Paukuu kylmänä?
Re: Paukuu kylmänä?
Meillä paukkuu aina kylmänä jos ei anna ensin käydä
vähän aikaa paikallaan ilman kaasuttelua.
Onneks on aina ampunu alaspäin savupiippuihin.
Kerran jos pääsee ylöspäin niin saatto imusarja vaihtaa paikkaa.
vähän aikaa paikallaan ilman kaasuttelua.
Onneks on aina ampunu alaspäin savupiippuihin.
Kerran jos pääsee ylöspäin niin saatto imusarja vaihtaa paikkaa.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
vaihda sinne ac-delkot niin rupee toimmiivani-91 kirjoitti:Mikäs mahtaa aiheuttaa? Eilen huomasin kun kylmänä laittoi käyntiin, ei tyhjäkäynnillä mutta kun pikkasen enempi antaa kierroksia niin sitten paukkuu putkeen. Lämpöisenä ei paukuta, vaan ainoastaan kylmänä? Päästötkin oli ok kun edellis perjantaina kävin leimalla, kaikki toimii normaalisti eikä vikavalokaan pala. Onko vääränlaiset tulpat? (championit rautakumpu mulle lähetti). Ne oon vaihtanu loppu syksystä eikä sen jälkeen ole paljoa ajettu koska olen yrittänyt välttää tuota tiesuolassa ajoa. Kone siis 5,7 ruisku -93.
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Kyllä veikkaisin samaa "komponenttia" mutta todennäköisesti on jäänyt jumiin (karstaa/epäpuhtauksia)eli auki jolloin seokset ei ole kohdillaan ja ennakkoa säädetään vääräksi ECM.n toimesta...Micke kirjoitti:EGR venttiili,jos se aukee liian aikasin ennenkun kone lämpenee.
Voi ne kyllä tulpatkin tuota aiheuttaa mutta kyllä Championit on heti toisena AcDelcon jälkeen (ei kaikkein huonoin valinta). Jos on tulpissa vikaa niin tod. näköisesti lämpöarvot ei ole ihan sitä mitä suositetuilla AcDelcolla on....
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"