Joo, voitaisiinhan sitä varmasti joskus viikollakin katsella miittinkiä ainakin minun puolesta!
Ensi viikolla SAATTAA olla EHKÄ MAHDOLLISESTI aikaa jatkaa tuota dodgea...mistähän ylläristä siinä jatkaisi
Ensi sunnuntaina olen minä ainakin maisemissa, voin helähtää paikalle jos on muitakin tulossa?
Joiskohan ensi kerralla cappucinon?
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Jees
Tulossa oisin minäkin, mutta mites toi aika? Meinasin käydä moottorikelkkailemassa kun on luvannut hienoa keliä, niin toi 14,30 osuu aika pahasti keskelle päivää . Eli oisko kellään mitään sitä vastaan, jos mentäiskin vasta 18.00 tai jotain.. kuitenkin niin ettei tarviis tulla kesken valoisanajan pois mehtästä?
No eipä mulle ajalla väliä, kuhan on vaan iltapäivänpuolella, niin ei tartte pelätä ajokuntoa. Pittää niitä neuvooantavia-juomia ottoo kuitennii muutama...
Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö
ja sitten jos Kuokkalan suuntaan kexitte joskus ajella niin kahveet on aina lämpimänä pannussa.. eli tahkonkaari 17.. rakenteilla olevaa kirkkoa vastapäätä.. Artisin galleria on nimenä akkunassa.. paikalla melki aina ilikka ja jomppu! teretulemasta.
ja huomena jos joku sinne aapeeceelle niin täältä myös rallataan hilijempaa tai kovempaa...
Mites tänä viikonloppuna kahvitellaan? Lähen kelkkailemaan viikonlopuksi, joten mulle käy perjantainana 17-19 välillä tai sunnuntaina 19--> Heitelkää nyt muutkin ehdotuksia, viikollakin käy 18 jälkeen.
Ps. Käsinojakaan ei ole irronnut....
Haudi! Sunnuntai kävisi minulle parhaiten ja tuo aikakin olis varmaan aika hyvä joskus klo 19 tienoilla...tosin eipä juuri väliä, ku ei tuo matka oo pitkä..( 5km?). Kuitennii oon kotona koko lauantai ja sunnuntaipäivän ja varmaan tulloo puuhasteltua tallissa vanin kimpussa ja ehkä astronkin.
Meikäläisen möbiili liikuskelee ainakin akselilla Pori/Harjavalta viikonloppuna. ja muutenkin nuo viikonloput on niin pirun hektisiä mitä sitten lienee tarkoittaakaan mokoma sana... eli viikolla passais tännekkin suuntaan paremmin.
No nähdään vaikka sunnuntaina 19.30 Mä soitan sulle Sammy jos kelkka on karannut käsistä ja en pääsekkään tulemaan. Oisko jatkossa esim Maanantai tai torstai hyviä päiviä, joskus 19.00 jälkeen
Nyt vaihdetaan miittipäivä torstaille klo. 20.00 ja paikka palokan abc, jos pääsis sitten porukkaa enemmän paikalle?
Ps. kenellä on musta rähinävani, puskurit ratakiskoa ja ketjua, luodinreikä ja piikkilankatarraa kupeissa? Käy säännöllisesti kauppakadun biljardisalilla, oon katellu kotona ikkunasta
Eilen oli aika hiljaista 2kpl chevy pickuppia kävi pihassa ja yksi suburban, vaki porukka paikalla. Nyt aateltiin et kuulostellaan koska seuraavan kerran ois hyvä aika.. Sunnuntai ois edelleen parempi päivä Ehdotuksia tulemaan paikasta ja ajasta
Mä oon reissuhommissa ny n. reilu kuukauden verran, joten en viikolla ole jyväskylässä, mutta eihän sota yhtä miestä kaipaa... . Viikonloppuisin pääasiassa maisemissa ny tän reilun kuukauden ajan. Jos ei muuta, niin tuu käymään Tinke tallilla...jospa se käsinoja saatas paikalleen tai ovipahvi irti...
Poikkesin seiskan maissa sinisellä pikkarilla ja olin haihtumassa saunomaan, kun musta Subbari tuli paikalle. Asiakkaita ei kärsi odotuttaa. Harmillinen takaisku.
vtcf-1359, sekakäyttäjä
Dodge Ram Van B250 -89
Chevrolet K2500 P/U Silverado -96
Cadillac Deville 1997
Gti bongattu 19.15 juuri kun poistuit, kävit vielä kattomassa mun vihreetä vania. Olisin tullut juttelemaan jos oisin tunnistanut sut ajoissa, huomasin vasta kun olit poistumassa ja mulla oli kahvi vielä kesken niin en rynnännyt perään, muutenkin oli vähän epäselvää pitikö tulla 19 vai 20.
Nyt ei oo ollu puhetta milloin pidetään miitti, Ehdotuksia?! Mulla menee viikonloppu tehokkaasti kun perjantaina otetaan tuulilasi pois la/su korjataan ruostevauriot jos tarvii ja maanantaina laitetaan uusi tummennettulasi paikalleen
Sopii !! Nähdään siis sunnuntaina klo 17 Palokan ABC:llä. Koittais ny muitakin paikallis-vaneja raahauta kahvittelemaan ettei meijän tarttis ihan Sammyn kans kahen auton voimin pitää mainetta yllä.. (mitä mainetta ???) Tokihan kauempaakin saapi kurnauttaa paikalle jos osuu vaikka matkan varrelle
Siellä on hyvä pizzeria(suolahdessa),se valkoihoisten pitämä siinä nordean vieressä(kö) se oli.....tuon terkun kun viet sille rouvalle raumalta niin saattaa tarjota pizzan sinne ollaan tulossa kesällä.....joten pidetään yhteyksiä
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
sunnuntai kello 17.00 ois mun mielestä hyvä,miten esim halssilan esso/st 1 ,on ainaskin helppo tunnistaa omat porukat ja juppisuksiboksijengiä vähemmän, old school meininkiä?????
Nyt lähden Parikkalasta ajelemaan. On noin 70km savonlinnaan ja mitä siitä nyt on jkl n.200km Eli oon varmaan 17 maissa siellä halssilan ST1.sellä Jos ei vani laukee matkalle
Noniin, rupesin kirjoittamaan jo nyt ensi viikonlopusta. Mietin mielessäni että olisiko porukalla kiinnostusta/aikaa jos käyvään esim tiristämässä käkkärät (makkarat) jossahin päin mualimata? Tai jottain sinnepäin? Tinkelle voin ostaa paketin makkarata
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.