Osaiskohan joku asiantunteva neuvoo kun moottori ei tällä kertaa rallata tästäkö tästäkö tästäkö vaan KVIK KVIK KVIK KVIK KVIK KVIK KVIK KVIK KVIK... Täysin armotta jatkuvasti.
kaveri epäili kopinkylmentimen kompuran laakeria. Konepellin kun avaa niin ei se sieltä tunnu kuuluvan, kun menee jommankumman etuoven viereen niin siinä kuuluu hyvin. Ei voi kuitenkaan vissiin olla kampuran laakeri yms koska se kvik ei tuu niin taajaan kun koneen kierrokset on, tulee 3-4 KVIKkiä sekunnissa tyhjäkäynnillä
Onkohan muilla kenties samaa? Ei olis kiva taas jumalattomassa kiireessä yrittää saada hinausautoo paikalle kun menopeli jättää tielle..
Mulla ainakin ilmastoinin kompura rupes kerran kalkattaan,tyhjäkäynnillä kun ei ollu kunnolla kiinni. Kompura on kiinni edestä ja takaa. Luulin että se oli paskana, mutta kun laitto kireelle niin loppu kolinat siihen.
Jos löydät vesipumpun sieltä auton alta niin sit on käyny jo jotain tosi erikoista Vesipumppu on siinä "flektin" takana koneen etupäässä oleva metallimurikka. Siihen tulee alavesiletku jäähdyttimeltä.
Vesipumppu on vaneissa aika kovilla. Mulla on korvattu viskokytkin ja siivet sähköisella flektillä. Nyt pitäs kestää vesipumpun paremmin. Tulee samalla tosi paljon tilaa syylärin ja koneen väliin. Mm, se CAUTION FAN muovi ritilä jouti ottaa pois.
Itse kyllä ensin tarkistaisin / uusisin hihnat (jos ei ole moni-ura)...
Usein vanhemmiten kuivuvat ja pito heikkenee.
Ainakin paljon helpompaa ja halvempaa jos vikinä korjaantuisi pelkillä hihnoilla