Kysymys auton arvosta.

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
Vauxhall_forever

Kysymys auton arvosta.

Viesti Kirjoittaja Vauxhall_forever »

Terve,

Eihän tämä kysymys nyt oikeasti tänne kuuluisi, mutta toivottavasti kukaan ei tästä pahoita mieltään.

Kysymyksessä on riitaisa tavaroiden jako, jonka seurauksena tuo Chevrolet Chevy Van 20 - Granville EG25C tehdasvalmisteisen asuntoauton arvo pitäisi saada tietoon.

Näitä yksilöitä on alle 10kpl suomessa, siis huom amerikkalaisvalmisteinen matkailuauto. Kaasulämmitys, kapteeninpenkit (4 kpl) kaikenlaiset pelit ja pensselit on. Monivärimaalaus, valmoisella pohjalla sinivihreä kuviointi, joka on tehty maalaamalla, ei tarroittamalla. Televisioantennit sun muut matkailuautotarvikkeet kiinni. Kunto kohtalainen, ei vakavia vikoja, ainostaan hyvinpientä kulumisesta aiheutunutta.

Auto on 6,2 dsl ja vuosimallia 1990, kahdet renkaat, soitin ym. Sisusta sinivihreä ja ehyt.

Maksoi vuonna 1999, 165 000 mk onkohan tuo vielä 15-17t euron arvoinen? Auto on tampereen kupeessa, jos joku ystävällisesti haluaisi antaa vakuuttavan arvion auton hinnasta.

s-postia voi laittaa tulemaan vauxi_fe(at)suomi24.fi tai sitten tänne foorumiin.

Kiitos ja anteeksi.

ps. auto ei ole minun, olen vain sanan saattaja ja brittiautoharrastajana en oikein osaa antaa järkevää hinnoittelua laitteelle.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Pyynti nuissa on ollut 12-17 kiloeuron välillä...voin kyllä muistaa väärinkin :roll:
vtcf 1202
JRF691

Viesti Kirjoittaja JRF691 »

Auton kunto ratkaisee paljon, siksi hintaa on vaikea arvoida.
Keskiarvo ko. auton hinnaksi menee 10 000 euron paikkeille.
Terv. Elkvan
(= mallia -86 asuntoauto Cevy G20 Elkhart Indiana USA) :mrgreen:
Kapu
Viesti:

arvo

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Jep, Jouni on oikeassa. Kyllä noista pyyntejä näkee aika koviakin, mutta täytyy olla kyllä tosi hyvässä kunnossa että kukaan maksaa tuota mainitsemaasi 15-17t euroa.

Tämä esim nettiautossa "Ajoneuvo Id: 445056" pyynti näyttää olevan 8750,- (bensakoneella)
pikkumiguel

Viesti Kirjoittaja pikkumiguel »

:lol: eihän se hullu ole joka pyytää,vaan hullu se on joka maksaa :oops:
granville1

Viesti Kirjoittaja granville1 »

seuraavassa on asiaa :? :? :oops:
Viimeksi muokannut granville1, 01 Marras 2005, 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
granville1

Viesti Kirjoittaja granville1 »

Kyllä hinta vois olla se 12-15 tuhatta ekua.Omani on samallainen,en myisi edes sillä hinnalla, onse niin hyvä retkiauto.mutta se taas eri asia 8) 8) 8) :idea:
luomu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja luomu »

Kohtuullisen tuoreen retkivanistin kommentti

Seurailin itse näiden matkailumallisten kaappien hintoja aktiivisemmin keväällä ennen kuin Tähtiraketin hommasin ja hintahaitari millä Baronit ja Gran Villet meni tai ei näytti olevan 7000e - 13K e, missä halvimmat hinnat menee autoille joilla on alla kilometrejä sit useemman sata tuhatta, ruoste kukkii kuin naapurin perunamaa ja sisältä kunto jotain hieman säälittävää. 13K eurolla saikin jo sit ikäisekseen vähän ajetun, ruostevapaan ja upeasti varustellun auton (onnea ostajalle, itse arvoin liian pitkään ja joku muu ehti ensin. ). Ikäluokka Baroneissa sattuneesta syystä oli se -87-91, millon niitä nähtävästi on tehty.
Minä tykkäsin Baronista Gran Villeä enemmän muotoilun ja sisätilan käytön osalta. Mutta en kyllä oisi enää näin vanhasta hylystä 15K eur maksanut vaikka oisi miten helmi ollut.

Jos Gran Villejä on alle 10 suomessa niin ovat ilmeisesti aika kovia matkaileen, sen verta monta olen bongannut lyhyellä aikavälillä :D
Vastaa Viestiin