Takaovetkin ajattelin jostain metsästää ehjät, vanhoista on varpusparvi lentänyt nääs läpi
dodge ram van -90, korjauspaloja?
dodge ram van -90, korjauspaloja?
Saako tuommoseen vm 90 ram vaniin korjauspaloja? Vai käynkö rapsimassa jostain ehtasta pelistä?
Takaovetkin ajattelin jostain metsästää ehjät, vanhoista on varpusparvi lentänyt nääs läpi
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Re: dodge ram van -90, korjauspaloja?
Jenkeistä löytyy seuraavat osat: http://www.rustrepair.com/repair_panels ... m-dge.vans
En tiedä kenenkään tuovan niitä suomeen, mutta ainakin Jari Mäki tuo pyynnöstä melkein mitä vaan
Itse sain ainakin Jarilta aikanaan osia Astroon, joita ei muualta saa.
En tiedä kenenkään tuovan niitä suomeen, mutta ainakin Jari Mäki tuo pyynnöstä melkein mitä vaan
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Moi
Kauheeta kattoo kun on niin halpoja noi korjauspalat isonveden takana...
Mika
Kauheeta kattoo kun on niin halpoja noi korjauspalat isonveden takana...
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
tmi seppo niemensivu numero löytyy kerholehdestä (AINAKIN VANHEMMISTA LEHDISTÄ) en tiedä onko hyllyssä mutta tilaa tarvittaessa
taidampa vääntää tuon helmankin ihan tuoreesta pellistä...Saa samalla tehtyä kylkiputkille kiinnikeraudat.
Nuo takaovet täytyy jostain tosiaan etsiä ehjemmät.
Ei kukaan ole muuten tietoinen, mitkä sopisi tuohon härveliin etujousiksi ja mitkä vielä laskisikin sitä keulaa ?
Nuo takaovet täytyy jostain tosiaan etsiä ehjemmät.
Ei kukaan ole muuten tietoinen, mitkä sopisi tuohon härveliin etujousiksi ja mitkä vielä laskisikin sitä keulaa ?
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
http://store.shermanparts.com/cgi-bin/s ... index.html
Tuoltakin löytyy valmiita pellinpaloja.
Mulla olis pari hyvin ruostunutta ovea ylimääräisenä, mutta niistä tuskin ole paljoakaan apua. Ne on pohjasta lahot, niinkuin varmaan sullakin.
Tuoltakin löytyy valmiita pellinpaloja.
Mulla olis pari hyvin ruostunutta ovea ylimääräisenä, mutta niistä tuskin ole paljoakaan apua. Ne on pohjasta lahot, niinkuin varmaan sullakin.
vtcf-1359, sekakäyttäjä
Dodge Ram Van B250 -89
Chevrolet K2500 P/U Silverado -96
Cadillac Deville 1997
Dodge Ram Van B250 -89
Chevrolet K2500 P/U Silverado -96
Cadillac Deville 1997
Joo, mulla on totaalilahot
Voiko tuolta tilailla visalla ihan normaalisti niinkuin muistakin nettikaupoista?
Voiko tuolta tilailla visalla ihan normaalisti niinkuin muistakin nettikaupoista?