Ainakin mulle ehdotteli inssi siirtymistä 60-lukuisten lullien puolelle, jos meinaan laittaa keltaista "parkkia" käyttöön
Minua kun myöskin syyhyttäsi laittaa keltaista parkkia palamaan noihin nurkkiin....
ja vitut! Mulla paloi noilla neliövaloillakin varustetulla maskilla koko aika markkerit ja vilkku oli siis samassa polttimossa, eli ei suomessa leimakelpoinen. Pelkästään on-off tyyliseksi vilkuksi se sivumarkkeri ILMEISESTI sallitaan täällä suomessa.....mutta leimallehan voi järjestää erilaiset polttimot
Mutta kun tuossa pyöreillä valoilla olevassa umpiossa on tosiaan polttimoiden paikat sekä ylempään että alempaan oranssiin.... niin se olisi jännä tietää mitä alunperin niissä kuuluisi palaa...niin tehdään senverran sitten leimalle töitä että saadaan ne lain mukaisiksi...
GMC Vandura G2500 * Geneva luxury motor van* & Chevrolet Chevy Van g20 Starcraft SL -98 & Dodge Ram Van B250 * Rat look* Ja monta eurokikotinta.
Astrossa oli saman pleksin takana äärivalo sekä vilkku eri polttimoilla.
Kummasti ne äärivalot sammu katsastuksessa mut sytty taas
heti sen jälkeen.Ne ei saa palaa edessä kokoajan, takana saa.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
Niin no, kyllä minullakin paloi (ja kohta palaa taas) nuo punaiset äärivalot peräpäässä, tosin nyt on pimiänä, kun nypin polttimot ennen leimaa poijjes
silppu kirjoitti:Mulla kans palaa noissa alemissa etuvilkku-umpioissa kokoajan keltaset paitsi tietysti katsastuksessa ne sammuu mystisesti
Nyt kun on leimaakin taas seuraavalle laulukaudelle asti, ni mie pistin tuossa männäviikolla nyt myös keltaiset etumarkerit, että tietysti ne punaiset takamarkerit tulille