tääki alko savuttaan

Nokivasaroiden oma palsta
VanLeuka

tääki alko savuttaan

Viesti Kirjoittaja VanLeuka »

:evil: tämä uuski säksätin alko savuttaan kylmänä,ja on vähän oudon väristä,semmosta harmaan ja sinisen välimaastoa,ja lämpimänäki jonku verran jos oikeen antaa kenkää
Varmaan ens viikolla vien muutenki korjaamolle,pitäskö se samalla teettää jakopääremontti?ku ajettu 515 000km eikä tietoakaan koneen huoltohistoriasta
jos suutinhuollon tekis sitte myöhemmin ku se on aika hintava
Nii ja apropoo semmonen "teesi" tuli tuossa teboilin baarissa kuultua tänään,että th700 lähtee aina kakkosvaihteella liikkeelle :?: :?:
Ei mulla vaan ykskään vehjas millä olen ajanu :roll:
"Pytyt on pystösä vaa vessasa"
NymiS

Re: tääki alko savuttaan

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Taitaa noi Teboilin baarin jutut olla samaa tasoa kun shellin baarissa...
Mika87

Viesti Kirjoittaja Mika87 »

mikäli minut on opetettu oikein laskemaan neljään niin kyllä mun vani th700 lodjulla 1vaihteella lähtee liikekannalle
Chevy Van -83

Kiitos ja anteeks!

http://kuvablogi.com/blog/25190/
laater1

Viesti Kirjoittaja laater1 »

Mika87 kirjoitti:mikäli minut on opetettu oikein laskemaan neljään niin kyllä mun vani th700 lodjulla 1vaihteella lähtee liikekannalle
Sama täälä. Ihan alkuun ihmettelin että onko tää 5 vaihteinen, mut se yks ylimääränen olikin se kun lukko menee päälle kolmosella :D :D
VanLeuka

hetkonen...eikös 700ssa lukko mene päälle vasta nelosella??tai PITÄIS mennä,ei oo minun kummassakaan autossa toiminu...

Onko laatikossa muuten nestekiertoki?? Kuulin että lootalle voi kuulemma myös laittaa lohkovastuksen,mutta kuinka se karstottas ja tulisko suoraan öljytilaan? :roll: käviskö niin että vastuksen kärki pikeentys ja tukkis paikkoja? oli yks aamu niin hyhmässä ettei menny ku ykkönen ja pakki päälle

juu ja tiedän että pitäs N:llä käyttää kylmänä että lootaki lämpiäis,mut ku ei viittis joka aamu kiusata naapureita kymmenen minuutin huuatuksella/savustuksella
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

VanLeuka kirjoitti: oli yks aamu niin hyhmässä ettei menny ku ykkönen ja pakki päälle

juu ja tiedän että pitäs N:llä käyttää kylmänä että lootaki lämpiäis,mut ku ei viittis joka aamu kiusata naapureita kymmenen minuutin huuatuksella/savustuksella
Eikä oo kuullemma edes laillsta niin pitkään tyhjäkäyttää...
Koititkos ensin ajella pikku D kytkettynä?
Ite oon kaikissa noissa missä on noi kaksi erillistä D:tä käyttänyt tota pienellä deellä ajamista talvisin muutaman kilometrin. No kotoa yön seisokin jälkeenhän on ollut ihan hyväkin syy käyttää pienempää ton hiekkatien verran eli 7-10 km.
VanLeuka

joo mie ajan aina taajamassa pikku Dllä...joskus jopa kakkosella ku oikeen hiljaa kruisailee/kylmällä ilmalla
Ja kylmänä kaheksankympin alueellaki ajan ensin pikku Dllä sinne kaheksaankymppiin asti

Tänäki aamuna oli kankia lähteen käyntiin ja pakkasta luvassa ni vein suosiolla halliin ja otin pikkusen bemarinrutkun lainaan,siinäki aloin lyömään pakkia päälle ja unohin painaa sitä...sitäsitä...mikässseoli...KYTKINTÄ!! :lol: :oops:

No antaa nyt viikon pari maata hallilla,ni sais sen lohkolämmittimen vaihettua ja toisenki akun heitettyä tästäki konttiin
Ja pohjat pitäs tehä ja pukata maalarille
Vastaa Viestiin