Mistä vakuutukset vaniin?

autoharrastukseen liittyvää
UrsusArctosIII

Mistä vakuutukset vaniin?

Viesti Kirjoittaja UrsusArctosIII »

Eli mistäkö yhtiöstä on väki ottanu ajoneuvoihinsa vakuutukset? Meillä ifissä tällähetkellä kaikki...

Fennia tarjos heti n. 100€/vuosi halvemmalla vakuutusta kun toi nykynen.

Keskittäminen kannattaa...
Viimeksi muokannut UrsusArctosIII, 12 Loka 2009, 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1623
Nuh-54

Re: Nistä vakuutukset vaniin?

Viesti Kirjoittaja Nuh-54 »

Ja kannattaa tarkastaa jos ottaa AutoPalveluvakuutuksen, että korvaako vakuutus "ns" kotipihalta hinauksen.
Joskus nämäkin autot hajoilevat :wink: :wink:
On tullut asiakkaalle yllätyksenä kun joku korvaa ja joku ei.
Onhan se hienoa kun maksat moni vuosia vakuutuksen, ja kerran kun tarvitset,niin joudut kaivamaan kuvetta :evil: :twisted: :twisted:
Olen nähnyt kun asiakkaalla on otsaan kasvannut todella iso m.... :lol: :lol:
Unohtamatta apuvirran......
dieseli

Re: Mistä vakuutukset vaniin?

Viesti Kirjoittaja dieseli »

tapiolaa olen käyttänyt noissa juuri sen takia kun välillä joutuu hinurin apuja käyttämään.turvaan en vakuutusta tekis vaikka saisin ilmasen vakuutuksen.tuntuu olevan kaikki vaiken yhtiö joka asiassa
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
chevykaappi

Viesti Kirjoittaja chevykaappi »

Meillä on Ifis kaikki ja sieltä olen saanu kaikkiin Chevyihin myös tuon autopalvelu plussan.kattaa auton hinauksen sekä jos laukee tielle niin maksaa myös matkustajien kyydin.
leka

Viesti Kirjoittaja leka »

Vakuutusyhtiöissä on eroja, niin kuin viineissä. Kannattaa kilpailuttaa ja
esittää kysymyksiä niistä "pienellä painetuista teksteistä", niin ei sitten tule yllätyksiä.
Itsellä on kumpikin vani Ifi:ssä. Ei ollut halvin, mutta plusvakuutukset olivat
kattavimmat. Chevy on hinattu pariinkin kertaan korjaamolle, eikä ole ollut kinaa 8)
Diesel sen olla täytyy.....
VTCF 1457
ManseVans
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

No minä olen tapiolassa pitänyt...
En ole kilpailuttanut, eikä ole noita vapaaehtoisia lisävakuutuksia (vanhempiinhan ei saa ilman erillistä tarkastusta)...
Tai ainakaan tota hinaus-juttua, joka noista muutamasta loppui kun konkurssipesä ne otti tilapäisesti haltuunsa...
Hirveen jos törmään, niin ruho kyytiin ja matka jatkuu, ja jos voro käy, niin sääliksi käy...
Ja eihän mun Autoihin ikinä mitään vikaa tuu... :lol:
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

dieseli kirjoitti:tapiolaa olen käyttänyt noissa juuri sen takia kun välillä joutuu hinurin apuja käyttämään.turvaan en vakuutusta tekis vaikka saisin ilmasen vakuutuksen.tuntuu olevan kaikki vaiken yhtiö joka asiassa
Hörölörö.....kokemuksensa kelläkin,eikö?turvassa ollut n.12 vania ja todellakin halvin yhtiö ollu mulle,ja korvauksetkin parissa vanissa ollu tilillä ennen kun auto ollu työn alla,mulla ei pahaa sanottavaa ja kaskoonkin sain 70 boonusta ym...hinaus vakuutuksen ,lasi vakuutuksen ym.....kaitpa tääkin /niinkuin moni muukin asia on suhteista kiinni....ja hinaavat ainakin raumalla hima pihasta..... :lol: :lol:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
dieseli

Viesti Kirjoittaja dieseli »

BUMBA kirjoitti:
dieseli kirjoitti:tapiolaa olen käyttänyt noissa juuri sen takia kun välillä joutuu hinurin apuja käyttämään.turvaan en vakuutusta tekis vaikka saisin ilmasen vakuutuksen.tuntuu olevan kaikki vaiken yhtiö joka asiassa
Hörölörö.....kokemuksensa kelläkin,eikö?turvassa ollut n.12 vania ja todellakin halvin yhtiö ollu mulle,ja korvauksetkin parissa vanissa ollu tilillä ennen kun auto ollu työn alla,mulla ei pahaa sanottavaa ja kaskoonkin sain 70 boonusta ym...hinaus vakuutuksen ,lasi vakuutuksen ym.....kaitpa tääkin /niinkuin moni muukin asia on suhteista kiinni....ja hinaavat ainakin raumalla hima pihasta..... :lol: :lol:
no joo mulla edelleen vakuutukset juoksee sellasesta paskasta joka varastettiin 06.kas en ole luovutustodistusta esittänyt enkä kilvistä poistanut.vitullako esität luovarin kun et ole myynyt ja seuraava,milläs palautat kilvet kun auto on mennyt jylhänmetallin rouhimesta läpi.ja parasta autossa oli hirvi,paloja varkaus vakuutus.kolikkoakaan en tosta paskakioskista ole saanut vaikka rikosilmoituksesta on kopio toimitettu,oikeudenpäätöksestä on kopiot toimitettu.silleen saattaa olla vaan että mulla kaikki on niin vitun vaikeeta mutta tonne kioskiin en ikinä ota vakuutusta se on saletti
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Vastaa Viestiin