Moi kaikki!
Mä kun oon tällainen taiteilian retale (kuin ukko mua kutsuu) niin oon kehitelly sellaisen kuvan käisttely tekniikan millä haluisin duunaa eri kuvia kortteihin ja myöhemmin esim. vaatteisiin jne... Ongelma on se et kuvia vaikee käyttää kun pitäisi olla aina lupa vaikka tää tekniikka on sellainen että kuva ei ole enään kovin tunnistettavissa vaan ainoastaan aihe taltioituu kuvaan. No kuitenkin nyt etsisin erilaisia kuvia eri autoista, vanhat jenkit. Joten jos teillä olisi halua pistää mulle autoistanne kuvia joita voisin käyttää niin olisin iloinen. Kaikki kuvat ei tule onnistumaan välttämättä koska alkuperäisen kuvan laatu on tärkeä, mustavalkoiset kaikista parhaimpia tai sellaiset missä on vastakohdat eli tumma auto vaalee tausta tai vaalee auto tumma tausta jne... No kuitenkin jaelkaa kuvia kiitos, tulen käyttämään kortteihin joita saatan joskus myydä mutta pelkoo ei oo et näillä rikastuis joten ideana on vain se että saisin niin sanotusti autojen aihioita käyttöön.
Jos haluat luopua kuvastasi lähetä mulle sähköpostiin marikart@gmail.com tai yv:nä. Laita mukaan tieto auton merkki malli ja vuosi. Sekä omat tietosi, jos kuvasi tulee valituksi lähetän sulle kiitokseksi kortin.
Kiitos etukäteen.
Marika
kuva etsintä kuulutus
Re: kuva etsintä kuulutus
Ja kehyksessä on sit toi auton merkki malli ja vuosi.