1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
csell

1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa

Viesti Kirjoittaja csell »

Onko kellään ideoita mitä voisi laittaa niihin kahteen pieneen pyöreään paikkaan tuuletinvipujen yläpuolella? Mitä ihmiset ovat sinne keksineet? Itse haluaisin jonkun hienon analogisen kellon jolla kiva taustavalaistus 8) , mutta en ole löytänyt sellaista. Reikien leveys on muistaakseni n 4,4 cm.
Mistä löytyy tämänkokoisia mittareita?
Eagle_no1

Re: 1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa

Viesti Kirjoittaja Eagle_no1 »

Meinaan itte laitella toiseen tyhjään kierroslukumittarin, sehän on kaikki vaan muovia mitä siellä alla on eli päästän siihen 52mm reiän ja eikun kiinni.
jartos

Viesti Kirjoittaja jartos »

mulla oli tuossa kuvassa siinä voltti ja ampeerimittarit, himmennyksen saa mittareihin kätevästi haarottamalla vaihdeviisarin valosta.
Liitteet
sisä2.jpg
sisä2.jpg (93.12 KiB) Katsottu 1204 kertaa
Ahis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ahis »

csell kirjoitti:Onko kellään ideoita mitä voisi laittaa niihin kahteen pieneen pyöreään paikkaan tuuletinvipujen yläpuolella? Mitä ihmiset ovat sinne keksineet? Itse haluaisin jonkun hienon analogisen kellon jolla kiva taustavalaistus 8) , mutta en ole löytänyt sellaista. Reikien leveys on muistaakseni n 4,4 cm.
Mistä löytyy tämänkokoisia mittareita?
Mulla on noilla paikoilla alkuperäisasennuksena olevat lisälämppärin kytkin ja sisävalojen kytkin.
Kuva
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

No mulla on vanhempi, mutta vastaavaan reikään on joku edellinen omistaja sovitellut piltemasta hankitun kellon... Muuten hyvä, mutta toi Bil Tema:n nimi häiritsee...
Siinä muuten on toi taustavalo otettu juurikin sieltä vaihteenvalitsimelta, eli himmenee tai kirkastuu samalla kuin mittaritkin....
Vastaa Viestiin