Ford powerstroke vs chevy duramax
Ford powerstroke vs chevy duramax
Hakusessa olisi seuraavaksi pickuppi, diiseli tietysti. Duramaxia kaavailin kunnes lueskelin jenkkifoorumeita. Suutinvikoja niiden mukaan jokaisella ja kokoajan. Vaihtoehto olisi ford. Ikinä ei sellaista ole ollut muuta kuin jotain eurokinnereitä. Yhdellä tutulla on econoline jota kovasti kehuu, tosin ajaa sillä hyvin vähän. Onko kenelläkään kokemusta noista powerstrokeista, varsinkin vuosilta 99-01. Excursioni tai pickuppi voisi tulla kyseeseen. Miten noissa usa voorteissa on tyyppivikoja jne.
Re: Ford powerstroke vs chevy duramax
Kannattaa huomioida että tuolla ameriikan maassa noita autoja ja kirjoittelijoita on huomattavasti enemmän. Onhan niissä suutinvikoja ja paluulinjoissakinollut harmia. Kannattanee kuitenkin kysellä myös Suomalaisilta foorumeilta,esim overdriven sivustoilla on Chevy silverado duramax autoille oma palsta. http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 16#1575116
Kyllähän tuo duramax on hieno moottori.
Kyllähän tuo duramax on hieno moottori.
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Re: Ford powerstroke vs chevy duramax
tääll oli joskus vm.-92 econoline e-350xl 7.3IDI kone ja ja loota oli kyllä hyvät, oikeestaan ainoat hyvät asiat koko kotterossa
kesällä oli jopa mukavampi ajettava kuin chevy vani
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546