
Tuohon en ole muuta tehnyt kuin sisälle tiikkilistaa, lattian tein muovimatosta (näyttää kuulemma pienessä pöhnässä laminaatilta
, laatikkoremontin sain tehtyä toissailtana valmiiksi ja valoja ym pientä. Ja tosiaan 2+4 paku.
Ei täällä jyväskylän ympäristössa taida pahemmin tapahtumia olla vai onko kenties pidetty mitään "miittinkejä"?
Kesällä kyllä meinasin tuota ulkoiluttaa aktiivisemmin, vaikka ei sitä taida malttaa kyllä talvellakaan olla ajamatta
Itselläni tuli kipuna joskus muinoin siitä kun istuin kaverin 6.2 dieseli g20 vanin kyydissä. Tuo oma dodge sattui sopivasti kohdalleen, niin piti käydä hakemassa. Ei se minulla käyttöautona ole, kun ei näillä kilometreillä oikein tuommosta bensapeliä kannata pitää.
Tuohon en ole muuta tehnyt kuin sisälle tiikkilistaa, lattian tein muovimatosta (näyttää kuulemma pienessä pöhnässä laminaatilta
Ei täällä jyväskylän ympäristössa taida pahemmin tapahtumia olla vai onko kenties pidetty mitään "miittinkejä"?
Kesällä kyllä meinasin tuota ulkoiluttaa aktiivisemmin, vaikka ei sitä taida malttaa kyllä talvellakaan olla ajamatta
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Tiedä sitten oonko JKL seudulta , mutta sama matka mulla on tampereelle ja jyväskylään...
masa ja kaija on myös "sieltäpäin" asuvat nykyään leivonmäellä. miittinki kuulostas pirun hyvältä...olihan tuola ...karvola,ääh no jossaki
ja toki juhannuspippaloita on hankasalmella
masa ja kaija on myös "sieltäpäin" asuvat nykyään leivonmäellä. miittinki kuulostas pirun hyvältä...olihan tuola ...karvola,ääh no jossaki
ja toki juhannuspippaloita on hankasalmella
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
juu kaimasakin taas hereillä,eli paikkakuntna Leivonmäki(nykyään Joutsaa..) käymme n. kerran viikossa jyväskylässä eli treffit vois sopia..
nfg-85
Jepjep!
Jämsästä huomenta!
Vania ei tällä hetkellä ole, mutta ilmeisesti kohtapuoliin taas on.
Jämsästä huomenta!
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
Juuh, kyllähän pikku miittinki olisi kohdallaan, niin näkisi näitä muidenkin autoja tuon oman lintan lisäksi
Itse tässä varmaan muutaman viikon tuolla helsingin suunnalla työhommissa, mutta viikonloput varmaan tulee oltua Jyväskylän ympäristössä.
Olisiko muita paikalle tulijoita kenties, jos saadaan jokin ajankohta sopimaan ?
Itse tässä varmaan muutaman viikon tuolla helsingin suunnalla työhommissa, mutta viikonloput varmaan tulee oltua Jyväskylän ympäristössä.
Olisiko muita paikalle tulijoita kenties, jos saadaan jokin ajankohta sopimaan ?
kyllä jos aika ja paikka sopii omiin kuvioihin.. jos tuo loppu perhekin pääsis mukaan?
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
Täällä päin olis taas uutta rojektia kohta valmiina......vaikka myytäväksiliippari kirjoitti:Jepjep!
Jämsästä huomenta!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
pitäskö pitää kaffittelut vaikka Vaajakosken ABC:llä? Kerran yritettiin ja paikalla oli meiän lisäksi 1 vani (kiitti Sammy). Oiskohan nyt runsaampi osanotto? 
nfg-85
Joo, joku viikonloppu iltahan voisi ainakin minun puolesta mennä vaikka vaajakosken aapiskukolle
Oikeastaan minulle on sama matka lähestulkoon vaajakoskelle, keljoon tai hirvaskankaalle, että miten muille sopii, niin sinne voin tulla. Itselle sopii melkein viikonloppu kuin viikonloppu, pääasia että mahdollisimman monelle sopii.
Että katsellaan siis muiden aikatauluja =)
Oikeastaan minulle on sama matka lähestulkoon vaajakoskelle, keljoon tai hirvaskankaalle, että miten muille sopii, niin sinne voin tulla. Itselle sopii melkein viikonloppu kuin viikonloppu, pääasia että mahdollisimman monelle sopii.
Että katsellaan siis muiden aikatauluja =)
Mekin ajellaan täällä Jyväskylän seudulla vielä muutama viikko. Sitten joudutaan muuttamaan työn perässä pohjoseen.
viikonloput käy mainiosti.
vaikka kahen viikon päästä?
Jos sillä aikaa sais enemmänkin kiinnostuneita paikalle?
vaikka kahen viikon päästä?
Jos sillä aikaa sais enemmänkin kiinnostuneita paikalle?
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
Paas kuvia!BUMBA kirjoitti:Täällä päin olis taas uutta rojektia kohta valmiina......vaikka myytäväksiliippari kirjoitti:Jepjep!
Jämsästä huomenta!
Vania ei tällä hetkellä ole, mutta ilmeisesti kohtapuoliin taas on.![]()
![]()
- Juodaan rahat ja kävellään kotiin -
Tos avattares on ainookuva,kunhan saan ulos pajalta niin otan!!liippari kirjoitti:Paas kuvia!BUMBA kirjoitti:Täällä päin olis taas uutta rojektia kohta valmiina......vaikka myytäväksiliippari kirjoitti:Jepjep!
Jämsästä huomenta!
Vania ei tällä hetkellä ole, mutta ilmeisesti kohtapuoliin taas on.![]()
![]()
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Juu, tässä jyväskylässä ollaan myös. Kahvituokio kuulostaa hyvällle...
.
Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö
no käviskö tän viikonloppuna vaikka pe tai su klo 15? Seuraavana VKL:NA on työhuki, joten sit ei meille käy. Voisin tarjota kaikille kahvit (oli tilipäivä tänää) jos oostatte ite pullat ym.
KOMMENTTEJA!!!!
nfg-85
Hitto, pakkohan se on tulla kahveet juomaan jos tarjotaan...
Perjantai kävisi meille, sunnuntaina ollaan käymässä Kalakukkokaupungissa savossa...
käviskö sillon perjantaina mutta hieman myöhemmin ku pitäs töissäkin olla.. vaikka 17.00?
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
Joo, minäkin seilaan tätä JKL-Kuopio väliä punaisella Rotkella. Vaajakoskella kortteeraan yleensä viikolla.
Kahvihommiin en pääse tänäviikonloppuna, mutta joku toinne kerta tulen kyllä.
Kahvihommiin en pääse tänäviikonloppuna, mutta joku toinne kerta tulen kyllä.
vtcf-1359, sekakäyttäjä
Dodge Ram Van B250 -89
Chevrolet K2500 P/U Silverado -96
Cadillac Deville 1997
Dodge Ram Van B250 -89
Cadillac Deville 1997
okei,siirretään myöhempään ajankohtaan, jos ei oo ku 2 joutilasta kaffittelijaa tällä viikolla. Ehottakaa uus päivä ja aika !
nfg-85
olisko se ens sunnuntai pahakin kirosana?
uskosin että monella ei ole sillon ainakaan töitä, jotain ihan muuta saattaa olla
ja kellohan vois pyyhkiä jotain 1200-1800?
uskosin että monella ei ole sillon ainakaan töitä, jotain ihan muuta saattaa olla
ja kellohan vois pyyhkiä jotain 1200-1800?
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
no mulle käy kyllä tulevana sunnuntaina, kellonajalla ei niin väliä, kunhan ei yöhön mene
Miten muilla, osuuko pahasti menoja silloin?
Miten muilla, osuuko pahasti menoja silloin?
Mites yritetäänkö kahvitella tällä viikolla esimerkiksi perjantaina?
Perjantai passaa minulle. Neljän jälkeen joskus voisi olla passeli aika. Ehtii työt poistua somasti mielestä 
vtcf-1359, sekakäyttäjä
Dodge Ram Van B250 -89
Cadillac Deville 1997
Dodge Ram Van B250 -89
Cadillac Deville 1997
perjantaina 25.1.08 ja 1700 vaajakosken ABC.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
selvä, olen perjantaina sitten paikalla tummanharmaa/sini-raidallisella dodgella. Törmätään siis silloin 
Tullaan paikalle hiukan klo 17 jälkeen, mikäli en onnistu karkaamaan töistä aikaisemmin...
Täytyy ajaa vaan toiseen riviin
kun oon käyttökinnerillä liikenteessä
kun oon käyttökinnerillä liikenteessä
kenes vani kirrin huoltamon pihassa lepää kuskin rengas vinossa?
en tiedä kenen on kirrin huoltamon pihassa mutta omani on samasta syystä jmt:llä ...tai no alatukivarsi katkesi tosta minun härvelistä (onneksi melkein paikallaan)
Viimeksi muokannut big t, 01 Maalis 2008, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jep!itellä meni kanssa ilmeisesti jotain kun firman pihassa ajoin seinän kappaleen yli.
ratti puoli kierrosta vinossa,ei vedä mihkään kulkee suoraan,ei kolise,alle katottuna ei mitään
poikkeavaa mutta ei viitti kesäkiekkoja alle laittaa ennen kun tietää mikä mättää.
ratti puoli kierrosta vinossa,ei vedä mihkään kulkee suoraan,ei kolise,alle katottuna ei mitään
poikkeavaa mutta ei viitti kesäkiekkoja alle laittaa ennen kun tietää mikä mättää.
onkos täältä jykylän suunnalta kukaan lähdössä american car souhun?
lähdetään jos keretään.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
koitettasko tässä keväällä ottaa uusiks jos ehkä sais enemmän autoja/henkilöitä paikalle?
viikon aikana on näkyny muutama dodge vani mitä en ole aiemmin huomannu, muutenkin on noita vaneja näkyny hyvin tiuhaan, oliskohan ajokausi aluillaan
viikon aikana on näkyny muutama dodge vani mitä en ole aiemmin huomannu, muutenkin on noita vaneja näkyny hyvin tiuhaan, oliskohan ajokausi aluillaan
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
Moro kaikille!
Mites onko noita miittejä ollut, nyt kun kesäkin on alussa? Voisin tulla kahville jos sais selville missä ja milloin. Vaajakoskella aamuin illoin kulkeneena oon huomannu pari aktiivista vannaria ja jkl keskustassakin liikkuu useita, joten luulis miitti porukkaa löytyvän kivasti. Että sovitaanpas joku päivä 17jälkeen niin ehtii vaikka töistä tai krapulasta selvitä...
Mites onko noita miittejä ollut, nyt kun kesäkin on alussa? Voisin tulla kahville jos sais selville missä ja milloin. Vaajakoskella aamuin illoin kulkeneena oon huomannu pari aktiivista vannaria ja jkl keskustassakin liikkuu useita, joten luulis miitti porukkaa löytyvän kivasti. Että sovitaanpas joku päivä 17jälkeen niin ehtii vaikka töistä tai krapulasta selvitä...
Tevehdys taas jykylän vannarit! Olisiko aika järjestää pieni kahvittelutuokio tms, kun on saatu autot kasaan
Itselläni voisi olla ainakin innostus miittinkiin, kunhan käyn tuolla hulabaloossa ensin. Alkaa olla ajaminen ihan mukavaan kun sai nuo harvemmat välitykset
Olisiko joskus ennen ralleja paha vai rallejen jälkeen?
Olisiko joskus ennen ralleja paha vai rallejen jälkeen?
Onhan siellä ainakin "ilikka" ja ajaa astrolla eiku siis opelin astrallaedisoni kirjoitti:Tervehdys kaikille !
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
TIIKERI kirjoitti:Onhan siellä ainakin "ilikka" ja ajaa astrolla eiku siis opelin astrallaedisoni kirjoitti:Tervehdys kaikille !
Onko täällä jyväskylän ympäristössä muita tällä foorumilla? Jotenkin täällä näkyy niin harvoin näitä kapistuksia liikenteessä tai sitten olen puolisokea:)![]()
![]()
saman värisellä kuin nuo hymynaamat.........tosin sillä kun se ajaa ei ketään hymyilytä
![]()
![]()
Joo ouppeli menossa myyntiin ja vania ettitään ja ja ja niin eespäin... watch out!
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
Ja sittekun olet ouppelin myyny,niin osta sitten halpa vani,jotta sulle jää rahaa siihen siideri laatikkoon toimiittaaksesi sen minulleilikka kirjoitti:TIIKERI kirjoitti:Onhan siellä ainakin "ilikka" ja ajaa astrolla eiku siis opelin astrallaedisoni kirjoitti:Tervehdys kaikille !
Onko täällä jyväskylän ympäristössä muita tällä foorumilla? Jotenkin täällä näkyy niin harvoin näitä kapistuksia liikenteessä tai sitten olen puolisokea:)![]()
![]()
saman värisellä kuin nuo hymynaamat.........tosin sillä kun se ajaa ei ketään hymyilytä
![]()
![]()
Joo ouppeli menossa myyntiin ja vania ettitään ja ja ja niin eespäin... watch out!
TIIKERI
VTCF 1286
VTCF 1286
nyt on ollu hieman kyselyä että saatasko tätä jyväskylän ja lähikuntien van/truck henkistä porukkaa yhteen kahvin merkeissä.
ajankohtakeskustelussa tuli esille 8.2 eli sunnuntai ja paikkana vois olla tämä uusi palokan ABC, ajateltu kellonaika olis 14.30 plus miinus akateeminen ja tupakanmittanen.
olis mukava tavata porukkaa ja tutustua.. etes hieman.
jos muilla on ajohaluja tai muuten vaan on liikkeellä täälläpäin niin ovat toki tervetulleita.
ajankohtakeskustelussa tuli esille 8.2 eli sunnuntai ja paikkana vois olla tämä uusi palokan ABC, ajateltu kellonaika olis 14.30 plus miinus akateeminen ja tupakanmittanen.
olis mukava tavata porukkaa ja tutustua.. etes hieman.
jos muilla on ajohaluja tai muuten vaan on liikkeellä täälläpäin niin ovat toki tervetulleita.
on muuten hyvä auto!
-ja hyvin toimii?
-ja hyvin toimii?
Kyllä kahville pittää päästä...Minun puolesta aika ja paikka käy hyvin. Tulossa ollaan. 
Jeees! täältä tullaan myös!
Joutuu passaamaan tän... täytyis hommata uusi pata kesäks tuohon vaniin 
HEI HOI!
tulossa ollaan tuolla käyttiksellä, dodge kun on hylsynä tuolla tallin perällä ! Tavataan silloin ja kahvitellaan !
tulossa ollaan tuolla käyttiksellä, dodge kun on hylsynä tuolla tallin perällä ! Tavataan silloin ja kahvitellaan !
Komento takasin! mullahan on töitä helskutti neljään asti..grr... ja sen jälkeen suuntaamme kohti Poria.. jotta väliin jää sittenkin kerpele!
Oli ihan hyvä miitti. Ensviikolla samaan aikaan samapaikka lisää porukkaa mukaan
Voidaan samalla ihmetellä onko mun käsinoja vielä samassa asennossa vai ratkennut irti 
Jep, hyvä miitti oli. Tuli uusia naamoja taas tutuksi...innostuin eilen vielä sitten purkamaan vanista vähän sisustaa pois. Pohjavaneri tuli käytettyä irti, samalla tuli poistettua laminaatit,pöydät,penkit,väliseinä+kaikkee mutta pientä kivaa. Ei onneksi ollu hirveen pahoja yllätyksiä..
Täytyy alkaa miettiä nyt vaan uusia ideoita sisustukseen. Ehkä muutama "neuvooantava"-juoma,niin johan alko ideoita taas tulla..
Toteutus onkin sitten aina eri tarina...
Sunnuntai on mulle huono päivä, kun olen silloin yleensä Kuopiossa. Voitas ottaa joku kerta viikolla, niin pääsis mukaan. Mun Dodge on kanssa tallin perukoilla purkaantumassa vähitelleen, joten sillä en ainaskaan tule.
vtcf-1359, sekakäyttäjä
Dodge Ram Van B250 -89
Cadillac Deville 1997
Dodge Ram Van B250 -89
Cadillac Deville 1997