kuva etsintä kuulutus

autoharrastukseen liittyvää
Maricar

kuva etsintä kuulutus

Viesti Kirjoittaja Maricar »

Moi kaikki!

Mä kun oon tällainen taiteilian retale (kuin ukko mua kutsuu) niin oon kehitelly sellaisen kuvan käisttely tekniikan millä haluisin duunaa eri kuvia kortteihin ja myöhemmin esim. vaatteisiin jne... Ongelma on se et kuvia vaikee käyttää kun pitäisi olla aina lupa vaikka tää tekniikka on sellainen että kuva ei ole enään kovin tunnistettavissa vaan ainoastaan aihe taltioituu kuvaan. No kuitenkin nyt etsisin erilaisia kuvia eri autoista, vanhat jenkit. Joten jos teillä olisi halua pistää mulle autoistanne kuvia joita voisin käyttää niin olisin iloinen. Kaikki kuvat ei tule onnistumaan välttämättä koska alkuperäisen kuvan laatu on tärkeä, mustavalkoiset kaikista parhaimpia tai sellaiset missä on vastakohdat eli tumma auto vaalee tausta tai vaalee auto tumma tausta jne... No kuitenkin jaelkaa kuvia kiitos, tulen käyttämään kortteihin joita saatan joskus myydä mutta pelkoo ei oo et näillä rikastuis joten ideana on vain se että saisin niin sanotusti autojen aihioita käyttöön.
Jos haluat luopua kuvastasi lähetä mulle sähköpostiin marikart@gmail.com tai yv:nä. Laita mukaan tieto auton merkki malli ja vuosi. Sekä omat tietosi, jos kuvasi tulee valituksi lähetän sulle kiitokseksi kortin.

Kiitos etukäteen.

Marika
Maricar

Re: kuva etsintä kuulutus

Viesti Kirjoittaja Maricar »

:lol: Kiitos kaikille jo kuvia lähettäneille, kuvia saa laittaa vieläkin ja selvennykses et vanitkin kelpaa, pickup:t jne. Kaikista suurin ongelma on aina vaan kuvan selkeys laatu ja väritys. Mulla eka proto valmiina ja kuva on nyt mun avatarissa kun en jaksa vääntää sitä tähän perään. Mut kai tosta näkee mikä on idea, eli vähän haetaan tollasta karkeeta vanhantyylin kuvaa lopputulokseksi, kuvalle ei kait tiettyy tyylii löydy tulee vaan aika hauskoi vanhan valokuvan omasii.

Ja kehyksessä on sit toi auton merkki malli ja vuosi.
Vastaa Viestiin