Aurauskulmat
Aurauskulmat
Mitkähän mahtais olla arvot chevyyn, kun syö sisä laitoja ja hakee tietä.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
PONTIACILLA piireihin
Re: Aurauskulmat
mulla laitettiin oikeen amerikan pajalla(rautakumpu)+12min/pyörä(G30)
olen kyllästyny noihin VIANOR ym 0 aste/min säätöihin....ne nauraa ihan kympillä tuolla kunnon pajalla noille ESSO säädöille
kuka uskoo mihinkin,mä käytän tästä eteenpäin aina amerikan pajaa säästyy rahat+renkaat
ja vani on enepi kuin hyvä ajaa,menee kerranki suoraan ja tuntuu että renkaatkin säilyy 
Viimeksi muokannut BUMBA, 07 Touko 2009, 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Sehän siinä onkin kun täällä ei oo niitä ameriikan pajoja lähellä, vaan vianooreja jossa ei niitä mittoja ole 
Päästövero IHANAN KALLIS
PONTIACILLA piireihin
PONTIACILLA piireihin
Älä mene sinne
http://www.skinnars.com/
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Siitä toi Rautakumpu on myös hyvä että tietävätkin asioista...
Mulla STW oli jossain vianorissa tai vastaavassa (kun en muista missä) "juuri oikeisiin arvoihin", ja oli melkoisen vempula ajettavaksi ja eturenkaat kului...
No käytin Rautakummulla ja heti muistivat ettei kyseistä mallia kyseisillä renkaan profiileilla saa säätää "oikein", niin pistivät säädöt omilla arvoillaan...
Ja tuli muuten hyvä ajaa eikä renkaat enää liian äkkiä kuluneet.
Mulla STW oli jossain vianorissa tai vastaavassa (kun en muista missä) "juuri oikeisiin arvoihin", ja oli melkoisen vempula ajettavaksi ja eturenkaat kului...
No käytin Rautakummulla ja heti muistivat ettei kyseistä mallia kyseisillä renkaan profiileilla saa säätää "oikein", niin pistivät säädöt omilla arvoillaan...
Ja tuli muuten hyvä ajaa eikä renkaat enää liian äkkiä kuluneet.
-
karaVANNARI
Joo ei ne ainakaan osaa paikallisessa vianoorissa SÄÄTÄÄ!
Tarkistaa kummiski osaa
Mulla tuon G30 arvot
Caster 1.4+3.4 (+-0.5')
Camber 0.5 (+- 0.5')
Auraus 0 (+-0.1')
Mutta säätö meni ihan reisille vianoorilla ja ei keretty korjata (mäen lasku reissu pukkas päälle) niin säädin kotona yön aikana aste viivottimella alatukivarresta
Laiton aste viivottimella alatukivarresta noin arvoiksi
Caster 3'
Camber 0'
Auraus 0
Tarkistettiin viikon päästä vianoorilla
Caster 2.9' molemmin puolin
Camber 0' molemmin puolin
Auraus 0' (jonka aattelin kokeilla laittaa vähä auraukselle n:1-2mm)
Sen saa aika liki näköjään itekki jos ei oo tukivarret kierot
Ja saa vani olla kohtuu hyvä ajettava että o parempi ku tuo mun koppi
Jos sääjät vianoorilla sano sille juipille että joka kerta ku aukoo paikkoja kaliproi sen vehkeen siinä se virhe sillä tulee vaikka mulle väitti että ku o niin hieno tietokone vehe että se älyää vaikka onki ollu irti välillä (ite osaan säätää vanha aikasilla aste levyillä kulmat eli luulen jotaki kummiski tietäväni
)
kysyin yheltä kaverilta joka työksee korjaa autoja mikä meni vikaan niin tuon sano syyksi pitää kaliproia välillä kuten vanhatki säätö vehkeet
Jos laittaa esim
Caster 3'
Camber 0'
Aurausta niin palio ku uskaltaa 0-4mm
o varmasti hyvä ajaa
Tuota työkalua ku sääjettiin sillo uutena (noin 10 kertaa) niin kokeiltiin kaikkea tyyliin yks kulma kerrallaan niin näki mihi suuntaa mennään siinä huomas että camber molemmin puolin samaksi (helposti tuntus että tien puoli tarvis enämpi ku tiet kallellaan) caster ohje arvojen sisään
aurausta sen verran ettei syö kummeja sillo o aika liki paras mahollinen ajettava
Kanipan työn johto meinaski jälkeenpäin ettei oo nuin hyvää ajettavaa saaneet yhestäkään kotterosta
Tarkistaa kummiski osaa
Mulla tuon G30 arvot
Caster 1.4+3.4 (+-0.5')
Camber 0.5 (+- 0.5')
Auraus 0 (+-0.1')
Mutta säätö meni ihan reisille vianoorilla ja ei keretty korjata (mäen lasku reissu pukkas päälle) niin säädin kotona yön aikana aste viivottimella alatukivarresta
Laiton aste viivottimella alatukivarresta noin arvoiksi
Caster 3'
Camber 0'
Auraus 0
Tarkistettiin viikon päästä vianoorilla
Caster 2.9' molemmin puolin
Camber 0' molemmin puolin
Auraus 0' (jonka aattelin kokeilla laittaa vähä auraukselle n:1-2mm)
Sen saa aika liki näköjään itekki jos ei oo tukivarret kierot
Ja saa vani olla kohtuu hyvä ajettava että o parempi ku tuo mun koppi
Jos sääjät vianoorilla sano sille juipille että joka kerta ku aukoo paikkoja kaliproi sen vehkeen siinä se virhe sillä tulee vaikka mulle väitti että ku o niin hieno tietokone vehe että se älyää vaikka onki ollu irti välillä (ite osaan säätää vanha aikasilla aste levyillä kulmat eli luulen jotaki kummiski tietäväni
kysyin yheltä kaverilta joka työksee korjaa autoja mikä meni vikaan niin tuon sano syyksi pitää kaliproia välillä kuten vanhatki säätö vehkeet
Jos laittaa esim
Caster 3'
Camber 0'
Aurausta niin palio ku uskaltaa 0-4mm
o varmasti hyvä ajaa
Tuota työkalua ku sääjettiin sillo uutena (noin 10 kertaa) niin kokeiltiin kaikkea tyyliin yks kulma kerrallaan niin näki mihi suuntaa mennään siinä huomas että camber molemmin puolin samaksi (helposti tuntus että tien puoli tarvis enämpi ku tiet kallellaan) caster ohje arvojen sisään
aurausta sen verran ettei syö kummeja sillo o aika liki paras mahollinen ajettava
Kanipan työn johto meinaski jälkeenpäin ettei oo nuin hyvää ajettavaa saaneet yhestäkään kotterosta
Teikköite?
Lähetin yv,tä
Päästövero IHANAN KALLIS
PONTIACILLA piireihin
PONTIACILLA piireihin
ei taida päteä nuo säädöt perhana tuommoiseen vanhempaan g20 alustaiseen baroniin
Kävi tänään jykylässä säädössä, muuten hyvä, mutta eivät pystyneet säätämään kuin aurauksen, kun ei ollut säätöprikkoja
Jottain tarttis teherä, on aika vempula tuo baruuni nyt ajella.
Ei taida täällä jyväskylässä olla oikein nuita asiantuntevia pajoja, muutakuin jmt-autopalvelu ja sekään ei ota baronia säätöön, kun ei mahdu talliin....
mitähän keksisi seuraavaksi...
Kävi tänään jykylässä säädössä, muuten hyvä, mutta eivät pystyneet säätämään kuin aurauksen, kun ei ollut säätöprikkoja
Jottain tarttis teherä, on aika vempula tuo baruuni nyt ajella.
Ei taida täällä jyväskylässä olla oikein nuita asiantuntevia pajoja, muutakuin jmt-autopalvelu ja sekään ei ota baronia säätöön, kun ei mahdu talliin....
mitähän keksisi seuraavaksi...
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Onko ihan legenda vai pitääkö paikkaansa?
On väitetty että vaihtorattia ei saa asennettua kuin suoraan tai sitten on jotain ohjauksessa viturallaan?
eli siis jos ratti ei ole suoraan ajaessa suorassa niin on jotain häikkää!
On väitetty että vaihtorattia ei saa asennettua kuin suoraan tai sitten on jotain ohjauksessa viturallaan?
eli siis jos ratti ei ole suoraan ajaessa suorassa niin on jotain häikkää!
Kyllä mulla ainaki kerran grantin ratti lähti irti ajossa,(mutteri oli irronnut) eikun ratti takasi suurinpiirtein suoraan ja paikalleen pysähtymättä hiki meinas vauhdissa tulla. 
Päästövero IHANAN KALLIS
PONTIACILLA piireihin
PONTIACILLA piireihin