Vanin simpukka vuotaa
Vanin simpukka vuotaa
Onko kellään kokemusta G20 vanin simpukan stefojen vaihdosta, millanen homma olis kyseessä?
Re: Vanin simpukka vuotaa
Mulla on sama juttu. "Uusi" tehdaskorjattu 350 €.
Taitaa olla vaan parempi lisäillä nestettä.
Taitaa olla vaan parempi lisäillä nestettä.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
Pääli puolelta vuoti stefat+akselin stefa omassa,vein laittettavaksi ja kuntoon tuli 45e......en tiedä mistä teitin simpukat vuotaa mutta toi oli oman diaknoosi ja leikkauksen hinta 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
No just siitä päältä mihin ohjausakseli tulee.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
Mulla tuo remppa oli suht edullinen(45e osineen),vaikka teetin sen amerikan pajalla,kun ei ton simpukan sielun elämästä ole oikeen hajuakaanT-roy kirjoitti:No just siitä päältä mihin ohjausakseli tulee.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Samasta paikkaa se munkin vuotaa. Taidan kokeilla itte vaihtaa kun ei varmaan mikään amerikan temppu ole kun ei sen enempää maksanut.
Omaani vaihdoin stefan joskus vuosia sitten, ja siinä kun oli tilaa niin hakkasin kaksi stefaa peräkkäin, on pysyny liemet sisällä hyvin 
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Onko kukaan vaihtanut itse tuota simpukan stefaa? Oliko vaikea homma? Itsellä se olisi vaihto edessä kun leimakin on tulossa ja soittellut täällä pieksänmäellä muutamaan korjaamoon niin ei kukaan rupee vaihtamaan.
Varmaan pitäs olla joku japanin ruostekasa et vaihtasivat.
-
pikkumiguel
Joo sama vika ruvennu vuotaan nyt kun seissyt 4 vkoo kun tehny muutoksia...eipäs ne seisottamalla paranehumbba kirjoitti:Onko kukaan vaihtanut itse tuota simpukan stefaa? Oliko vaikea homma? Itsellä se olisi vaihto edessä kun leimakin on tulossa ja soittellut täällä pieksänmäellä muutamaan korjaamoon niin ei kukaan rupee vaihtamaan.
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan