helkama vain pakki puuttuu
helkama vain pakki puuttuu
eli vanissa eilen kun peruutteilin ruutuun niin pakki hävisi yks kaks
ja myöhemmin huomasin myös jotta 2 vaihteen jälkeen ei enään vaihda
maanantaina menee autoi tarkastelun alle joten olisiko joillakin kokemuksia vastaavasta kiitoskia etukäteen

persaukiset ei tämmöisillä ajele =)
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
Re: helkama vain pakki puuttuu
joo eipä oo vielä löytyny eikä ollu askin liittimessä ainakaan mitään vikaa=(
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
Aski irti ja remppaan,ei noita vikoja liitimiä heiluttelemalla korjatajonezki kirjoitti:joo eipä oo vielä löytyny eikä ollu askin liittimessä ainakaan mitään vikaa=(
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
BUMBA kirjoitti:Aski irti ja remppaan,ei noita vikoja liitimiä heiluttelemalla korjatajonezki kirjoitti:joo eipä oo vielä löytyny eikä ollu askin liittimessä ainakaan mitään vikaa=(![]()
![]()
kunhan kokeilin tiikerin neuvoja ensin
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
-
karaVANNARI
Kysyppä koskiselta hartolasta syytä
Kerran ku kävin sielä (koskinen) niin just hallisa korjasivat vaihe vikaa sähöloovasta ja vika oli jossain venttiilissä jonka saa altapäin vaihettua
En muista tarkkaan mutta kysymällähän se selviää 
Teikköite?
Ainakin th 700 askissa ja 480E askissa noi pakki ja kolmonen liittyy hyvin läheisesti toisiinsa (sama pakka). Eli aski irti ja korjaukseen.
juu niinhän se pitää... pakille vaihettaessa kyllä tuntuu hento nykäsy et yrittäis mutta eip sit kumminkaan tapahdu mitään juu kokeillaan hartolaa onks viel jotain muita paikkoja

jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
Kyllä laatikon voi viedä korjattavaksikin.........
http://www.powermatic.fi
http://www.autotransmission.fi
Näitä olen käyttäny sen yv.ssä mainitun kaverin lisäksi
http://www.powermatic.fi
http://www.autotransmission.fi
Näitä olen käyttäny sen yv.ssä mainitun kaverin lisäksi
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
varmaan samanlainen vika kuin omassanikin, tosin mulla katos kakkonen eka toimi ja yhtäkkiä katos. syy loota loppuun kulunut joka paikasta, ainostaan pakissa oli jotain pinoja vielä jäljellä muut pakat pellillä näin ollen mäntä pääsi liikkuun liikaa ja pullautta tiivisteen ja paineet väärälle puolelle.jonezki kirjoitti:juu niinhän se pitää... pakille vaihettaessa kyllä tuntuu hento nykäsy et yrittäis mutta eip sit kumminkaan tapahdu mitään juu kokeillaan hartolaa onks viel jotain muita paikkoja![]()
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
-
GMCVandura2500
Ja täällä ilmoittautuu kans yks th700 loota, jonka pakki luistaa niin, että peruuttelu ilman apumiestä tai alamäkeä on mahdotonta.
Kolmoselle vaihtaessa ollut kerran ongelmia, jotka hävis kuin pieru saharaan. Tämä vika ei tunnu häviävän, senkuin pahenee vaan.
Oliskohan kellään tiedossa edullista kaveria Pirkanmaan talousalueella, joka vaihtaisi pakat. Itse en tohdi edes yrittää.
Paikka, jossa esim nelipilarinostin ja paljolti työkaluja, löytyy kyllä.
Anyone?
Kolmoselle vaihtaessa ollut kerran ongelmia, jotka hävis kuin pieru saharaan. Tämä vika ei tunnu häviävän, senkuin pahenee vaan.
Oliskohan kellään tiedossa edullista kaveria Pirkanmaan talousalueella, joka vaihtaisi pakat. Itse en tohdi edes yrittää.
Paikka, jossa esim nelipilarinostin ja paljolti työkaluja, löytyy kyllä.
Anyone?
no nyt löyty vähän helpotusta asiaan eräs sälli kauppasi mulle kohtuu hinnalla vahvistettua th-350 pitää vaan hieman sovitella ja hoonailla erilaiseksi kiinnityksiä ja tuota takapoikkitukea niin vois onnistuakkin
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember