Mistä löytyy tämänkokoisia mittareita?
1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa
1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa
Onko kellään ideoita mitä voisi laittaa niihin kahteen pieneen pyöreään paikkaan tuuletinvipujen yläpuolella? Mitä ihmiset ovat sinne keksineet? Itse haluaisin jonkun hienon analogisen kellon jolla kiva taustavalaistus
, mutta en ole löytänyt sellaista. Reikien leveys on muistaakseni n 4,4 cm.
-
Eagle_no1
Re: 1990 vanin 2 tyhjää mittaripaikkaa
Meinaan itte laitella toiseen tyhjään kierroslukumittarin, sehän on kaikki vaan muovia mitä siellä alla on eli päästän siihen 52mm reiän ja eikun kiinni.
mulla oli tuossa kuvassa siinä voltti ja ampeerimittarit, himmennyksen saa mittareihin kätevästi haarottamalla vaihdeviisarin valosta.
- Liitteet
-
- sisä2.jpg (93.12 KiB) Katsottu 1204 kertaa
Mulla on noilla paikoilla alkuperäisasennuksena olevat lisälämppärin kytkin ja sisävalojen kytkin.csell kirjoitti:Onko kellään ideoita mitä voisi laittaa niihin kahteen pieneen pyöreään paikkaan tuuletinvipujen yläpuolella? Mitä ihmiset ovat sinne keksineet? Itse haluaisin jonkun hienon analogisen kellon jolla kiva taustavalaistus, mutta en ole löytänyt sellaista. Reikien leveys on muistaakseni n 4,4 cm.
No mulla on vanhempi, mutta vastaavaan reikään on joku edellinen omistaja sovitellut piltemasta hankitun kellon... Muuten hyvä, mutta toi Bil Tema:n nimi häiritsee...
Siinä muuten on toi taustavalo otettu juurikin sieltä vaihteenvalitsimelta, eli himmenee tai kirkastuu samalla kuin mittaritkin....
Siinä muuten on toi taustavalo otettu juurikin sieltä vaihteenvalitsimelta, eli himmenee tai kirkastuu samalla kuin mittaritkin....