ratti vinossa ??

autoharrastukseen liittyvää
ilikka

ratti vinossa ??

Viesti Kirjoittaja ilikka »

...noin niinkun sanoinkuvallisesti.. muuallakin kuin täälä suunnassa? hihi :idea:
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
TIIKERI

Re: ratti vinossa ??

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

ilikka kirjoitti:...noin niinkun sanoinkuvallisesti.. muuallakin kuin täälä suunnassa? hihi :idea:
Ohjauskulmat poskellaan,rattia et voi säätää,kun siellä on töötinpiuhan "ohjuri"
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
pikkumiguel

Viesti Kirjoittaja pikkumiguel »

TIIKERI kirjoitti:
ilikka kirjoitti:...noin niinkun sanoinkuvallisesti.. muuallakin kuin täälä suunnassa? hihi :idea:
Ohjauskulmat poskellaan,rattia et voi säätää,kun siellä on töötinpiuhan "ohjuri"

ÖÖÖ??kyl oon omissani pystyny rati laittaa "suoraan" booreilta....Edelises töötti oli napilla mut nykysees on keskiöst ja grantin ratti kyseessä.... :?: :?: onkoos mulla ollu "ufo autoi :?: " t m P.s voihan kulmat olla persuuksillaankin.....en väitä.....
Viimeksi muokannut pikkumiguel, 14 Helmi 2009, 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
TIIKERI

ORGINELLI rattia et voi säätää,tarvike ratit voi
TIIKERI
VTCF 1286
pikkumiguel

Viesti Kirjoittaja pikkumiguel »

TIIKERI kirjoitti:ORGINELLI rattia et voi säätää,tarvike ratit voi
Jiihaa...taas opin jotain uutta!!!..joteski mun mielset se orkinelli on jotenkin "riuku" mut tuo on mun mielipide siihen sen suuremmi kommen toimahan.......t m
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
ilikka

Viesti Kirjoittaja ilikka »

meinasinkin noin sanoin kuvaillisesti et onko kännipäällä? ....tai siis ratti vinossa.. vaimiten se oli :lol:
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
TIIKERI

ilikka kirjoitti:meinasinkin noin sanoin kuvaillisesti et onko kännipäällä? ....tai siis ratti vinossa.. vaimiten se oli :lol:
Sun kohalla varmaan molemmat :lol: :lol: :lol: ja itellä pikkuhiljaa myös.Per*ele jos juot mun siidereitä taas TÄNÄÄN :mrgreen:
TIIKERI
VTCF 1286
Jomppu

Viesti Kirjoittaja Jomppu »

suorat putket? ja ratti vinossa....kun kääntää...
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
sport truck

Viesti Kirjoittaja sport truck »

Voihan ne kulmatkin tietysti olla poskellaan tai joku paikka vääntynyt/kulunut...se voi olla myös seurausta juuri kulmien säädöstä,ratti ei ole ollut lukittuna kunnolla keskiasentoon sen aikana...raidetangot ovat nyt siten että toisella puolen nyt pitempi kuin toisella,silti auraus voi olla kohdillaan.

Jos kaikki vaikuttaa olevan kunnossa,niin sen saa korjattua helposti raidetankoja säätämällä,toista puolta ulos ja toista sisään vaikka yksi kierros kerrallaan....pitää vain huolehtia että kääntää molempia puolia tismalleen SAMAN VERRAN ja OIKEAAN SUUNTAAN ettei auraus muutu...se on paha jos harittaa muutakin kun silmät :mrgreen:

Myös renkaat ja rengaspaineet vaikuttavat jos erilaiset tai erilailla kuluneet eri puolin.

Niin ehkä osassa tarvikeratteja voi kääntää sitä rattia,mutta noissa Grantin ja Luisi/Momo/Personal keskiöissä mitä mulla on ollu,niin kaikissa on ollu vaan se yksi asento kuten vakiossakin.
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

sport truck kirjoitti: Niin ehkä osassa tarvikeratteja voi kääntää sitä rattia,mutta noissa Grantin ja Luisi/Momo/Personal keskiöissä mitä mulla on ollu,niin kaikissa on ollu vaan se yksi asento kuten vakiossakin.
Luulen vaan että ei kannata lähteä liikenteeseen siinä tapauksessa että ei voi rattia kääntää... :lol:
Suoraan ajamalla kun ei pääse kaikkialle suorinta tietä...
sport truck

Viesti Kirjoittaja sport truck »

Näköjään et ole tollasesta rattia koskaan irrottanut...saatikka asentanut. :lol:
Vastaa Viestiin