Terve,
tämä lienee sadas viestini, joten kirjoitan asiasta.
Ihmettelin alkuun Teidän hyvää tahtoanne ilmoitella tietojanne ilman pyyntöä toisille ihmisille, ihmettelen sitä edelleenkin. Minä rakastan lähimmäitäni, enkä juurikaan ole "normi-ihmisiltä" vastarakkautta saanut. Te olette poikkeus.
Käykäähän kirkossa, niin ehkä nähdään, ja se ei riipu nykyisen autoni toimivuudesta lainkaan, sillä se on esine, minä en.
Tosiaankin, olen saanut Teiltä ainoastaan arkaa lähimmäisrakkautta autojen ongelmien ratkaisun suhteen, mutta tämän minä sanon varmaksi: Sinusta on paljon enempään, kuin tähän.
... Palaillaan... Matti -us
Oikeat speksit netistä ovat helppo löytää: Van´s & Truck´s..
Oikeat speksit netistä ovat helppo löytää: Van´s & Truck´s..
Ainoastaan usko!
Re: Oikeat speksit netistä ovat helppo löytää: Van´s & Truck´s..
heips
kerhossa on hyvä porukka ja autamme toisiamme mennen tullen , ja välillä jopa liikaa
en halua puuttua sinun rakkauteesi lähimmäitäniin, mutta tuskin se kaukana on meistä muista
hyvä seura(kunta) on helppoa löytää kunhan on tarpeeksi PÖPI...
ei tarvi olla hullu , eikä uskossa , mutta helpottaahan jompikumpi vitusti tässä porukassa ...
ehkä tapaamme tulevalla ajokaudella
tapaamisiin
+++ B +++
kerhossa on hyvä porukka ja autamme toisiamme mennen tullen , ja välillä jopa liikaa
en halua puuttua sinun rakkauteesi lähimmäitäniin, mutta tuskin se kaukana on meistä muista
hyvä seura(kunta) on helppoa löytää kunhan on tarpeeksi PÖPI...
ei tarvi olla hullu , eikä uskossa , mutta helpottaahan jompikumpi vitusti tässä porukassa ...
ehkä tapaamme tulevalla ajokaudella
tapaamisiin
+++ B +++
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Oikeat speksit netistä ovat helppo löytää: Van´s & Truck´s..
Terve,
sinullahan on asennetta!
Tavataan vaan. Ei se usko-homma miestä pahenna, jos ei mies uskoaan.
Mut, kyl mie kauhiast ihmettelen, miks stadin kundi väsää jotain neljännessatavuotiasta Chevyä Savossa, ja kaiken lisäksi myi ehjän Automaatti-Väyrysen pois puoleen hintaan?
Hyvät talvet jokaiselle!
sinullahan on asennetta!
Tavataan vaan. Ei se usko-homma miestä pahenna, jos ei mies uskoaan.
Mut, kyl mie kauhiast ihmettelen, miks stadin kundi väsää jotain neljännessatavuotiasta Chevyä Savossa, ja kaiken lisäksi myi ehjän Automaatti-Väyrysen pois puoleen hintaan?
Hyvät talvet jokaiselle!
Ainoastaan usko!