Vanistit....
Vanistit....
Heh nyt ei kenenkään tarvi vetää herneitä nenään mut olen tässä pari kuukautta metsästäny sopivaa vania itelleni ja olen huomannut että vanit mitkä on myynnissä (osa ei kaikki) ei taida oikeesti ees olla myynnissä koska ei vastata puhelimeen jne....
Tosin tää on nettiautossa yleistä muissakin merkeissä mut onko ketää muu huomannu tätä
Tosin tää on nettiautossa yleistä muissakin merkeissä mut onko ketää muu huomannu tätä
Re: Vanistit....
minäpä olen huomannut jotain sen suuntaista että laitetaan ilmotus vaikkapa nettiautoon ja kattellaan et mitä ihmiset tarjois vaihdossa...tms...
..mutta kyllä sieltä tavarasta eroon haluaviakin löytyy.
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
Samaan tulokseeen tullut muidenkin autojen kohdalla nettiautos.... Yleensä sen näkee jo kuvauksesta onko myyjä tosissan.
Tyyliin "hyvä auto" ei paljon houkuta.
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Kapu kirjoitti:Samaan tulokseeen tullut muidenkin autojen kohdalla nettiautos.... Yleensä sen näkee jo kuvauksesta onko myyjä tosissan.
siellä pitäs olla kyllä joku arvostelu taulukko käytössä samanlailla ku huuto.netissä
on myös sellasia että laitetaan vastaava malli myyntiin mitä ei ole edes olemassa ja sillä nostetaan oman raadon hintaa
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Joo,seuraan nettiautoa päivittäin,ja monessa samaa mieltä.....ja yksi ilmiö yli kaiken.....siitä on tullu "chatti"palsta.....ristus kaupat tehään nykyään valmiiksi sähköpostilla ym...mutta ei vahinkossakaan soiteta ym...no jaksan mäkin sitä tehdä
mutta silti,tosi ostaja kyllä soittaa.....ja niin kun kapu sano kuvista näkee kuka on tosissaan+tekstistä!
Ja hyvän vanin löytäminen on tänä päivänä taiteen laji....vaattii hermoja......ja aikaa
ja kun muistaa että hyvää ja halpaa ei OLE
Kiva se on katella nytkin on 4 omaa/siis myytyä vania myytävänä....ja teksitit alla on mitä sattuu,olen muutamalle soittanu ja kysyny että mitä pitää sisällään.....saa hyvät hymyt päivään kun kuuntelee,ja viimeiseksi tokaisee....totuuden......mutta niin niissä tarinat muuttuu kuin ihan ihmisten muissakin juoruissa
ei oteta faktoista selvää
mikä olis kyllä suotavaa koska AKE kertoo kyllä missä auto on seikkaillu
:lol:ja numero tiedustelu/tutut loput 
Ja hyvän vanin löytäminen on tänä päivänä taiteen laji....vaattii hermoja......ja aikaa
ja kun muistaa että hyvää ja halpaa ei OLE
Kiva se on katella nytkin on 4 omaa/siis myytyä vania myytävänä....ja teksitit alla on mitä sattuu,olen muutamalle soittanu ja kysyny että mitä pitää sisällään.....saa hyvät hymyt päivään kun kuuntelee,ja viimeiseksi tokaisee....totuuden......mutta niin niissä tarinat muuttuu kuin ihan ihmisten muissakin juoruissa
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Eräs joukkio/ilmiö on vielä se kun on kaupat hierottu lukkoon ja ottais halvemman vielä vaihdossa.
Tuolloin käykin ilmi ettei vanhaakaan ole vielä maksettu tai tulee odottomattomia rahavaikeuksia...
Nämä on varmaan niitä "kauppamiehiä" tai sitten otetaan selvää mikä se oman auton realistinen hinta on kun pitäis saada sama summa millä 10V aiemmin itse oli ostanut....
Nettiautossa on ihan hyvä tuo osio mistä näkee vastaavan malliset ja millä hinnalla on myyty.. (tais olla että piti olla rekisteröityneenä).......
Tuolloin käykin ilmi ettei vanhaakaan ole vielä maksettu tai tulee odottomattomia rahavaikeuksia...
Nämä on varmaan niitä "kauppamiehiä" tai sitten otetaan selvää mikä se oman auton realistinen hinta on kun pitäis saada sama summa millä 10V aiemmin itse oli ostanut....
Nettiautossa on ihan hyvä tuo osio mistä näkee vastaavan malliset ja millä hinnalla on myyty.. (tais olla että piti olla rekisteröityneenä).......
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Pahimmat p*rsrlävet laittaa autolle hinnaksi sanotaan nyt vaikka pari tonnia, sitten tekstiin, että ei myyntihinta- tee tarjous ja kun tarjoat... pyynti on 3x normaalin yleisen hinnan verran...
Toinen idioottimaisuus, mikä minulla ei mene jakeluun on myyntihinta vaikka 2500e, vaihtohinta 5000e
mikä tun vaihtohinta? :
Jos 2500e pyynillä olevaa autoa vaihdetaan toiseen 2500e koslaan, niin pitäsi huikkia toinen mokoma väliä, voi halloota ja morjens
Toinen idioottimaisuus, mikä minulla ei mene jakeluun on myyntihinta vaikka 2500e, vaihtohinta 5000e
Jos 2500e pyynillä olevaa autoa vaihdetaan toiseen 2500e koslaan, niin pitäsi huikkia toinen mokoma väliä, voi halloota ja morjens
Dodge Ram Van
Minusta tuo vaihtohinta on ihan perusteltua.......johtuu täysin siitä että yleensä vaihtoon tuleva auto on jo valmiiksi yli hintainen
ja koska autokaupan tili(no teen tätä harrastuksena/työnä)kannatavuus tehdään sisään ostohetkellä,ei ulos myynnissä!!ulos päin myytäessä ei joudu kuin tinkimään siksi osassa pyynnit niin perkeleen kovat että on mistä tinkiä,jos oma auto on lista hinnalla(=eli halpa tai kohtuu hintainen) käteisellä!!!! on vaihtohinta oltava korkeempi....muuten ei tässä ole mitään järkeä!!toki tämänkin voi esittää monella tavalla.....ja taas mennään siihen että osaako ilmoituksen laatija saatikka OSTAJA LUKEA!!!TAI TAJUAA LUKEMAANSA!!

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Joskus käy kyllä hyvinkin; laitoin Astron myyntiin illalla ja seuraavana päivänä sälli soitti.. kävi katsomassa ja tänään tuli rahanipun kanssa ja vei pois....
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
110% jobbarin ilmot erottaa juuri näistä "hyvä auto" ,"huippu siisti " ,"yksi omistajalta " (vuokraamo tai vastaavat )...nämä kun kiertää kaukaa ..
JOs on autosta haluamassa eroon niin siinä on myyntihinta eikä arvuutella hintoja jos taas haluaa vaihdossa jota miltei jokainen haluaa tarjota vaihdossa niin silloin se vaihtohinta.
Tiedän monta jotka pitää aina autonsa myynnissä kokoajan tolkuttomalla hinnalla ja kun kysyy miksi niin jos joku haluaa ja ei mun ole pakko myydä.
Nytkin on myynnissä muutama auto mihin olen tarjonnut mutta ei viitsitä edes vastata onko se hinta lähellä tai millä se irtoo.
Ne mihin tarjoon niin tietää mitä on ostamassa jonka voi ostaa sitten ihan raakana kyselemättä sen enempää kun 98% jutut on mitä sattuu.
Toisille on taas tärkeetä pitää niitä autoja siellä nettiautossa jotta naapurikin tietäs paljonko autolla on hintaa..siis olevinaan.
Yksi apina laji on nämä jotka ei sano myyntihintaa vaan sen kuulee paikanpäällä ,ajanko kattomaan jonkun 500 km suuntaan mitä apinalla on mielessä.
JOs on autosta haluamassa eroon niin siinä on myyntihinta eikä arvuutella hintoja jos taas haluaa vaihdossa jota miltei jokainen haluaa tarjota vaihdossa niin silloin se vaihtohinta.
Tiedän monta jotka pitää aina autonsa myynnissä kokoajan tolkuttomalla hinnalla ja kun kysyy miksi niin jos joku haluaa ja ei mun ole pakko myydä.
Nytkin on myynnissä muutama auto mihin olen tarjonnut mutta ei viitsitä edes vastata onko se hinta lähellä tai millä se irtoo.
Ne mihin tarjoon niin tietää mitä on ostamassa jonka voi ostaa sitten ihan raakana kyselemättä sen enempää kun 98% jutut on mitä sattuu.
Toisille on taas tärkeetä pitää niitä autoja siellä nettiautossa jotta naapurikin tietäs paljonko autolla on hintaa..siis olevinaan.
Yksi apina laji on nämä jotka ei sano myyntihintaa vaan sen kuulee paikanpäällä ,ajanko kattomaan jonkun 500 km suuntaan mitä apinalla on mielessä.
VTCF 1304 Chevy Van G20 6.2 D Belair
Se kellä on kuollessaan eniten romua, on VOITTAJA!
Se kellä on kuollessaan eniten romua, on VOITTAJA!
-LIVE- kirjoitti:110% jobbarin ilmot erottaa juuri näistä "hyvä auto" ,"huippu siisti " ,"yksi omistajalta " (vuokraamo tai vastaavat )...nämä kun kiertää kaukaa ..
saman olen huomannut lauantaina pitäs mennä kattoo yhtä vania mut onneks matkaa ei oo ku 200 kilsaa ja hinnasta tai myyntiaikeista ei hajuakaan
mut se on kuiteski nii kinnostava et pakko kattoo miten äijän käy
-
chevykaappi
yks huvittava asia on nää netonnetonneton vinkujat,vidduako kyselee jos ei perstaskussa ole lähellekkään pyynti hintaa.
Mul oli myynnis musta capriisi stw henkilö auto kesän ajan ja näitä neppari päitä riitti riesaksi asti.
3050€ oli pyynti ja kysyi miks on niin kallis,jouduin avautuu ja kysyyn et etkö osaa lukea.
ei ole tarvetta myydä pehmee penkkistä siistiä Chevyä pakuksi rekisteröidyn hinnalla.
viime viikolla se vaihtui -88 siistiin vaniin ihan päittäin.
Mul oli myynnis musta capriisi stw henkilö auto kesän ajan ja näitä neppari päitä riitti riesaksi asti.
3050€ oli pyynti ja kysyi miks on niin kallis,jouduin avautuu ja kysyyn et etkö osaa lukea.
ei ole tarvetta myydä pehmee penkkistä siistiä Chevyä pakuksi rekisteröidyn hinnalla.
viime viikolla se vaihtui -88 siistiin vaniin ihan päittäin.